Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: b4 quattro tagumised amordid (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2673)
kemar
huviline



Registreerunud 27.05.13
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.13 15:48 Tsiteeri
b4 quattro tagumised amordid



Tere! Kas keegi oskab soovitada mida võiks alla panna, masin on 93. a, 16V 103Kw!
300 euro eest ei raatsi, aga siiani tundub, et suhteliselt vähe variante üldse mis sobiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 17.12.13 17:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kemar
Tere! Kas keegi oskab soovitada mida võiks alla panna, masin on 93. a, 16V 103Kw!
300 euro eest ei raatsi, aga siiani tundub, et suhteliselt vähe variante üldse mis sobiks?


Variante ei ole, Monroe või bilstein B6. Vb saaks ka audi a4 ja omast midagi aretada aga seda peaks siis juba realselt võrdlema, et mis vahe neil on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 17.12.13 17:33 Tsiteeri


Sachsi gaasiamort alla ning mure murtud, mõttetu ehitada igasugu "kosmost".


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 17.12.13 17:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Sachsi gaasiamort alla ning mure murtud, mõttetu ehitada igasugu "kosmost".


Kas Sachsi kataloogis on sellist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kemar
huviline



Registreerunud 27.05.13
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.13 19:01 Tsiteeri


Aga mis hinnaklassi teie pakutud variandid jäävad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 17.12.13 19:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Tsitaat:
Algselt postitas: kemar
Tere! Kas keegi oskab soovitada mida võiks alla panna, masin on 93. a, 16V 103Kw!
300 euro eest ei raatsi, aga siiani tundub, et suhteliselt vähe variante üldse mis sobiks?


Variante ei ole, Monroe või bilstein B6. Vb saaks ka audi a4 ja omast midagi aretada aga seda peaks siis juba realselt võrdlema, et mis vahe neil on.

Mul oli ka coupel quattrol taga mingi imelik amort, otsa järgi pakuti ainult 160eur/tk amorte, kui aga viisin kordi odavamad amordid treiali juurde, sai ka otsa õige kujuga ja pikkusega, seega võimalusi ikka on. Nendel amortidel siis padrunisse minev osa oli sobilik, aga keerme pikkus ja seal see kande rant olid teised nii, et kõik kokku ladudes ei oleks mutter üle tiiru võtnud. Ahjaa, all olid algselt sachsid, aga selliseid vist koodi järgi enam sachsi kataloogist ei leitud.
EDIT: Infoks siis niipalju, et amordi see varras on seest täis ja igati töödeldav õiges pingis, mul löödi isegi sisekuuskant otsa ja seda kõike 10eur eest:)


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 17.12.13 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
...viisin kordi odavamad amordid treiali juurde, sai ka otsa õige kujuga ja pikkusega, seega võimalusi ikka on. Nendel amortidel siis padrunisse minev osa oli sobilik, aga keerme pikkus ja seal see kande rant olid teised nii, et kõik kokku ladudes ei oleks mutter üle tiiru võtnud.


Ja kui amorti alla pannes selgub, et praak ja ei toimi, on hambad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 17.12.13 19:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
...viisin kordi odavamad amordid treiali juurde, sai ka otsa õige kujuga ja pikkusega, seega võimalusi ikka on. Nendel amortidel siis padrunisse minev osa oli sobilik, aga keerme pikkus ja seal see kande rant olid teised nii, et kõik kokku ladudes ei oleks mutter üle tiiru võtnud.


Ja kui amorti alla pannes selgub, et praak ja ei toimi, on hambad.

Jah, see risk jääb, garantii lõppes pinki panekuga:) Aga noh, ikkagi kulus 300eur asemel 70, seega varu on. Mul pole kunagi praak varuosi kätte sattunud, (või noh üks põhjakaitse kunagi oli jube rabe plastik, sain uue, kui müüjate silme all auto alt jäägid käega kinnitustest puruks tõmbasin) seetõttu ei oska ka eriti karta seda.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 17.12.13 22:37 Tsiteeri


Mina panin B4 esimesed amordid B2`le taha. Läbimõõdult olid peenemad, B2 taga amort läheb alt otsast peenamaks. Alumine ots istus nagu valatud, amordi kinnitus mutter käis treibingist läbi ja asi korras, vahe selles et uus amort mingi 8MM pikem aga amordipeal üleval kohe rand. Mutri treisime selle randi mõõtu ja asi korras. Ise algul tahtsin teha mingid vahe puksid sisse aga treial arvas et nii sobib ka. Mina tegin selle ehituse sellepärast et oli vaja reguleeritavaid amorte.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 17.12.13 23:41 Tsiteeri


Kunagi ammu tegin ühest amordist pilti
http://www.hot.ee/hydra6/amort1.2.jpg

See siis kõik ühestükist ja lahti ei käi. Audi A4 Quattrol 1995-2001 on sama ehitusega amort aga tootekoodid teised. Pakusin seda A4 ja välja sellepärast, et sellele rohkem tootjaid aga kas neil realselt ka midagi vahet on seda ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 17.12.13 23:46 Tsiteeri


Assa kurat :o:o


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 18.12.13 06:43 Tsiteeri


Selline asi siis Compil taga? No siis ikka väga erinev sama aja coupe quattrost, mul oli ikka padrunamort ja ülevalt tugilaagriga:P


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 18.12.13 07:06 Tsiteeri


Sedaan/Avant on jah teise sillaehitusega kui coupe. Ja vanematel mudelitel peaks olema padrunamort taga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.9% - SQL: 58.1%]