Siim-O
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Põlvamaa-Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 3.0Q
|
postitati 29.11.13 18:10
|
|
|
Audi A4 B6 3.0 162kw - 2000 - Siim-O Müüdud.
Audi A4 B6 3.0 162kw
Keretüüp: sedaan
Esmane reg: 12/2000
Mootor: 3.0 V6 (162 kW) ASN
Kütus: bensiin
Läbisõidumõõdiku näit: 220000
Vedav sild: nelikvedu
Käigukast: manuaal
Värvus: hall
Varustus
;Roolivõimendi
;Kesklukustus (puldiga)
;ABS pidurid
;2x turvapadi
;Signalisatsioon
;Immobilisaator
;Pidurdusjõukontroll
;Veojõukontroll
;Lisapidurituli
;Turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus
;Konditsioneer
;4x elektrilised akende tõstukid
;Elektrilised välispeeglid (kokkuklapitavad)
;Toonitud klaasid
;2x peeglid päikesesirmides (valgustusega)
;Kohtvalgustid
Sisustus
;Tekstiilpolster
;Sportistmed
;2x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega)
;2x istmesoojendused
;Tagaistme seljatugi allaklapitav
;Nahkkattega käigukanginupp
;Käetugi taga (laekaga)
;Iluliistud salongis
;Jalamatid (kummist)
Audio, video, kommunikatsioon
;Bose stereo (CD, originaal)
;Bose helivõimendi
;Bose kõlarid
;Bose subwoofer
;Navigatsiooniseade
;Kompuuter
;Autotelefon
Sportvarustus
;Tagaspoiler
;Tehase sport vedrustus -20mm
Muu varustus
;Välistemperatuuri näidik
;Tagaklaasi soojendus
Tehtud tööd:
;Esisilla õõtshoobade komplekt vahetatud
;Tehase poolse aktsiooni korras vahetatud kõik 6 süütepooli.
;Mootori, käigukasti ja tagasilla õli vahetatud
;Salongi ja õhufilter vahetatud
;Mootori tule probleem lahendatud. Katalüsaatorite vead olid sees. Aitas sellest kui korralikult kuuma anda mootorile ja katid puhtaks põletada.
;Juhiukse lukk remonditud
;Uste juhtmestikud kummikottides remonditud
Vaja teha:
;Tagasilla remont. Enamus pukse ja polte tellitud
;Talveks kõrgemad vedrud alla
;Vasak sisemine pooltelje tolmukatte vahetus






|
|
|
Quattru
klubiliige
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 29.11.13 20:06
|
|
|
Õnnitlused auto puhul! Õige mootor, man kastiga peaks seda B-keret vägevalt edasi liigutama Kuidas siis astub ka? Loomulikult järgnev küsumus keskmine kütusekulu number võiks olla? (endal plaan täpselt
sellise ülesehitusega mudel järgmiseks soetad, kui ainult grammike rahakotis raha rohkem oleks) Palju pooleks linnas ja mnl sõidad. Praegu veel Q
rõõme ka pole (või on juba Eestis?).
|
|
|
|
Siim-O
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Põlvamaa-Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 3.0Q
|
postitati 29.11.13 20:43
|
|
|
Hetkel liiklen maanteel u 8.5-9l/100km ja linnas kuskil 11-12l/100km. Kui kiiret sõitu harrastada siis kuskil 15l/100km. 70%maantee ja 30% linnas
keskmine hetkel 9.8l/100km
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 29.11.13 21:09
|
|
|
Mida siin ikka nii bena mootoriga õnnitleda diisel oleks OK valik ja õnnitlust väärt Ära pikka viha pea.
|
|
|
Quattru
klubiliige
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 29.11.13 21:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
Mida siin ikka nii bena mootoriga õnnitleda diisel oleks OK valik ja õnnitlust väärt Ära pikka viha pea. |
Sellise mahuga seda suurt diislel mootorit ei ole selle põlvkonna mudelile peale pandud. Teiseks igaühele see diisele ei sobi ega meeldigi. See bensu mootor muretum, vastupidavam kui see disla. Kas pole.
Vabandused teemaalgatajale kuna risustan su blogi teemavälise jutuga.
|
|
|
|
Siim-O
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Põlvamaa-Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 3.0Q
|
postitati 29.11.13 21:47
|
|
|
Auto vastupidavus sõltub sellest, kuidas autot hooldada. Isiklikult mulle ei meeldi diisel mootorid. Remondi arvelt hoian kokku sellega, et töötan ise
ühes VAG grupi esinduses, tööriistadest ja oskustest ning abist puudu ei ole. Varuosi saan ka väga hea hinnaga.
|
|
|
jorm28
huviline
Registreerunud 12.10.13
Asukoht: vilj
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8t
|
postitati 29.11.13 22:06
|
|
|
Mis firma komplekti kasutasid esisillas?
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 29.11.13 22:07
|
|
|
OK 
|
|
|
Siim-O
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Põlvamaa-Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 3.0Q
|
postitati 29.11.13 22:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jorm28
Mis firma komplekti kasutasid esisillas? |
Ei mäleta tootjat enam. Lemförder igatahes polnud. Oli valida 5 komplekti vahel. Võtsin kõige kallimast vähe odavama komplekti. Kõige odavamad
tundusid kahtlased. 
Tagasilla peab vist kõik OEM või lemförderi juppidega remontima sest muud tootjad ei tee sinna väga pukse.
|
|
|
A128
huviline
Registreerunud 28.06.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 3,0q
|
postitati 30.11.13 07:21
|
|
|
Õnne hea valiku puhul! Praktiliselt 1:1-le minu autoga, ideaalne valik lähenevaks lumeks. 
|
|
|
KristjanL
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 3.0Q
|
postitati 30.11.13 23:12
|
|
|
Käisin ka proovisõidul sellega.. 6 kasti otsas tundub see moto nobedam.
Aga tagatiib on magus (Y)
|
|
|
Siim-O
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Põlvamaa-Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 3.0Q
|
postitati 18.12.13 17:16
|
|
|
Vahel juhtub ka nii


|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 18.12.13 18:29
|
|
|
Käisid metsas kuuse järel? 
|
|
|
Mikkk
huviline
Registreerunud 22.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 + A6 C7
|
postitati 18.12.13 21:06
|
|
|
Ohoo, rõõm näha, et siia keskkonda ka teema tekkis masinast - 1 teema jälle juures, mida jälgida. Ei teadnudki tänaseni, et 3,0 bensuröövli soetasid.

Vaatan, et sul suhteliselt esimeseotsa B6. Navi all on sellel nö. poolik navi, mis näitab noolekesi ja mida juhitakse keskkonsoolist?
Igatahes jõudu ja paksu rahakotti ja ehk õnnestub ka millalgi ära näha 
|
|
|
Siim-O
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Põlvamaa-Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 3.0Q
|
postitati 19.12.13 17:48
|
|
|
Kuna tööl oli igav ja tööd ka väga polnud siis sai audile tagasilda enamus uusi pukse paigaldatud. Puksideks olid originaalid ja lemförderi omad. Krt
poldid olid karu jõuga kinni keeratud ja pealekauba kinni roostetanud. Kokku läks u.7 tundi koos sillaregulliga.
Nüüd pole enam tagaosa nii vedel.
|
|
|
Siim-O
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Põlvamaa-Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 3.0Q
|
postitati 09.01.14 19:01
|
|
|
Täna sain siis teada, et mul autol põlevad pidevalt pidurituled. Peale vigase piduritulelüliti vahetust kadus armatuurist ka aegajalt põlev ESP tuli.
Arvuti näitas roolinurga asendi anduri viga Ilmselgelt läheb ESP lolliks
kui pidurituled pidevalt põlevad.
Endiselt maadlen tulede kustumisega suvalisel hetkel.
|
|
|
Siim-O
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Põlvamaa-Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 3.0Q
|
postitati 01.02.14 08:23
|
|
|
Peale tagumiste katalüsaatorite eemaldamist tõusis keskmine kütusekulu +2l/100km kohta. Lambdasid peale tagumisi katalüsaatoreid pole. Autol jõudu ka
vähem. Probleem oli selles, et sisud kolisesid. Asendasin otsetorudega. Hääl väga valjemaks ei läinud. Kas võib olla mingi vastusurve teema?
Siim.
Viga oli minus Lambda pistikud oleks võinud ka tagasi panna 
|
|
|
KristjanL
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 3.0Q
|
postitati 15.02.14 18:56
|
|
|
Miks auto juba müügis ? 
|
|
|
Siim-O
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Põlvamaa-Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 3.0Q
|
postitati 17.02.14 19:18
|
|
|
Tahan midagi võimsamat. 
|
|
|