Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: TDI eelsüüte küünlad (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2357)
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 11.02.05 21:31 Tsiteeri
K: TDI eelsüüte küünlad



rääkige omadest kogemustest, mis firmat eelistada ja mis nende hind üldse on? tdi teatavasti kallimad kui tavalisel.
Beru, Bosch,Champion?
sai siis täna kontrollitud ja selgus et 4-st 3 ei tööta:o
ja kas oleks mõttekam vahetada kõik 4 või pole vahet, et võib ka ükshaaval vahetada?
sest ega ma tea ka seda et kui vanad need küünlad seal peal on, et äkki ongi mõttekam vahetada kõik korraga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 12.02.05 21:54 Tsiteeri


liiga targad olete :P
pole siis kellegi mingeid kogemusi?
kuigi ega enam vahet oleks ka sai juba küünlad ostetud firmaks siis sai Champion ja küünla hind Wiru autos oli 225.- tk:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.02.05 23:55 Tsiteeri


2.4D BMW-le ostsin kunagi 6 uut Bosch'i. Kui esinduses küsiti ca 280 eeku/tk, siis Bakt'ist sain 180 eeku/tk. Kindlasti tuleb vahetada kõik korraga, sest ainult siis võid kindel olla, et paar aastat on selle koha pealt mureta. Ükshaaval vahetades oled külmema ilmaga jälle hädas ja murrad pead, et kas nüüd on järgmine küünal surnud või on mingi muu jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxs30
huviline



Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 TDI

postitati 13.02.05 09:53 Tsiteeri


Mind huvitaks ka küünlad. Kuidas neid kontrollida saaks. Ilma et neid maha keerama peaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mäks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,9TDI

postitati 13.02.05 10:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maxs30
Mind huvitaks ka küünlad. Kuidas neid kontrollida saaks. Ilma et neid maha keerama peaks.


Lihtsalt: Keera ainult juhe maha. Siis anna küünlale +12v ja vaata kas sädekus tekib(päris tugev sädelus) kui tekib siis 99% korras.. Ja nii kontrolli kõik küünlad järjest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.02.05 12:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mäks
Lihtsalt: Keera ainult juhe maha. Siis anna küünlale +12v ja vaata kas sädekus tekib(päris tugev sädelus) kui tekib siis 99% korras.. Ja nii kontrolli kõik küünlad järjest

Diiselmootori eelsüüteküünal on hõõgküünal ja kui ta sädeleks, oleks midagi väga valesti. Maha keeramata saad kontrollida nii, et keerad juhtme küljest ja proovid testri või kontrolllambiga, kas vool käib küünlast läbi või ei. Kui ei, on küünal läbi. Kui jah, on küünal enamikul juhtudel korras, kuid on olnud juhuseid, et ka selline küünal ei toimi. Seega õige oleks küünlad maha keerata ja akult voolu andes vaadata, kas hakkavad helendama või ei.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxs30
huviline



Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 TDI

postitati 13.02.05 13:04 Tsiteeri


Testriga mõõtes oli ühel küünlal õige pisut takistus teistest erinev.Neli tk olid täpselt samad.Kui hommikul käima panna külmaga siis lonkab mootor natsa. Kui külm pole ja küünlaid järgi ei võta siis ei lonka. Sellest võib ilmselt eeldada et üks küünal ei tööta korralikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 14.02.05 10:10 Tsiteeri


Ma sügisel vaatasin enda omad üle,2 tk olid uued ja 3 tk vanad.Testriga mõõtsin takistust,kõigil olemas kuid erinev.Puht sportlikust huvist keerasin maha ja proovisin akulaadijaga töötamist-jäin rahule,st. aeg oli punaseks minemisel pea sama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mäks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.04
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,9TDI

postitati 14.02.05 19:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: Mäks
Lihtsalt: Keera ainult juhe maha. Siis anna küünlale +12v ja vaata kas sädekus tekib(päris tugev sädelus) kui tekib siis 99% korras.. Ja nii kontrolli kõik küünlad järjest

Diiselmootori eelsüüteküünal on hõõgküünal ja kui ta sädeleks, oleks midagi väga valesti. Maha keeramata saad kontrollida nii, et keerad juhtme küljest ja proovid testri või kontrolllambiga, kas vool käib küünlast läbi või ei. Kui ei, on küünal läbi. Kui jah, on küünal enamikul juhtudel korras, kuid on olnud juhuseid, et ka selline küünal ei toimi. Seega õige oleks küünlad maha keerata ja akult voolu andes vaadata, kas hakkavad helendama või ei.


ok täpsustan siis: sädelus tekib juhtme ja küünla ühendus kontakti vahel.. ise ta loomulikult ei sädele:D
Aga kui juba maha keerad ja voolu taha annad siis peab korras küünal minema punaseks otsast alates. Kui läheb keskelt siis see küünal kaua ei kesta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
CarlosSQ
huviline

Avatar


Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 Avant TDi

postitati 14.02.05 19:56 Tsiteeri


räägitakse, et Beru-l on stabiilne kvaliteet.
mul vahetati 2 tk. ära ja pandi Champion-i omad, seda ma ei tea mille omad seal ennem olid.


There's lots of spirit in everyone!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 14.02.05 20:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mäks
ok täpsustan siis: sädelus tekib juhtme ja küünla ühendus kontakti vahel.. ise ta loomulikult ei sädele:D

Ok, sry, ei süvenenud vist piisavalt. :) Tester/kontrolllamp on siiski veidi asjalikumad indikaatorid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 14.02.05 20:57 Tsiteeri


Testriga mõõtes peaks korras küünla takistus olema kuskil 0,6-1,0 oomi.Kui juba kilo oome näitab,siis tuleb kohe ära visata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.5% - SQL: 42.5%]