Deprecated: Implicit conversion from float 258857.99999999997 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - 2.5 TDI R5 Järgiaitamine
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 2.5 TDI R5 Järgiaitamine (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 14364)
timberman
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal

Auto: MC x 2, AEL

postitati 10.11.13 17:29 Tsiteeri


PRJ. Mis see teoreetiline saavutatav võimsus sinu arvates sellise seadistusega oleks? 125 kw piires?


http://images.spritmonitor.de/556267.png http://images.spritmonitor.de/445659.png http://images.spritmonitor.de/466405.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 10.11.13 18:27 Tsiteeri


Kas see kw on nii oluline, pigem on oluline vääne ja kui madalalt maksimaalne pöördemoment kättesaadav on :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 11.11.13 00:33 Tsiteeri


Ei tea mina, millegi pärast kõik lubavad dünosse alati minna, aga seda kunagi ei tee, seega ei oska ka mingit absoluutset võimsust kommenteerida.
125 tundub veits lahja mulle AEL puhul, a noh parim on teha "enne" ja "pärast" tõmbed.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 11.03.14 20:50 Tsiteeri


Elustaks teemat vähe.

Olles siin vähe uurinud erinevaid turbode variante võib vist kokkuvõtvalt öelda, et kõige lihtsam on paigaldada K24-7000 turbo + 10vT bensuka kollektor + väline WG.

Samas bolt-on lahendus on Holset HE221W, hind 650€ kanti. Good for 300hp ;)

Ehk annaks aretada mingi hübriidi? Originaali kuum osa koos WG-ga + suurem kompressori pool või on just originaali puhul kuum osa see mis takistama jääb?

Viimaseid postitusi lugedes tekib aga tunne, et ka originaali välja vahetamiseks ei ole tegelikult otsest põhjust seega milleks pead vaevata.

Kas front mount intercoolerist oleks palju abi originaal turbo puhul? Kas õhuvõtu torkimisest võidab midagi ka või on originaallahendus piisav?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 12.03.14 07:32 Tsiteeri


Mina arvan, et peaks midagi geomeetriaga peale aretama.
Need suured turbod kõik teevad masina igapäevasõidus ebamugavaks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.6% - SQL: 67.4%]