Lehekülgi: 1 2 |
ranel
huviline
Registreerunud 12.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.15 16:00
|
|
|
Kas keegi teab, kuidas seda alumist jura ära saada. Varem oli ilma kelladeta paneel seal, aga kelladega paneeli jaoks jääb see jalgu. Kaks polti olen
lahti keeranud, aga asi ikka tuugalt kinni seal.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 16.11.15 16:05
|
|
|
Keeratavate nuppude paneeli all on ka kaks kruvi peidus
|
|
|
|
ranel
huviline
Registreerunud 12.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.16 09:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Keeratavate nuppude paneeli all on ka kaks kruvi peidus
|
Täpselt nii oli jah müstika, kuidas ma alguses neid ei näinud
Hetkel siis salong selline. Ustel tuleb veel polstrid ka ära vahetada puitimitatsiooniga variandi vastu. Õnneks soojemad ilma tulekul ja hea auto
jupid laiali laotada. Vahepeal vedas, et sain S-i käetoe ka.
Muret aga tekib see asi. Kas turbo juures õli tähendab, et see elab oma viimaseid päevi?
Need lahtiste voolikute pärast ilmselt muret tundma ei pea?
|
|
|
ranel
huviline
Registreerunud 12.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.16 10:41
|
|
|
Eile sai siis amorte vahetatud. Nüüd tagaosa mõnus ja enam 3 inimest taga, ratas enam koopasse ei käi
Lisaks hetkel kadus turbo juurest leke ka ära
|
|
|
ranel
huviline
Registreerunud 12.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.16 20:57
|
|
|
Vaatasin, et natuke liiga palju tahmab. Õhufiltri lahti võttes oli asi selge.
|
|
|
ranel
huviline
Registreerunud 12.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.16 18:59
|
|
|
Vahepeal on saanud siis autot päris palju nokitsetud ja sellega seoses üks pikem reis euroopasse ette võetud planeeritud pikkusega 4200km läbi mägede
Eesti-Läti-Leedu-Poola(Lodz)-Ungari(Budabest) üle
Slovakkia-Slovakkia(Bratislava)-Austria-Tsehhi(Praha)-Saksamaa(Berliin)-Poola(Varssav)-Leedu-Läti-Eesti.
Kuna veovõlli ots hakkas juba varem kahtlast häält tegema, siis vahetasin selle igaks juhuks enne reisi. Kuna nagunii üks lahti kiskumine, siis
vahetasin korraga ka sarniiri ära. Sarniiril leidsin aga seda, et mingi spetsialist enne mind oli pannud tavalise 8.8 tugevusega poldi, mis oli juba
läbi paindunud ja palju polnud puudu pooleks minemisest. Mõra oli juba sees.
Enne reisi panin juurde sigaretisüütaja pesasid, et autos oleks töötav külmik ning kogu aeg 220V võtta. Tagantjärele taas väga mugav, kui ei pea kalli
hinnaga tanklast külma jooki ostma.
Vana garminisse sain sisse häkitud uued 2017.a kaardid, mis tagantjärele olid ülikasulikud.
Enne reisi sai veel igaks juhuks lastud ära vahetada esimesed rihmad. Kuna lubas 27-32c, siis viisin konditsioneeri ka lõpuks tegemisse.
Mägedes oli selle 66kW mootoriga ikka väga nukker sõita, kui konditsioneer töötas ning külmkapp oli järgi. Orgudes oli aga taas ergas
Vahepeal üks õhtusöök mägedes.
Slovakkia-Ungari piiril teel Budabesti öösel.
Väljas oligi nagu ilmaennustus lubas väga palav. Värskelt täidetud konditsioneer puhkus ikka haigelt külma õhku. Pole harjunud sellega, et kõnnid
külmkapist otse ahju.
Seoses sellega sain aga teada, et konditsiooneeri kondentsvee äravool oli umbes. Edasi läks juba umbes 400km tagant auto seisma ja käterätiga autost
vesi välja.
Bratislava on muideks igav linn vaatamisväärtuste poolest, küll aga korralik koht, kus pidu panna.
Edasi läks juba Austria.
Peatus ühes väikeses Austria linnakeses ning kodumaale Bratvurste jne kraami ostmas nänniks.
Vahepeal taas üks tankimine, kuid seekord juba kusagil Tsehhis. Baltikumist sai muideks kogu reisi jooksul kõige odavamat kütet.
Algselt oli plaan autoga Berliini sõita, kui tee peal selgus, et tuleb muretseda mingi euronorme näitav kleeps. Nett küll juttu täis, et igaks
suvalisest tanklast saab, kuid praktikas ei saanud ma seda mingi 6-7 läbikäidud tanklast ega ka isegi mitte Audi esindusest. Pidavat saama kohalike
sõnul TÜV-st.
See kleeps, mida üritasin leida. Mul oleks pidanud see punane olema siiski.
Saksamaal Bresdenis Audi esinduses vaadati, et kas ma teen alguses nalja, et tulen sellele autole kleepsu otsima. Otsisid ja otsisid oma
andmebaasidest, kuid lõpuks nad midagi targemaks ei saanud ja soovitasid mujal õnne proovida. Väidetavalt eesti registris olevaid autosid nad
kontrollida ei saa ja ei sobivat ka win kood.
Auto sai lõpuks Berliini linna piirile pargitud ja linna sai edasi rongiga liigutud. Tagantjärele oli see väga hea lahendus, kuna nende rongiliiklus
otse kesklinna on ülitihe ja läheb täpselt õigesse kohta. 24h pilet oli 7.2 EUR, millega sai kogu linna transporti kasutada A,B,C tsoonides.
Peale Berliini tuli Varssav ning seal sai shoppama mindud. Jalavarjud 2x odavamad umbes kui Eestis näiteks.
Et autot suures parklas ära ei kaotaks, sai enne poodidesse minekut pilti tehtud.
Küll aga poodidest tagasi tulles ootas mind juba selline üllatus. Aga kuna auto nii vana ja kell oli väga hiline, siis ei viitsinud enam jurama ka
hakata sellega, et ilmselt eelmise pildi peal tegelase üles leida. Vahepeal sai 2x asju autosse toodud ja siis ta parkis veel seal.
Eestisse tagasi jõudes kiskusin salongi lahti ja nüüd siis kuivatan oma auto salongi.
Kokkuvõtvalt. Keskmine kulu ilma kiirteedeta ja konditsioneer sees 5.6l/100-le. Kiirteedel oli kulu 6.6l/100-le ning kiirused 130-140kmh. Tuttavad
lööpisid, et ekstreemsportlane oled või, aga koju sõitis ära. Reis kokku 4335km.
|
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 26.07.16 19:21
|
|
|
Müts maha. Kõva usk autosse, et nii pika reisi vanakesega ette võttad.
Mul igal aastal uuel aastal ikka hirm sees, kas ikka peab vastu Tallinn- Suwalki-Tallinn liini.
Eks ma vast kardan kah rohkem
Maa Mees
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
ranel
huviline
Registreerunud 12.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.07.16 19:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SalmA
Müts maha. Kõva usk autosse, et nii pika reisi vanakesega ette võttad.
Mul igal aastal uuel aastal ikka hirm sees, kas ikka peab vastu Tallinn- Suwalki-Tallinn liini.
Eks ma vast kardan kah rohkem
Maa Mees |
Eks enne reisi sai lisaks õlivahetus ka 8500km pealt ära tehtud+võtsin katkise masina geneka ka igaks juhuks kaasa+suur tööriistakohver+varuõli+5l
jahutusvedelikku, puksiirköie, tagavararehv, teleskoopvars velje mutrite jaoks jne. Lühidalt olin valmis jamadeks. Veermik sai enne üle kontrollitud.
Hammasrihm ja sidur on ka ju 20 000km tagasi vahetatud. Kui need kaks viimast poleks suht värsket sees, siis ega ilmselt poleks väga julgenud ka.
|
|
|
ranel
huviline
Registreerunud 12.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.07.16 18:36
|
|
|
Täna sai autole ülevaatus ka ära tehtud. Lõpuks oli motivatsiooni, et esimesed kabariidi tuled ka ära vahetada.
Hommikul ajasin auto kanali peale ja enne ülevaatust koputasin haamriga sumpa läbi ning läksin sumpat tahmast puhtaks sõitma.
Vaatepilt oli midagi sarnast.
Mingi pajerovend kukkus taga veel vilgutama, kui suitsust läbi sõitis
Näidud oli mõõtmisel 2.8, 2.4 ja 1.8. Ei pidanud vähemalt 6x3 korda testi tegema nagu eelmine aasta, kus hakkas langema näit 5 pealt
Kuna varasem makk oli sinise taustavalgusega ning ei omanud USB tuge, siis sai korraga uus makk ka ligi haaratud. Nüüd silmale ilus vaadata, kui
kõikjal punased tulukesed.
|
|
|
ranel
huviline
Registreerunud 12.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.17 10:10
|
|
|
Konditsioneeri äravool on korras eelmisest suvest. Salongi vent läks tuksi, sai uus pandud. Sellega seoses ilmnes, et salongi filter üldse puudus ja
panin uue külge. Vahepeal läks starter. Sai lastud korda teha. Klapikambrikaane polditide all sai mt autohooldus mulle uued tihendid ja vahetas ära.
Turbol sisselaskes polnud üldse tihendit sai lastud uus panna ning üks tagumine puks oli katki. Lasin ka uued panna.
Täna aga ilmnes natuke suurem probleem. Kas seda tihendit saab lihtsalt vahetada või eeldab see juba pumba korralikku laiali kiskumist ning maha
võtmist? Järsku hakkas mehiselt lekkima ja umbes minut kohapeal tiksumist on terve pump juba märg.
edit: ise küsin, ise vastan. Jah, saab tihendid ära vahetada nii, et stendis käima ei pea. Lasin MT-s taas selle töö ära teha.
|
|
|
ranel
huviline
Registreerunud 12.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.17 08:47
|
|
|
Viimasel ajal tunduks, et remont kisub nagu iga kuu läheb midagi. Auto käitus maanteel naljakalt ka viisin tegemisse. Tuli välja, et vahepeal läks üks
tagumine puks puruks ning klapikambrikaane poltide all oli leke. Lasin tagumised puksid ära vahetada ja lekke korda teha. Siis mingi päev salongis õhk
millegipärast ei liigu. Umbes 6 kuud tagasi salongifilter oli nii umbes, et sealt ei tulnud midagi läbi. Fixus ja Automaailma mõlemad pakkusid
vahetatavat elementi, mis tegelikult ei sobinud. Lõpuks sai Forsist koos raami filtri, mis kenasti taas sobis. Igaks juhuks enne reisi sai uus
küttefilter ka sisse pandud. Seejärel üks väiksem ringreis autoga Venemaal 2500 km Tartu-Moskva-Peterburg-Narva-Peterburg-Pihkva-Tartu. Ülevaatusel
tuvastati, et esimesed õõtsapuksid läbi ning kettad liiga soonelised. Sai lastud puksid ära vahetada, ette uued kettad, klotsid ning remondikomplektid
sisse. Esipidurite erinevus läks 27% pealt 1% peale.
Üldjoontes aga kilomeetri hind on langenud 0.12 EUR peale ning seda koos auto soetushinnaga. Remondi ja hoolduse peale on kokku kulunud 1990 EUR.
Vaikselt hiilib aga rooste ligi ustele jms plekile.
|
|
|
ranel
huviline
Registreerunud 12.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.01.22 12:11
|
|
|
2022.a käes, aga vanake ikka veel liigub. Detsembri lõpus sai taas aastaks ülevaatuse peale.
Mis siin siis vahepeal läinud ja tehtud.
Kettad, klotsid saanud vahetatud. Pidurikonn on 2x juba läbi läinud ja põhjustas ka check engine viga+madalatel pööretel kinni poomist.
Käsipidurisüsteem lastud uute supportite, pidurivoolikute, ketaste, klotside ja trossidega kõik vahetada. Konditsioneeri pumba laager jooksis kokku ja
kasutatud korralikku pole senimaani asemele saanud. Tagaluugi avamise mehhanism 2x vahetatud. Esiukse hing treiali poolt taastatud.
Kunagi ammu eelmise omaniku aretatud esimesed polstrid sai välja vahetatud originaali vastu ja kõrvalistuja ukse elektriaken liikuma pandud.
Kuna vanad õõtsad olid ikka väga roostes ja puksid nagunii läbi, siis lastud ka uued õõtsad ja sarniirid külge panna.
Käigukasti tihendid 2x vahepealse aja jooksul vahetatud. Käiguvahetuse võlli simmer vaja nüüdseks suht tihedat vahetamist.
https://www.upload.ee/image/13758624/audi2.jpg
https://www.upload.ee/image/13758633/audi1.jpg
Rooste hakkab aga üha rohkem peavalu põhjustama.
Märkus moderaatorilt: Muutsin pildidd lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |