Lehekülgi: 1 2 3 |
Erksolen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 04.01.14 13:30
|
|
|
Aega on möödunud ja mõningad pudinad ka soetatud ja hunnik veel hankida.
Tekkis küsimus cooleri torude kohta. Kas 2,5" on parem kui 3"? Loogiliselt võttes nagu ju lag on väiksem(3" on isikliku arvamuse kohaselt ka
overkill kuna ei tule,see nii võimas). Küsin,kuna omal on olemas cooler, millel 3" sisend ja väljund aga selle peaks saama 2,5"-eks ümber keevitada.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 04.01.14 13:44
|
|
|
Õhukogus jääb ju samaks aga rõhk millega seda surutakse on vastavalt ristlõikepindalale väiksem. Siit võid omad järeldused teha.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Erksolen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 04.01.14 13:48
|
|
|
Ühesõnaga 2,5".
|
|
|
Mr.E
huviline
Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Avant 1.8Tq, 83a. B2 Quattro
|
postitati 04.01.14 13:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Erksolen
Ühesõnaga 2,5". |
Ma arvan, et kui sul kliima ja kõik muu jääb alles, siis sa ei saagi 3" panna sest ei mahu ära.
Endal oli juba 2,5" torudega probleeme, ühte poolte pidi 2x umber tegema, kuna stange ei mahtunud ette ära. Stanget pidi niigi päris palju seestpoolt
õhemaks tegema. Samuti peaks sul olema Pre-Fl, mille stange natuke teise
kujundusega seest, e. veel raskem sinna vahele midagi toppida.
Hea ruudus = parim |
B5 Avant 1.8Tq - OMC2017 - 282km/h | 11.0@217km/h
|
|
|
|
Erksolen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 04.01.14 14:08
|
|
|
To Mr.E: Hetkel on stange inetult katki ja ideeks oli facelifti oma paigaldada.
|
|
|
Mr.E
huviline
Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Avant 1.8Tq, 83a. B2 Quattro
|
postitati 04.01.14 15:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Erksolen
To Mr.E: Hetkel on stange inetult katki ja ideeks oli facelifti oma paigaldada. |
Siis on sul lihtsalt lihtsam panna seda coolerit ja natukene rohkem mängimisruumi, aga ikkagi 3" toru ei mahu sinna kohe mitte kuidagi ära ja ka
cooleri suurusel seab see ikkagi mingid piirid.
Muidugi varjant on S4, RS4 replica või siis kohe OEM RS4 stange väike modimisega. Saad natuke veel suurema cooleri, aga 3" torudes ikkagi kahtlen.
Hea ruudus = parim |
B5 Avant 1.8Tq - OMC2017 - 282km/h | 11.0@217km/h
|
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.03.15 15:55
|
|
|
Suurepärane näide, kuidas asju mitte teha.
Tsitaat: | Algselt postitas: MrAnre
Kas keegi oskab öelda, kus euroopast sellist Kit-i osta saaks? |
Need plastikust adaptrid on originaaltoode, neid saab suvalisest varuosi müüvast poest.
Pistikuid saab ka suvalisest poest ning tuleb lihtsalt vanad lahti võtta ja uued pistikud panna, mitte mingeid üleminekuid harrastada, sorry neede
juhtmete üleminekud on täisporno ning jäävad väga rõvedad. Pealegi nende hinnaga saad sa nii uued pistikuid kui ka juhtmed ringi tehtud. Tükkide hind
tuleb ca. 40 EUR ning paar tundi tööraha.
Tsitaat: | Foorumitest lugedes tuleb välja, et selle kitiga või üldse ICM kustutamisega saab mootoritöö
stabiilsemaks. |
See on täiesti alusetu jutt, mis ei vasta kuskilt otsast tõele. Jõudluse koha pealt või käiguühtluse pealt on null vahet. Lihtsalt ei ole
süütevõimend(it/eid), mis tuksi võib minna ning saab uuemaid, odavamad süütepoole kasutada.
|
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 05.03.15 17:02
|
|
|
Ilmselt sa tead, mida räägid.
Ma miskipärast arvasin seda, et tasub pistikud eraldi osta. Ei ole raskust ka endal need juhtmed kokku joota. Õpetusi netis nende ühendamisel on
jalaga segada.
Tänud selge vastuse eest.
|
|
|
prual84
huviline
Registreerunud 20.11.07
Asukoht: harjumaa,kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: audi s4(ajalugu) a3 hetkel
|
postitati 09.11.17 18:34
|
|
|
Tere,ei hakanud uut teemat tegema ja se tundub piisavalt asjalik arutelu.
Üks audi a3 132kw ARY sooviks jõudu suurendada ja sobiks ideealis k04 hübriid.
Siinkohal mis koodiga täpsemalt sobiks ja kust võiks vaadata,usaldusväärsust ja kvaliteeti silmas pidades.
Jõuluvana ootab kirja ja ehk täitub väike soov unelm.
Martin
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 09.11.17 18:38
|
|
|
Tee juba torukolle ja pane Garretti "disco potato"
|
|
|
|
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.17 14:06
|
|
|
Kas on vaja nõnda palju vaeva näha? Mina teeks autokere ägedate kleebekatega atraktiivseks.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 22.11.17 17:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: roy
Kas on vaja nõnda palju vaeva näha? Mina teeks autokere ägedate kleebekatega atraktiivseks. |
Mis see juurde annab?
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |