Tsitaat: | Algselt postitas: janar
Pihustite kinnikiilumise põhjustas kütuse hulka sattunud ca 10k km sõitnud mootoriõli. Paagist välja võetud kütus oli päris haljas, viimane tilk lausa
must. Nüüdseks pihustid vahetatud, sai pandud ka uued tihendikomplektid ja kinnituspoldid. Loomulikult ka uus kütusefilter ja auto töötab. Kohe läheb
sisse ka uus õli ja siis peab jälgima kas põhjustajaks olid eelmiste pihustite tihendid või kui ikka õli paaki läheb siis lekib hoopis tandempump.
Loll viga mille peale ei oskagi tulla, soovitan kõigil tihendid ära vahetada enne kui samasugune asi peaks korduma. Päris kallis lõbu
muidu! |
Kui tandempumbal see tüüpviga, siis jookseb enamasti kütus klapikambri kaane alla ja sealt karterisse, mitte õli kütusesse. Pihusti tihendite kaudu
võib sattuda minimaalselt õli kütusesse, kuna kütuse tagasivoolu kanal asub kõrgemal s.t. pihusti ülemise rõngastihendi all. Mina arvan, et see
õlitilk sul pihusteid ära ei rikkunud. Kui seda õli satuks sinna massiliselt, siis oleks ka sinine taga. Pakun, et pihustid rikkus eelmine asjapulk,
kes pihusteid valesti installis. Tume kütusefilter on PD mootoril normaalne. Kütus muidugi silmaga nähtavalt must olla ei tohiks.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|