Deprecated: Implicit conversion from float 258857.99999999997 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181 Eesti Audi Klubi foorum - 2.5 TDI R5 Järgiaitamine
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
postitati 10.11.13 17:29
PRJ. Mis see teoreetiline saavutatav võimsus sinu arvates sellise seadistusega oleks? 125 kw piires?
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
postitati 10.11.13 18:27
Kas see kw on nii oluline, pigem on oluline vääne ja kui madalalt maksimaalne pöördemoment kättesaadav on
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
postitati 11.11.13 00:33
Ei tea mina, millegi pärast kõik lubavad dünosse alati minna, aga seda kunagi ei tee, seega ei oska ka mingit absoluutset võimsust kommenteerida.
125 tundub veits lahja mulle AEL puhul, a noh parim on teha "enne" ja "pärast" tõmbed.
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
postitati 11.03.14 20:50
Elustaks teemat vähe.
Olles siin vähe uurinud erinevaid turbode variante võib vist kokkuvõtvalt öelda, et kõige lihtsam on paigaldada K24-7000 turbo + 10vT bensuka
kollektor + väline WG.
Samas bolt-on lahendus on Holset HE221W, hind 650€ kanti. Good for 300hp
Ehk annaks aretada mingi hübriidi? Originaali kuum osa koos WG-ga + suurem kompressori pool või on just originaali puhul kuum osa see mis takistama
jääb?
Viimaseid postitusi lugedes tekib aga tunne, et ka originaali välja vahetamiseks ei ole tegelikult otsest põhjust seega milleks pead vaevata.
Kas front mount intercoolerist oleks palju abi originaal turbo puhul? Kas õhuvõtu torkimisest võidab midagi ka või on originaallahendus
piisav?
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
postitati 12.03.14 07:32
Mina arvan, et peaks midagi geomeetriaga peale aretama.
Need suured turbod kõik teevad masina igapäevasõidus ebamugavaks.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.6% - SQL: 67.4%]