Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C6 Külmalt käivitamine (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2776)
Sqip
huviline



Registreerunud 14.07.13
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0TDi 200kw

postitati 10.12.13 19:11 Tsiteeri
Audi A6 C6 Külmalt käivitamine



Tere
Otsisin foorumist aga ei leidnud selliste sümptomitega teemat.
Sorry kui teema olemas ja kahesilma vahele jäi.

Mureks siis see
Auto (Audi A6 C6 4F5 2,7 Quattro 2006)
Külmalt (temperatuur 0 ja alla selle) ketrab starter väga pikalt ja mitu korda ennem kui suudab mootorit ringi natuke ajada ja kui käima läheb siis sureb kohe välja ja nii paar korda järjest sureb maha. Käimaminnes puterdab mootor mõned sekundid ja siis töötab ühtlaselt.
Eelmine kuu vahetatud küttefilter, õlifilter ja õli.
Aku on peal selline

[img]http://live.hot.ee/gallery/slideshow?id=429011&img_id=2563752[/img]

On olnud kellegil sellist jama?
Kõik lahendused ja varjandid oodatud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 10.12.13 19:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sqip
Tere
Otsisin foorumist aga ei leidnud selliste sümptomitega teemat.
Sorry kui teema olemas ja kahesilma vahele jäi.

Mureks siis see
Auto (Audi A6 C6 4F5 2,7 Quattro 2006)
Külmalt (temperatuur 0 ja alla selle) ketrab starter väga pikalt ja mitu korda ennem kui suudab mootorit ringi natuke ajada ja kui käima läheb siis sureb kohe välja ja nii paar korda järjest sureb maha. Käimaminnes puterdab mootor mõned sekundid ja siis töötab ühtlaselt.
Eelmine kuu vahetatud küttefilter, õlifilter ja õli.
Aku on peal selline

[img]http://live.hot.ee/gallery/slideshow?id=429011&img_id=2563752[/img]

On olnud kellegil sellist jama?
Kõik lahendused ja varjandid oodatud!

Päris võimas aku. :P Soovitan diagnosti teha. Usun, et ka mingi veateade sees, sealt saaks ka vb aimu, juhul kui endal kaabel olemas. Käivitades kütus jookseb ilusti peale? Endal kunagi kui jamas, oli vana kütus paagis jäässe läinud ja kütusevoolikus poolenisti õhk...


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Sqip
huviline



Registreerunud 14.07.13
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0TDi 200kw

postitati 10.12.13 19:31 Tsiteeri
külmalt käivitamine



kuu alguses sai mingi bluetooth vidinaga vaadatud siis oli siuke asi

Pending: P2008 - Intake Manifold Runner Control Circuit/Open
PIDs supported [01 - 20] 420000583B8001
Freeze DTC 4202002008
Calculated engine load value (EngineLoad) 4204007A
Engine coolant temperature (EGT) 4205006E
Intake manifold absolute pressure (MAP) 420B0063
Engine RPM (RPM) 420C000C20

kustutati ära tuli see p2008 -..... tagasi ja uuesti kustutades pole siiani tagasi tulnud,eile sai veel kondrollitud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 10.12.13 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sqip
kuu alguses sai mingi bluetooth vidinaga vaadatud siis oli siuke asi

Pending: P2008 - Intake Manifold Runner Control Circuit/Open
PIDs supported [01 - 20] 420000583B8001
Freeze DTC 4202002008
Calculated engine load value (EngineLoad) 4204007A
Engine coolant temperature (EGT) 4205006E
Intake manifold absolute pressure (MAP) 420B0063
Engine RPM (RPM) 420C000C20

kustutati ära tuli see p2008 -..... tagasi ja uuesti kustutades pole siiani tagasi tulnud,eile sai veel kondrollitud!

Järgi siin foorumis õigekirja. ;)
Need veakoodid ei ütle midagi, kuna neid erinevaid vidinaid väga palju. Soovitan osta vag kaabli. Foorumis ostes 50.- kui hind pole muutunud. Sellega saab kõik asjad tehtud.

P2008 on sisselaske kollektor. Sellest väga palju juttu foorumis. Sees mõtetud klapid ja kui väga joppab, piisab tagumise hoova vahetusest. Ca 15€ ja tunnike tööd, ühtlasi mõtekas ka kollektor ära puhastada. Kui ei, siis uus kollektor 400+ euri ja neid tuleks osta kaks. Ise võtsin hoovad seest välja ja Prj progres ilusti kõik ära.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Sqip
huviline



Registreerunud 14.07.13
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 3.0TDi 200kw

postitati 13.12.13 21:53 Tsiteeri
..



..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 14.12.13 00:01 Tsiteeri


Samas, ma ei usu, et see kollektor käivitamist nii palju mõjutab.
See on neil tüüpviga muidugi ja nagunii on vaja korda teha või välja progeda. Kustutamine on ajutine lahendus.

Mis puutub käima minemisse, siis on kaks varianti.
Üks on see, et tõmbab kuskilt õhu vahele.

Teine, et pihustid on suhteliselt läbi või on valed peal või kodeerimata - ega hiljuti vahetatud ei ole?
Kui oleks starteri viga, siis poleks nii, et alguses läheb käima ja siis sureb kohe välja.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 14.12.13 07:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Samas, ma ei usu, et see kollektor käivitamist nii palju mõjutab.
See on neil tüüpviga muidugi ja nagunii on vaja korda teha või välja progeda. Kustutamine on ajutine lahendus.

Mis puutub käima minemisse, siis on kaks varianti.
Üks on see, et tõmbab kuskilt õhu vahele.

Teine, et pihustid on suhteliselt läbi või on valed peal või kodeerimata - ega hiljuti vahetatud ei ole?
Kui oleks starteri viga, siis poleks nii, et alguses läheb käima ja siis sureb kohe välja.


Kui mul kollektor tuksis oli, käivitus sama moodi, nagu hetkel. Otseselt see klappide asend tähtis pole...
Käimaminemise koha pealt peaks diagnosti tegema, ennast huvitaks just need:

Calculated engine load value (EngineLoad) 4204007A
Intake manifold absolute pressure (MAP) 420B0063
Engine RPM (RPM) 420C000C20


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]