Lehekülgi: 1 2 |
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 10.11.13 09:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek-Lillo
Kas tõesti keegi ei oska rohkem lahendusi välja tuua ?
See veakoodide ära kustutamine ei olevat pidand aitama aga mis teie sellet arvate? |
Võta aku natukeseks maha ja saad teada. Kliima süsteem pole ka nüüd mingi raketiteadus. Kui võtta süsteem endale ette ja vaikselt üle käia, küll selle
vea ka leiab.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 13.11.13 18:00
|
|
|
Aku tagant ära ühendamisega ei kao veakoodid ära, sai järele proovitud...
Probleem ongi selles et vahepealseid asendeid e itunnista temperatuur, et kui lükkan lowi peale on klapp täielikult lahti kui panen tembi 18 , 19,20
jne siis läheb klapp juba täiesti kinni, et vahepealsetele astmetele ei jää..!!!!
Millest see tingitud võib olla ? Ise pole veel jaole saanud
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 13.11.13 18:10
|
|
|
Kontrolli, ega sul pole pandud A4 kliimaplokk, kui on A4 oma siis see plokk teebki C4 peal selliseid trikke. Läbikogetud asi.
A4 alumised temperatuuri ja kiiruse reguleerimise nupud on siledad pealt, aga C4 100/A6 kliimaploki on need nupud niinimetatud astmega.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 13.11.13 18:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek-Lillo
Aku tagant ära ühendamisega ei kao veakoodid ära, sai järele proovitud...
Probleem ongi selles et vahepealseid asendeid e itunnista temperatuur, et kui lükkan lowi peale on klapp täielikult lahti kui panen tembi 18 , 19,20
jne siis läheb klapp juba täiesti kinni, et vahepealsetele astmetele ei jää..!!!!
Millest see tingitud võib olla ? Ise pole veel jaole saanud |
Mootor seega toimib, viga võib siis olla selles, mis mootorile käsku annab, jõuan oma jutuga uuesti temperatuurianduri juurde välja, sümptomid
vastavad täpselt ju sellele kirjeldusele, aga ma ei tea, mida või kus sellega seoses peaks viga näitama. Tavaliselt on andurid näiteks sellised, et
temperatuuri kasvades takistus suureneb (PTC tüüpi) ja seda takistust mõõdetaksegi, mingile kindlale takistusele vastab mingi kindel temperatuur.
Oletame nüüd, et kuskil ahelas on lühis ja mida siis takistuse mõõtmine annab: nullile läheneva tulemuse, mille tagajärjel kliima saabki aru, et on
lõpmata külm autos ja uhab kütta maksimaalsel võimsusel, et saavutada inimese poolt soovitud temperatuur. LOW asendis aga ei küsita temp andurilt
salongi tempi, vaid keeratakse klapp maksimaalselt külma peale ja hakatakse jahutama. Kui aga oleks kasutusel väheneva takistusega andur (NTC), siis
peaks sama olukorra tekkimiseks olema kuskil katkestus (külmjoode näiteks) ning mõõdetaks lõpmata suurt takistust, millele vastab lõpmata madal
temperatuur salongis kliima arust ja gulemus oleks sama, et täiega köetakse.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 13.11.13 19:28
|
|
|
Mootor tundub toimivat tõesti, samas on 2 mootori veakoodi millegipärast sees ja samuti ei kuva kliimaplokk ühtegi viga temp.anduri kohta, mida ta vea
korral tegema peaks. Plokk jagab mingil põhjusel valesid käske, ilmselt on plokk vale mootoriga auto pealt või häirivad veakoodid siiski normaalset
tööd.
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 16.11.13 11:43
|
|
|
Ma üritan kusagil veakoodid ära kustutada ja siis vaadata mis ta edasi teeb !
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 16.11.13 15:08
|
|
|
Käisin ühe tehniku juures, tema ütles et veakoodide kustutamine ei muuda miskit, et veakoodid tulevad kohe tagasi jne....
Tema arvas et kliimaplokis võib viga olla kui ta veakoodide alt andureid vigaseks ei nimeta jne.
Proovisin ühte teist mootorit aga to ei töötand ültse..
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 16.11.13 15:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek-Lillo
Käisin ühe tehniku juures, tema ütles et veakoodide kustutamine ei muuda miskit, et veakoodid tulevad kohe tagasi jne....
|
Missugune tehnik nii ütleb? Igaljuhul ei tohiks kliimas veakoode sees olla. Kui on, tuleb vead kõrvaldada.
Veakoodid ajavad omakorda ploki kasutamisel kuumaks ja ajaga ,,põleb'' plokk lihtsalt läbi.
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 16.11.13 15:31
|
|
|
Käisin siin ühe autotehniku juures... Siiis ta ütles et see veakoodide kustutamine ei muuda midagi... Et airbagist saab aint veakoode kustutada et
kaovad ära...
Aga kas lasta siis ikka veakoodid ära kustutada kas see siis ikka muudab midagi ?
Vaatasin peal on ikka a6 -e kliimaplokk miite a4-lja oma!
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 18.11.13 20:43
|
|
|
Mulle tundub, et ülks sai vist lausest natuke valesti aru. Tehnik mõtles ilmselt seda, et kui reaalne viga on alles, siis veakoodi kustutamisega ei
saavutata ju midagi, sest hetk pärast kustutamist on see kohe jälle tagasi. Loogiliselt võttes täpselt nii juhtubki ja ega see niisama kustutamine
tõenäoliselt tulemust ei anna küll. Pigem peaks lahti hammustama, milles probleem peitub. Oled reaalselt selle klapi liikumist seal kapoti all
vaadanud ka, et niikui paned kasvõi mõne kraadi low-st ülespoole, nii kohe lükkab klapi teise äärmusesse? Sai alles hiljuti enda autol seda
mikromootorit seest puhastatud, tulemuseks soe salong, aga 1 veakoodi kaotamise asemele tekkis kliimasse 2 uut viga. Kuna siiani ei ole aru saanud, et
midagi ei töötaks nii nagu peab, siis hetkel pole rohkem teemasse süvenenud.
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 20.11.13 16:46
|
|
|
Olen vaadanud tolle klapi liikumist oma silmaga , et ongi kui lükkan lowyle tempi läheb siis klapp täitsa lahti ja kui panen mingi 18 kraadile siis
juba täiesti kinni, et klapp liigubki seal kas täitsa kinni või lahti, aga vahepealsetele asenditele ei jää ta seisma, et selles ongi probleeem!!!!
Polegi siimaaani taipu saanud milles probla olla võib , nüüd mingiaeg diagnosti lasen vist teha kui aega leiab , et lasen vaadata mootorite asendeid
jms , et vb sealt näeb tulemusi!!!
Ise ma polegi nende kliimadega kuangi tegelend et ei jaga nendest miite kui miskit...
Alguses näitas sellist veakoodi et mootor jeblab ja klapp ei liigu, et peale toda ma puhastasingi mootori ära ja lasin ka korraks 12 volti peale ja
siis hakkas mootor ilusti tööle!!!
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 23.11.13 14:07
|
|
|
Tegin kliimaplokist diagnosti, siis nüüd näitas teise veakoode kui kolm nödalat tagasi, enam ei näitand et see miximis mootor nässus oleks ja klapp ei
liiguks...(tegin korda)
Ei näitand et ükski andur ka nässus oleks, et ei oskagi arvata mis jama selle kliimaga ikkagist on....!!!
Neid koode näitas:
1c: 0.00
2c: 17.0 Vehicle Speed Signal faulty
3c: 19.4
4c: 11.4 Central Flap Motor Potentiometer, sporadic short
5c: 13.6 Footwell/Defroster Flap Motor Potentiometer, malfunction
6c: 16.8
Kakkusin kliimaploki lahti, seest oli ullult must rasvane jne, puhastasin ära ja käisin mõned jooted ka üle , luubiga miskit ullu ma ei märkand....
Nüüd sai tagasi pandud, aga muudatusi pole, kõik töötab, jalgadele, üless, otse jne suunab ja puhub ilusti õhku, aga see temperatuuri teema ikka on
alles et klapp sulgub või avaneb täielikult ilma vahepealsete asendite tunnistamisega!!!
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 01.12.13 13:24
|
|
|
Sai proovitud teisi kliima mikromootoreid mis klappe ligutavad. Nondes viga ei olnud.
Nüüd siis ainuke lahendus veel, et proovida teist kliimaplokki ja vaadata mis ta siis teeb.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 01.12.13 18:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek-Lillo
Sai proovitud teisi kliima mikromootoreid mis klappe ligutavad. Nondes viga ei olnud.
Nüüd siis ainuke lahendus veel, et proovida teist kliimaplokki ja vaadata mis ta siis teeb. |
Ei ole ainuke, võid peale seda, kui viga ei peaks kaduma, proovida asendada ka temp andureid
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 07.12.13 13:32
|
|
|
Sai proovitud teist kliimaplokki, polnud mingit muutust....
Aga selline küsimus kas see külma ja sooja klapp mis on kas see peab ikka katkendlikult liikuma ehk astmetega kui vajutan näiteks 18 kraadi on ühes
astmes klapp kui panen 19 liigub klapp veidikene edasi jne ???
Hetkel kas läheb klapp kinni või täitsa lahti, vahepealseid astmeid pole, polnud ka teise kliimaplokiga
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 07.12.13 13:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek-Lillo
Aga selline küsimus kas see külma ja sooja klapp mis on kas see peab ikka katkendlikult liikuma ehk astmetega kui vajutan näiteks 18 kraadi on ühes
astmes klapp kui panen 19 liigub klapp veidikene edasi jne ??? |
Peab ikka. Seljuhul jäävad üle vaid andurid.
|
|
|
|
Marek-Lillo
huviline
Registreerunud 25.07.12
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.5
|
postitati 07.12.13 14:18
|
|
|
Hmm kus need andurid täpsemalt asuvad ja mitu neid on ültsegi ?
Välisõhu temperatuuri andur kus võib asuda ?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 07.12.13 14:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek-Lillo
Hmm kus need andurid täpsemalt asuvad ja mitu neid on ültsegi ?
|
Siseõhu temp. andureid peaks olema kaks. Üks peaks asuma armatuuris seal pisikese võre taga ja teine laes, laelambi kõrval võre taga.
|
|
|
|
kkarll
huviline
Registreerunud 02.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.15 16:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek-Lillo
Hmm kus need andurid täpsemalt asuvad ja mitu neid on ültsegi ?
|
Siseõhu temp. andureid peaks olema kaks. Üks peaks asuma armatuuris seal pisikese võre taga ja teine laes, laelambi kõrval võre taga.
|
Oskad sa öelda kuidas saab armatuuris olevat andurit eemaldada ?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |