Lehekülgi: 1 2 |
MirkoM
huviline
Registreerunud 25.08.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 66kw
|
postitati 04.02.14 21:17
|
|
|
Tere taas, kirjutaks siis mõne sõna mis vahepeal juhtunud, nagu eespool mainitud lõpetas elutsemise klapikambrikaane tihend niisiis tuli see kena
asjake uus ja talverõõme nautides arvas jahutuslõdvik ka et ta ei viitsi enam elutseda ja rebenes ilusti ära ning paskas kapoti aluse korralikult ära.
Talve alguses olin niigi õnnelik et kapoti alune puhas ja särki värki aga nüüd ptui ptui klapikambrikaane vahelt tulnud õli ja tosooli kõik kohad
täis, eks kevade poole tuleb mootori pesu ette võtta, egas ta nüüd kõige hullem pole aga nii ikka ei lähe
Ühel õhtul netis ringi vaadates leidsin pildi kus oli salongis sees ära tehtud keskpaneeli pliidinuppude ümbrus Carbon kilega ja kuna see tundus
minujaoks suhteliselt ilus ja viisakas värk siis pidin ka endal selle ära tegema.
Kui külge panin pilti ei teinud eks lähipäevil teen ka selle ära minuarust täitsa viisakas ja sobib sinna täitsa ilusti.
|
|
|
MirkoM
huviline
Registreerunud 25.08.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 66kw
|
postitati 08.02.14 13:06
|
|
|
Sula ilm möllab ja tänu sellele sai autole pesupäev tehtud, kauaks seda puhta auto rõõmu ikka on aga endale sai natukeseks ajaks silmailu ikka
|
|
|
MirkoM
huviline
Registreerunud 25.08.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 66kw
|
postitati 16.02.14 10:16
|
|
|
Paar päeva tagasi tekkis auto piduritega mingi anomaalia nimelt reede hommikul kooli minnes, tahtes ilusti kooli peale ära keerata puudusid autol
pmst pidurid vajutades pedaali läks pedaal peaaegu,et põhja välja ja siis hakkas toimuma alles mingisugune haardumine,siinkohal mainiks ära et
eelmisel õhtul koju tulles olid pidurid veel korras.
Lõpuks kui pidama sain vaatasin piduriõli üle kõik normis pumpasin siis pedaali paar korda ja pidurid hakkasid võtma jälle ülevalt poolt, kuna mu
isendil puudub ABS siis proovisin kohe ära et kuidas äkk pidurdusel asi on ja selgus see,et blokki lähevad ainult tagumised rattad(proovisin kruusa
peal mitte asfaldil) tagumised rattad võtavad mõlemad väga ühtlaselt, aga esimesed ei rakendu üldsegi. Sügisel kui esimesed kettad ja klotsid sai ära
vahetatud sai jalaga õrnalt vastu minna kui toimus juba pidurdamine aga nüüd mitte midagi. Nii igaks juhuks õhutasin veel eile mõlemad pooled ära ei
tulnud sealt grammigi õhku. Kas silindrid on nüüd otsad andnud, kuigi suhteliselt ebatõenäoline et mõlemad nüüd korraga ja üle öö, või pidurivõimendi
hakkab peeti minema ja sellest tingitud ?
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 16.02.14 11:15
|
|
|
Vaaata et sul oleks ilusti klotsid alles, ehk kulunud ja ära kukkunud. Teine ja tõenäolisem on piduripeasilindri auväärne surm.
Üleüldse kkäi pidurid üle, võta support lahti, vaata kas kolvid liiuvad, kaitsekummid korras jne.
|
|
|
|
MirkoM
huviline
Registreerunud 25.08.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 66kw
|
postitati 28.02.14 10:32
|
|
|
Paar sõna siis ka mis vahepeal ära on saanud teha, pidurite saaga sai väga klisheeliku lõpu alustades sellega,et ühel ilusal hommikul kooli minnes
hakkasid pidurid toimima nagu vanasti ehk siis natuke vajutamist ja juba toimub haardumine alguses mõtlesin küll,et see mingi korraline efekt aga
siiamaani on peaaegu,et nädal toiminud pidurdamine normaalselt.
Ära sai vahetatud jahutus lõdvik mis oli juba suhteliselt punnis ja keskel olid juba pisikesed lõhed sees, vahetasin ennetamiseks ära ei taha et jälle
mootori ära sittaks.
Käisin ära ka diagnostis mille tulemusena selgus,et lambda andur on töölepingu lõpetanud muid vigu diagnost väga ei täheldanud
Eile saabus siis Automaailmast mulle väike pakike mis sisaldab siis Audi 80 originaal kummimatte,käetuge ja lambda andurit kuna ma need kunagised
banaanid mis sees olid viskasin juba ammu välja ja sain mingid universaalsed sisse siis ükspäev autot puhastades tundus et need ei ole ikke õiged sai
otsustatud ikkagi originaalide kasuks.
Käetoe valisin ka välja suhteliselt sihukese mis salongi sobiks paljud internetis müügis olevad universaal toed on sihukesed mis rikuvad sisepildi nii
ära, siis see oli minuarust just sihuke mis sobib sinna ja pakki lahti tehes ei pidanud pettuma
|
|
|
MirkoM
huviline
Registreerunud 25.08.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 66kw
|
postitati 02.03.14 10:19
|
|
|
Eilne päev möödus autot näppides jälle, hommikut sai alustada lambda anduri külge panekuga, mille käigus panin tähele, et karteri tuulutus lõdvik ei
ole kõige esimeses nooruses ja pressib juba küljepealt kinni. Kuna vana lambda otseselt katki ei olnud vaid oli lihtsalt vanaks jäänud ja uimaseks
ning tänu sellele ei olnud auto minek ka just väga edev siis peale uue külge panekut läksin kohe proovima kuidas on ka võib öelda,et nüüd on auto
uimasuse,jõnksutamise ja igasuguste lambiste väljasuremiste anomaaliad oma lahenduse saanud, täitsa rahul olen
Kui juba pea kapoti all oli siis mõõtsin silindrite kompressiooni ära,ning kõikidel silindritel jäi kompressioon 11bar-i juurde (töösooja mootoriga
mõõtes)
Eelmises postituses mainisin käetuge siis pookisin ka selle eile sisse ära ja sõidumugavust on nüüd küll ja veel.
Kuna mu enda kellaplokk näitas aiateibaid koguaeg ja ei leidnud ma kedagi kes viitsiks neid külmjooteid üle joota siis sebisin endale uue kellaploki
millel oli kella displei vigane siis vahetasin selle enda omaga ära. Kaua seegi kellaplokk vastu peab aga vähemalt praegusel hetkel näitab täpseid
numbreid mulle
Lõpetuseks siia ka üks sõbrapilt nagu ikka kui autot pesed siis järgmine päev on ilm sihuke,et hoia ja keela
|
|
|
andzz
huviline
Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw
|
postitati 02.03.14 17:24
|
|
|
Mis see käetugi maksis ka kui saladus ei ole ja kuidas sa ta sinna paigaldasid? Käis kuidagi istme külge või sinna tagumise tuhatoosi plastiku külge?
|
|
|
MirkoM
huviline
Registreerunud 25.08.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 66kw
|
postitati 02.03.14 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andzz
Mis see käetugi maksis ka kui saladus ei ole ja kuidas sa ta sinna paigaldasid? Käis kuidagi istme külge või sinna tagumise tuhatoosi plastiku külge?
|
14 eur, paigaldamiseks on spetsiaalne raam mis läheb täpselt selle keskkonsooli vahele ja kruvidega kinni.
Täpsem link siin
|
|
|
myyr76
huviline
Registreerunud 23.11.13
Asukoht: Kiviõli
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.14 07:11
|
|
|
Ole meheks viska see b4-ja originaal kummimatide link ka siia kui viitsid
|
|
|
MirkoM
huviline
Registreerunud 25.08.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 66kw
|
postitati 04.03.14 13:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: myyr76
Ole meheks viska see b4-ja originaal kummimatide link ka siia kui viitsid
|
Link
|
|
|
etsihel
huviline
Registreerunud 26.01.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.14 21:47
|
|
|
Oleks võimalik saada käetoest eest ja tagant pilti?
Istme reguleerimist ei sega?
|
|
|
MirkoM
huviline
Registreerunud 25.08.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 66kw
|
postitati 05.03.14 16:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: etsihel
Oleks võimalik saada käetoest eest ja tagant pilti?
Istme reguleerimist ei sega? |
Istme reguleerimist ta mingil määral segab, otse küljepealt keerata ei saa tugi jääb ette, aga tagant poolt saab küll täitsa ligi. Mind ta selles
suhtes väga ei morjenda kuna olen autoga ainuke sõitja ja iste juba paigas.
Täna tõin koju ka uue esimese rattalaagri ning karterituuluse lõdviku, kui muidu saab sellel autol kõiki juppe enamvähem saia raha eest siis selle
väikse kummijunni eest pidin välja käima 22 eurot, kuna teda B osana saada ei olnud siis tuligi leppida ainult originaaliga
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 05.03.14 19:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MirkoM
Istme reguleerimist ta mingil määral segab, otse küljepealt keerata ei saa tugi jääb ette, aga tagant poolt saab küll täitsa ligi. Mind ta selles
suhtes väga ei morjenda kuna olen autoga ainuke sõitja ja iste juba paigas.
|
Istmete reguleerimise probleemi peaks saama seljatoede vahetusega ära lahendatud või siis istmed ise (ei mäleta kuda süsteem täpselt käis ), aga üks neist kahest toimib kindlalt.
|
|
|
MirkoM
huviline
Registreerunud 25.08.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 66kw
|
postitati 15.03.14 17:34
|
|
|
Täna läks külge siis kamei iluvõre, suured tänud siinkohal kasutajale Porgand kes selle mulle lahkelt müüs, audi rõngad nagu ikka
tõmbasin matiks ja seejärel mustaks, mustad rõngad sobivad kordades paremini selle võrega kui kroomitud, ning üldvälimus jäi ka täitsa vinks vonks.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 18.03.14 15:45
|
|
|
Pane rõngad üks auguvahe kõrgemale. Võimalik et see Kamei võre on see sama, mis oli kunagi aastaid kaks tagasi minu auto küljes. Pärnus too mu käest
ära osteti ja embleemi andsin kaasa ning porgandi Coupe oli ka Pärnust.
Pilt ka siis, et kuidas võiks rõngad olla:
E: Vaatsin Porgandi teemast pilti ja uurisin ka seda pilti ning kuna kõigi peal on näha seda kohta, kus värv maas, siis ongi tegu sama võrega.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
|
MirkoM
huviline
Registreerunud 25.08.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 66kw
|
postitati 20.03.14 12:13
|
|
|
Seda rõngaste värki polegi nii kriitilise pilguga vaadanud et võiks üleval pool olla, aga eks proovin ära. Täna või homme peaks saabuma 8 rivi
keskpaneeli raam koos istmesoojenduste ja esimeste udukate lülititega, seega tuleb otsima hakata c4 istmeid millel istmesoojendus ja s2 stanget. Kui
leiaks ainult kuskilt mõne originaali ja endale sobiva hinnaga, aga kui ei siis tuleb replicaga leppida.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 20.03.14 16:06
|
|
|
Jaa mida võtad ette tagumisega? Ainult esimese vahetus jätab pooliku välimuse, aga see on kõigest minu arvamus.
Kas praegune kaasreisija iste on kõrguse regulli võimalusega? Kui pole, siis pead C4 istmete paigalduse jaoks ühe sellise b4 istme ka põhja doonoriks
leidma.
|
|
|
|
MirkoM
huviline
Registreerunud 25.08.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 66kw
|
postitati 20.03.14 18:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Jaa mida võtad ette tagumisega? Ainult esimese vahetus jätab pooliku välimuse, aga see on kõigest minu arvamus.
Kas praegune kaasreisija iste on kõrguse regulli võimalusega? Kui pole, siis pead C4 istmete paigalduse jaoks ühe sellise b4 istme ka põhja doonoriks
leidma. |
Praegune kõrvalistuja iste pole jah kõrguse regulliga, sellega olen juba arvestanud. Aga stange koha pealt ei ole praegu kindlat otsust vastu võtnudki
vahepeal mõtlesin üldse,et panen tavalise udukatega stange, kuid eks näis mis tuuled peast läbi käivad
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 21.03.14 16:14
|
|
|
Minul selline regullitav istmepõhi pakkuda!
|
|
|
|
MirkoM
huviline
Registreerunud 25.08.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 66kw
|
postitati 24.03.14 16:42
|
|
|
Tere kevad
Täna sai siis salongis 4 lülitiga keskpaneel asendatud 8 lülitiga ehk siis sisse sai toodud esimesed udukad ja 2x istmesoojendused ja augutäiteks
panin ABS lüliti, istmesoojenduse lülitid tõin sisse tänu sellele,et kui tuleb aeg liikuda c4 istmete peale siis on kohe hea ka istmesoojendus ära
ühendada ning üks lisa juures jällegi, esimeste udukate lülitile andsin täna kohe ülesande kätte nimelt siis ühendasin led ribad sinna taha ära .
Siinkohal tänaks kasutajat karlos123 kes saatis 8 rivi raami ja tundmatule kodanikule kes telefonitsi ühendust võttis ja saatis
istmesoojendused ning udukad.
Ja lõpetuseks põhi tegelasest endast ka pilt
|
|
|
Gerthsemm
huviline
Registreerunud 06.12.13
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 b3
|
postitati 24.03.14 16:57
|
|
|
selle iluvõrega on ikka päris kena audi on küll
Auto algab A tähega (:
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 24.03.14 17:02
|
|
|
Need istmesoojenduse lülitid on vist b5 omad? Pead ülejäänud ka uuemate vastu vahetama või siis need tagasi vanemate vastu
|
|
|
|
MirkoM
huviline
Registreerunud 25.08.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 66kw
|
postitati 24.03.14 18:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Need istmesoojenduse lülitid on vist b5 omad? Pead ülejäänud ka uuemate vastu vahetama või siis need tagasi vanemate vastu |
Kusjuures vaatasin ise ka alguses neid natuke imelikult, et tundusid kuidagi palju voolujoonelisemad ja kaubanduslikuma välimusega kui teised, kuna ma
ise polnud kunagi ühtegi 80 istmesoojendus lülitit lähemalt näinud siis ei pööranud sellele suurt tähelepanu,aga kui nii välja tuleb siis tuleb jah
teised ka uuemate vastu välja vahetada.
|
|
|
MirkoM
huviline
Registreerunud 25.08.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 66kw
|
postitati 23.11.14 19:47
|
|
|
Heihopsti, pole foorumisse juba üle poole aasta ühtegi postitust teinud ega sedagi postitust plaanisin juba nädal aega, aga eks see asi ikka aja taha
jäi.
Vaatamata sellele et aega nappis siis midagi ikka tehtud on saanud. Nagu varasematest postitusest saab lugeda oli selle auto pead valutama panev
probleem õli söömine ja seda ikka meeletustes kogustes, niisiis kuna autot oli vaja igapäevaselt siis ei mänginud välja kuidagi sihuke plaan et võtta
mootor maha ja teha tollele kap remont, vaid ostsingi mingi aeg samasuguse mootori 2.0 66 kw ja lasin sellele uued vajaminevad asjad sisse, kuna ei
hakanud riskima selle asjaga et lükata uus mootor aiskade vahele ja kuu aja pärast aru saada et see sööb samuti õli ja ega see mootori vahetamine
põlve otsas just kõige meelt mööda tegevus ka ei ole. Niisiis saigi uus mootor lahti võtta ja vajaminev ära vahetada: plokikaane lihv koos
klapipesadega,õlirõngad,klapisääretihendid,klapijuhtpuksid, kõik sinnakuuluvad tihendid ja hüdrotõukurid.
Siiamaani on mootor peale olnud ca 2 kuud ja õlinorm algusest pandust siiani pole grammigi langenud
Muidugi vägev on see,et uuel mootoril polnud veepumpa küljes ja sai võtta see oma vanalt ja külge krutitud kuid nüüd mingi paar nädalat tagasi hakkas
veepumba laager häält tegema.
Mootori vahetusest kerge pildike ka
Mis siis veel tehtud? Helisüsteemis sai välja vahetatud esimesed kõlarid korralike Pioneeride vastu,raadio vahetasin pioneeri vastu ja pagassi tõin
subwoofri.
Kuna mu autol pole konditsioneeri ja suvel musta autoga +30 kraadiga sõita just kõige meeldivam pole siis enamus ajast aknad ikkagi lahti ja see rõve
tuulamüra mis tekkis sai parandatud tuulesuunajate ostuga
Nüüd talv tulekul eks saab autoga jälle tasapisi nokitsema hakatud ja eks näis mis tulevik toob
Lõpetuseks mõned pildid ka
Cheers !
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |