OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 15.12.13 15:13
|
|
|
C5 Q Avant ühe poole rattad paigast ära pärast äärekiviga suudlemist - mis tõenäoliselt vahetada vaja?
Tegemist avataris oleva autoga (C5 2002 Avant Q 2,5tdi AKE).
Parempoolne tagumine ratas sai äärekivi ja seetõttu hoiab see ratas nüüd valesti - silmaga näha, et nii sõidusuund kui ka külgkalle on paigast ära.
Ratas hoiab sõidusuunas vasakule ja samuti velje väliskülg tee suhtes on teravnurgas nüüd (nagu vanal sapikal tagumised rattad, kui mootor maas on).
Üle 30km/h sõita ei saa lume/jääga, kuna tahab teelt ära visata.
Võtsin ratta alt ära ja silmaga hästi aru ei saa, mis seal järgi andis. Pole sildade osas eriti kogenud ka, seega kogenud silmale võib kohe selge
olla, mis seal valesti.
Küsimus suurele ringile - mis seal tavaliselt ära läheb sellise matsu käigus?
Kas vaid mingid liigendid/reguleervardad või annab silla raam ennem?
Infoks veel nii palju, et paugu tagajärjel veljel tükk väljas.
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.12.13 16:32
|
|
|
Pakun, kas alumine ööts ise vöi see varras ( 4B3501530), millega kaldeid reguleerida saab.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 15.12.13 16:41
|
|
|
Kui alla plasteliin veljed siis ootab nurk järgmist ~530kg taluvus velge vaevalt juttu lugedes all 2000kg BBS või safari.
ikka kanamuna viskab. Lisaks võibolla hoovad kronsad, jah uued autod on nõrgad.
|
|
|
rat_013
klubiliige
Registreerunud 07.03.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3.0q
|
postitati 15.12.13 17:12
|
|
|
Kui teljest tahapoole paugu sai siis peaks reguleervarras kõver olema esimesena, seda on visuaalselt isegi näha vast..
Mul sai kunagi ettepoole äärde paugu, siis on põnevam
|
|
|
|
audipoiss
huviline
Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 b8
|
postitati 15.12.13 17:52
|
|
|
Oma a6-ga juhtus ka nii, siis minul lõi eksentri polid paigast ära.
|
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 15.12.13 18:03
|
|
|
Läksin vaatasin uuesti seda asja pärast Elsawiniga lähemat konsulteerimist.
Külgkalde sain vast enam vähem paika - oligi paigast ära paugutanud selle poldi ja üks reguleerimisovaali kõrv oli ka ära väändunud.
Kokkujooksuga natuke kehvemad lood - sai seda tagumist reguleerimistvarrast auto all püherdades peale pingutatud kuid ei jaksanud piisavalt palju, et
päris õigeks saada (silma järgi vaadates siis).
Järgmine asi otsida teine (ilma pauguta) reguleerimisvarras ja siis sillastendi.
Tuleb kuskile jääväljale quattroga sõitmist õppima minna.
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 19.12.13 09:49
|
|
|
Asi siis nii kaugel nüüd, et miskit ikka sai seal kannatada.
Kokkujooksu sai paika aga litaka saanud esimese ja tagumise ratta külgkallet enam paika ei saa. Midagi seal igatahes nässus on nüüd.
Esimene parem ratas on -0 kraadi 48'. Norm oleks -1 kraadi 0' ja -1 kraadi 50' vahel.
Tagumine parem ratas on 0 kraadi 18'. Norm oleks -0 kraadi 10' ja -1 kraadi 10' vahel.
Stendimees ütles, et rehvi ei tohiks süüa ja juhitavus peaks ok olema. Vasak pool on normide piires kõik.
On kellegil kogemust? On see ok niimoodi edasi kulgeda? Praegu sõites küll miskit aru ei saa, et valesti oleks.
Kui tahan asja ideaalseks saada, siis pean midagi seal vahetama hakkama ilmselt.
Millised on kõige tõenäolisemad osad, millest need erinevused tingitud võivad olla?
Tegemist on tehases paigaldatud sportvedrustusega.
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
|