Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: C5 Q Avant ühe poole rattad paigast ära pärast äärekiviga suudlemist - mis tõenäoliselt vahetada vaja? (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3008)
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 15.12.13 15:13 Tsiteeri
C5 Q Avant ühe poole rattad paigast ära pärast äärekiviga suudlemist - mis tõenäoliselt vahetada vaja?



Tegemist avataris oleva autoga (C5 2002 Avant Q 2,5tdi AKE).

Parempoolne tagumine ratas sai äärekivi ja seetõttu hoiab see ratas nüüd valesti - silmaga näha, et nii sõidusuund kui ka külgkalle on paigast ära. Ratas hoiab sõidusuunas vasakule ja samuti velje väliskülg tee suhtes on teravnurgas nüüd (nagu vanal sapikal tagumised rattad, kui mootor maas on).

Üle 30km/h sõita ei saa lume/jääga, kuna tahab teelt ära visata.

Võtsin ratta alt ära ja silmaga hästi aru ei saa, mis seal järgi andis. Pole sildade osas eriti kogenud ka, seega kogenud silmale võib kohe selge olla, mis seal valesti.

Küsimus suurele ringile - mis seal tavaliselt ära läheb sellise matsu käigus?

Kas vaid mingid liigendid/reguleervardad või annab silla raam ennem?

Infoks veel nii palju, et paugu tagajärjel veljel tükk väljas.


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 15.12.13 16:32 Tsiteeri


Pakun, kas alumine ööts ise vöi see varras ( 4B3501530), millega kaldeid reguleerida saab.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 15.12.13 16:41 Tsiteeri


Kui alla plasteliin veljed siis ootab nurk järgmist ~530kg taluvus velge vaevalt juttu lugedes all 2000kg BBS või safari.
ikka kanamuna viskab. Lisaks võibolla hoovad kronsad, jah uued autod on nõrgad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rat_013
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.03.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 3.0q

postitati 15.12.13 17:12 Tsiteeri


Kui teljest tahapoole paugu sai siis peaks reguleervarras kõver olema esimesena, seda on visuaalselt isegi näha vast..
Mul sai kunagi ettepoole äärde paugu, siis on põnevam :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
audipoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 b8

postitati 15.12.13 17:52 Tsiteeri


Oma a6-ga juhtus ka nii, siis minul lõi eksentri polid paigast ära.


Autoklaaside kiletamine toonimine Tartus. +372 5322 5715 http://www.toonimine.eu/
Kohtusid kiviga? Nüüd on aeg meid külastada! http://www.tartuautoklaasid.ee/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 15.12.13 18:03 Tsiteeri


Läksin vaatasin uuesti seda asja pärast Elsawiniga lähemat konsulteerimist.

Külgkalde sain vast enam vähem paika - oligi paigast ära paugutanud selle poldi ja üks reguleerimisovaali kõrv oli ka ära väändunud.

Kokkujooksuga natuke kehvemad lood - sai seda tagumist reguleerimistvarrast auto all püherdades peale pingutatud kuid ei jaksanud piisavalt palju, et päris õigeks saada (silma järgi vaadates siis).

Järgmine asi otsida teine (ilma pauguta) reguleerimisvarras ja siis sillastendi.

Tuleb kuskile jääväljale quattroga sõitmist õppima minna.


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 15.12.13 18:04 Tsiteeri


Ettepoole sai, kuna kokkujooks oli "-" Esimene ratas sai ka väikese litaka - veljelt näha.

Eks sillastend näitab kas esimene ka paigast ära.

Tsitaat:
Algselt postitas: rat_013
Kui teljest tahapoole paugu sai siis peaks reguleervarras kõver olema esimesena, seda on visuaalselt isegi näha vast..
Mul sai kunagi ettepoole äärde paugu, siis on põnevam :D



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 19.12.13 09:49 Tsiteeri


Asi siis nii kaugel nüüd, et miskit ikka sai seal kannatada.

Kokkujooksu sai paika aga litaka saanud esimese ja tagumise ratta külgkallet enam paika ei saa. Midagi seal igatahes nässus on nüüd.

Esimene parem ratas on -0 kraadi 48'. Norm oleks -1 kraadi 0' ja -1 kraadi 50' vahel.

Tagumine parem ratas on 0 kraadi 18'. Norm oleks -0 kraadi 10' ja -1 kraadi 10' vahel.

Stendimees ütles, et rehvi ei tohiks süüa ja juhitavus peaks ok olema. Vasak pool on normide piires kõik.

On kellegil kogemust? On see ok niimoodi edasi kulgeda? Praegu sõites küll miskit aru ei saa, et valesti oleks.


Kui tahan asja ideaalseks saada, siis pean midagi seal vahetama hakkama ilmselt.

Millised on kõige tõenäolisemad osad, millest need erinevused tingitud võivad olla?

Tegemist on tehases paigaldatud sportvedrustusega.


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 19.12.13 09:50 Tsiteeri


Millega siis asi lõppes tookord?

Tsitaat:
Algselt postitas: rat_013
Mul sai kunagi ettepoole äärde paugu, siis on põnevam :D



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.3% - SQL: 57.7%]