Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 26.11.13 16:03
|
|
|
Kuidas vahetada tagadiferentsiaali tihendeid
Tere
Sai siin enda audi 200 c3 2.1 10vtq tagadiferentsiaali tihendeid (simmerlinge) vahetama hakatud kuid kardaaniflantsi ei saa küljest ära.
Diferentsiaali võtsin lauale ja pooltelje flantsi tihendid vahetasin kuid ei saa kardaani flantsi lahti.
Panin flantsi taha täiteks rauad ja nelja poldiga hakkasin siis eemale pressima kuid ei taha lahti tulla, kas käib muud moodi või tuleb suuremat
survet avaldada, esialgu ei ole väga tugevalt pressinud.
Joonistel on stopprõngas ka kuid kas see pigem on selline nagu audi ja vw pooltelgedel on mis pressib ennast kokku välja tõmmates? stopper joonisel
nr. 19
http://www.partscats.info/audi/en/Img/au/119/119525300.png
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 26.11.13 16:19
|
|
|
Paistab, et tuleb otsakaan lahti võtta ja kogu võll koos laagritega välja võtta, ta ei saagi tulla niisama kuna flantsivõll on ka laagrai otsas
paistab, et läheb see asi jamaks ära.
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 26.11.13 16:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)
***
Sai siin enda audi 200 c3 2.1 10vtq tagatiferentsiaali tihendeid (simmerlinge) vahetama hakatud kuid kardaaniflantsi ei saa küljest
ära.
***
Tiferentsiaali võtsin lauale ja pooltelje flantsi tihendid vahetasin kuid ei saa kardaani flantsi lahti.
Panin flantsi taha täiteks rauad ja nelja poldiga hakkasin siis eemale pressima kuid ei taha lahti tulla, kas käib muud moodi või tuleb suuremat
survet avaldada, esialgu ei ole väga tugevalt pressinud.
*** |
Ei ole sellist asja nagu tiferentsiaal vaid ikka diferentsiaal - valus on lugeda.
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 26.11.13 16:50
|
|
|
Vabandust minu viga, parandasin ära
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 26.11.13 20:04
|
|
|
Suurt tänu on see asi kindlasti väärt otsisin küll googlist ja siit aga ei
leidnud midagi.
Nüüd on pilt selge ja saab ka selle simmeri ära vahetada siis differ pessu ja alla tagasi, õliks panen sisse 75w140ls õli 2L.
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.06.14 21:34
|
|
|
Esimese simmeri vahetust saab teha ka difrit maha võtmata.
Vaja lahti võtta kardaan, käsipiduri trossid, summuti ning üks kuumaplekk veidi eemale painutada.
Seejärel saab juba difri otsa alla lasta ja lammutama asuda. Õli soovitaks ka enne välja lasta.
|
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 15.06.14 21:44
|
|
|
Eks saab nii ka muidugi jah kui on soov ainult otsatihend või laager vahetada.
Panen enda pildimaterjali siis siia ka mis sai tookord tehtud.
Kardaanipoolse flantsi nuutidelt ei tulnud muhv otsast ära mida siis ka pidin kuumutama kuid mitte punaseks, seejärel tuli ilusti tõmmitsaga.
Andi meisterdas uue pooltelje kaitse pleki see vasakpoolne on siis tema
tehtud ja parempoolne naljaviluks ''taastatud''
Differ sai värvitud kuna alumiinium läheb kiiresti mustaks ja sileda värvi pealt on hea puhastada ning lekkeid näha.
|
|
|