Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A6 C6 2,0 TDI suri välja, ei käivitu (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 6920)
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 28.11.13 16:05 Tsiteeri


Pihustite kinnikiilumise põhjustas kütuse hulka sattunud ca 10k km sõitnud mootoriõli. Paagist välja võetud kütus oli päris haljas, viimane tilk lausa must. Nüüdseks pihustid vahetatud, sai pandud ka uued tihendikomplektid ja kinnituspoldid. Loomulikult ka uus kütusefilter ja auto töötab. Kohe läheb sisse ka uus õli ja siis peab jälgima kas põhjustajaks olid eelmiste pihustite tihendid või kui ikka õli paaki läheb siis lekib hoopis tandempump. Loll viga mille peale ei oskagi tulla, soovitan kõigil tihendid ära vahetada enne kui samasugune asi peaks korduma. Päris kallis lõbu muidu!

Edit: Kuna on saadaval ka tandempumpa tihenditekomplekt siis lähevad need ka vahetusse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 28.11.13 17:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janar
Pihustite kinnikiilumise põhjustas kütuse hulka sattunud mootoriõli. Paagist välja võetud kütus oli päris haljas, viimane tilk lausa must. Nüüdseks pihustid vahetatud, sai pandud ka uued tihendikomplektid ja kinnituspoldid. Loomulikult ka uus kütusefilter ja auto töötab. Kohe läheb sisse ka uus õli ja siis peab jälgima kas põhjustajaks olid eelmiste pihustite tihendid või kui ikka õli paaki läheb siis lekib hoopis tandempump. Loll viga mille peale ei oskagi tulla, soovitan kõigil tihendid ära vahetada enne kui samasugune asi peaks korduma. Päris kallis lõbu muidu!

Huvitav se tilk õli kütuse sees ei tohiks küll midagi teha. Pigem lekib ikka tandempumbast kuna sel on õlil mingit survet aga pihustite juures seda pole. Pihusti tihendid lekivad kütust õli sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 28.11.13 17:11 Tsiteeri


Kus kohas muidu kontrollida lasid ja kus parandad?


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 28.11.13 19:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Kus kohas muidu kontrollida lasid ja kus parandad?


Pihustid käisid Diisellandis Tartus, muud tööd tehti Türil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 29.11.13 17:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janar
Pihustite kinnikiilumise põhjustas kütuse hulka sattunud ca 10k km sõitnud mootoriõli. Paagist välja võetud kütus oli päris haljas, viimane tilk lausa must. Nüüdseks pihustid vahetatud, sai pandud ka uued tihendikomplektid ja kinnituspoldid. Loomulikult ka uus kütusefilter ja auto töötab. Kohe läheb sisse ka uus õli ja siis peab jälgima kas põhjustajaks olid eelmiste pihustite tihendid või kui ikka õli paaki läheb siis lekib hoopis tandempump. Loll viga mille peale ei oskagi tulla, soovitan kõigil tihendid ära vahetada enne kui samasugune asi peaks korduma. Päris kallis lõbu muidu!


Kui tandempumbal see tüüpviga, siis jookseb enamasti kütus klapikambri kaane alla ja sealt karterisse, mitte õli kütusesse. Pihusti tihendite kaudu võib sattuda minimaalselt õli kütusesse, kuna kütuse tagasivoolu kanal asub kõrgemal s.t. pihusti ülemise rõngastihendi all. Mina arvan, et see õlitilk sul pihusteid ära ei rikkunud. Kui seda õli satuks sinna massiliselt, siis oleks ka sinine taga. Pakun, et pihustid rikkus eelmine asjapulk, kes pihusteid valesti installis. Tume kütusefilter on PD mootoril normaalne. Kütus muidugi silmaga nähtavalt must olla ei tohiks.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 30.11.13 16:22 Tsiteeri


Lõpuks siis müstika lahendatud. Ei andnud see teema rahu ja sai muretsetud tandempumba tihendikomplekt ning asi pulkadeks lahti võetud. Oligi nii, et tihendi vahelt jooksis õli kütuse tagasivooluga kokku. Väga kaua see kesta ei saanud, sest õli oli langenud normist ca 5mm, kuid sellest piisas et pihustid kinni jookseks. Uued tihendid sees ja esialgu tundub et mure lahendatud- tagasivoolust küte puhas. Igaks-juhuks hoian veel pumbal silma peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 30.11.13 16:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: janar
Lõpuks siis müstika lahendatud. Ei andnud see teema rahu ja sai muretsetud tandempumba tihendikomplekt ning asi pulkadeks lahti võetud. Oligi nii, et tihendi vahelt jooksis õli kütuse tagasivooluga kokku. Väga kaua see kesta ei saanud, sest õli oli langenud normist ca 5mm, kuid sellest piisas et pihustid kinni jookseks. Uued tihendid sees ja esialgu tundub et mure lahendatud- tagasivoolust küte puhas. Igaks-juhuks hoian veel pumbal silma peal.

Peaasi, et üllatusi ei tuleks ja uuesti sama jama... Remont niigi kallis. Vähemalt korras nüüd. :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.0% - SQL: 70.0%]