Tere jälle.
Elustaks siis oma teemat.
Eelmise aasta märtsis pühkisin taas kodumaa tolmu oma jalge alt ja lükkasin jalga plätud. Jaanuari keskel lõpetasin selle pulli ära ja tulin lõplikult
Eestisse tagasi. Audit müüa ei raatsinud ja jätsin selle emale kasutada. Väikesest kütusekulust vaimustatuna liikus auto selle kümne kuuga palju,
peamiselt Hiiumaa vahet. Ja tagasi tulles oligi 300k läbisõidust saanud 316k. Nüüdseks olen ise selle numbri suurendanud 320 peale.
Autost ka:
Enne Eestist lahkumist oli pidev mure aku pluss klemmi tugeva oksudeerumisega ja see ajas ka immot hulluks vahel.Pluss klemm läks maru kuumaks
koguaeg.Laadimine oli samuti kehva kuid aku ise uus Deta toodang.
Kuna kehvale laadimisele põhjust ei suudetud leida siis eeldati ,et aku juhe oli seest mingis ulatuses ära põlenud. Ei olnud soovi jupitama juhtmeid
hakata ja lasin need kogu pikkuses uued panna koos klemmidega. Hinnaks kujunes mälu järgi ca 60 eurot. Laadimisega nüüd kõik timm.
Suvel siiski jätkus pluss klemmi oksüdeerumine
Samuti sai esistanget kõpitsetud ja S-i rool ostetud. Vahetuseks ei veel läinud.
Mu äraoleku ajal rihtis keegi tundmatu praami peal ühe külje kergelt ära ja talvel jäi emal poe parklas üks valge pisike punn(auto) kahe silma vahele
ja nüüd tahaks tagastange ka värvi.
Mingi aeg läks kundepoolne esisuunatuli vist autoga tülli ja otsustas pundist lahkuda. Tema tervis ja hetkeasukoht senini teadmata.Vahetati tagasillas
ka miskit kuid pole täpselt kindel mida.
Rebane on teinud ka head tööd tagaluugi alumise serva kallal ja väheke ühe esitiivaga.
Seega suvel suurem värvimine plaanis : stanged, kapott, luugi serv, tiib ja miskit veel.
Kuskil sillas miskit klobistab ka.
Tagasi Eestisse tulles vahetasin tagaluugi amordid uute vastu(14€ tk), sest vanadel käis luugi raskus üle jõu ja neile appi pandud vana harja sain
keldrisse kupatada.
S-i rooli sikutasin ka kapi alt välja ja peale tolmu maha pühkimist paigaldasin ka ära, salong kohe kenam vaadata.
Seega mul pakkuda korralikult nahatatud ja padjaga orginaal rool. Kellel huvi..?
Pluss klemm oli jälle nii ära oksüdeerinud et selle pudru alt polnud isegi aimata kuidas pidi klemm peal on ja mis seisus on. Sai selle lahti
kangutatud, aku välja võetud, puhastatud korralikult kõik ja tagasi pandud ning kinnitatud. Nädalaid hiljem klemm ikka puhas.
Enam ei aja alarmi ka hulluks.
Varuvõtme tegin ka igaksjuhuks ära (50€).
S-i tagatulepaneeli olen juba pikalt taga ajanud kuid seni pole õnne olnud ja kuna numbrimärgialuse kõrge paigutuse tõttu oli ligipääs luugi lingile
kergelt häiritud siis kaotasin selle aluse sealt alt ära ja üldmulje nüüd puhtam.
Hiljuti võtsin kätte ja taastasin armatuuri valgustuse täies uhkuses. Ei põlenud kondi juhtimise parempoolsed nupud, üks pirn jahutusvedeliku tempi
all ja nüüd on valgustatud ka mõlema sigaretisüütaja punased rõngad ja välistemperatuuri näidik.
Jube pikk jutt sai nüüd küll kuid kõik sai kirja vast.
Audi 80 B4 2,0 1992 -} Audi A6 Avant C5 2002 1,8T -} Audi A6 Avant C4 2,5TDI 1996 -} Subaru L-Series Wagon 4x4 1.8 1992 -} Mazda Eunos 800 2.5 1994 -}
Ford Falcon Sedan 4.0 1998 -} Audi A6 Avant C4 2.5TDI Quattro 1997
|
|