Platea
huviline
Registreerunud 16.06.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.0 100kw C6
|
postitati 30.10.13 17:23
|
|
|
A6 C6 Esitule pirni vahetus.
Probleem selles, et parem esituli läbi. Kuna ei ole antud auto kohta eriti teadlik, siis tekisgi küsimus kuidas ma seda saan ise vahetada, kuna suht
raske ligipääs. Probleem siis esi parema pirniga. Kuskil nägin varem vidjo õpetust aga enam pole seda youtubest leidnud. Kui kellegil on mingit
õpetust kui saan ise vahetatud siis saatke mulle inf posti. samas võiks kah vasaku pirni vahetuse kohta kah infi.
Kontakt U2U või ristovi@hot.ee
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 30.10.13 17:29
|
|
|
Palun paranda kirjavead ära! Esi parema all, mõtled kõrvalistuja poolset? Miuke tuli seal ei põle, kas xenon, või päevasõidu tuli? Neid pirne suht
lihtne vahetada Kui täpsustad, võin seletada, kuidas täpsemalt ise teen...
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.10.13 17:38
|
|
|
Ja mis aasta auto, xenon, halogen? 2009 ja üles on veidi teine lugu nende pirnidega.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Platea
huviline
Registreerunud 16.06.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.0 100kw C6
|
postitati 31.10.13 16:51
|
|
|
Jah, kõrvalistuja poolne pirn. Päevasöidu tuli siis, tegemist siis halogeeniga, eelmine omanik ei ole enam xenoone pannud, 2004 aasta oma siis.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.10.13 17:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Platea
Jah, kõrvalistuja poolne pirn. Päevasöidu tuli siis, tegemist siis halogeeniga, eelmine omanik ei ole enam xenoone pannud, 2004 aasta oma siis.
|
Arvestades asjaolusid , lase parem kuskil ära vahetada.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 31.10.13 17:08
|
|
|
SIIN on õpetus kuidas xenon pirni
vahetada, kuid abiks ikka
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
Platea
huviline
Registreerunud 16.06.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.0 100kw C6
|
postitati 31.10.13 17:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
SIIN on õpetus kuidas xenon pirni
vahetada, kuid abiks ikka |
Tänud seda ma otsisingi
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.10.13 18:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Platea
Jah, kõrvalistuja poolne pirn. Päevasöidu tuli siis, tegemist siis halogeeniga, eelmine omanik ei ole enam xenoone pannud, 2004 aasta oma siis.
|
Arvestades asjaolusid , lase parem kuskil ära vahetada.
|
Mis asjaolusid? Minu arust mõlemaid suht lihtne vahetada. Xenon pirni lihtsam, teise jaoks oli vist väikest kätt vaja. Hea kui naine aitab. Ise oma
käega tagasi ei saanud... Pead õhulugeja eest ära võtma, siis seal ruumi küll |
Neid asjaolusid, et inimesel pole õrna aimugi, mis tüüpi pirn käib kuhu. Mis mõttes eelmine omanik polnud enam xenoone pannud? Kuhu? Ainult õhulugeja
äravõtmisest ei piisa, vaja on eemaldada terve filtri kopsik, k.a. pistikud jne.
Tüübli asukohta peab teadma, muidu kukub kuhugi mootori alla, pärast tuleb ka kõik kokku saada õigesti. Minule ja sinule tundub see lihtne, kuid kui
peab maailma avastama hakkama, on lihtsam töökojas viiekas visata. Arvatavasti saab verised käed kauba peale, ennegi nähtud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 31.10.13 18:57
|
|
|
Ok nüüd sain aru, mida mõtlesid. Kopsik ise enesest tuleb lihtsalt ära, ülevalt kahe kinnitusega ja pistik. Vahet pole. Iseenesest jah, kui ei ole
kindel, et hakkama saad, pole mõtet üritada. Kui midagi katki läheb, läheb päris kalliks... Neid veriseid käsi näeb igal teisel audi omanikul, kes
kodus remondib c6-te..
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 31.10.13 19:05
|
|
|
Olen vahetanud H4 juhipoolset A6 2,4 ja 2,0T masinatel korduvalt kuid selle õhufiltrikopsikuga näeb ikka nats vaeva küll mis kaasõitja poolel on.
Juhipool on lihtne, väiksem käsi on abiks tõesti. 2,0T käis see kopsik lihtsalt maha, 2,4 tuli pooleks teha, vabastada klambritest. Ettevaatust ka
nende tule katetega millel on õnnestunud praktikas üks ülemine kinnitus ära lõhkuda.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 31.10.13 19:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Minule ja sinule tundub see lihtne, kuid kui peab maailma avastama hakkama, on lihtsam töökojas viiekas visata. Arvatavasti saab verised käed kauba
peale, ennegi nähtud. |
Ilma naljata, kuid on ka töökodasid kes ei suuda näiteks c6/d3 pirnivahetusega hakkama saada.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 31.10.13 19:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Minule ja sinule tundub see lihtne, kuid kui peab maailma avastama hakkama, on lihtsam töökojas viiekas visata. Arvatavasti saab verised käed kauba
peale, ennegi nähtud. |
Ilma naljata, kuid on ka töökodasid kes ei suuda näiteks c6/d3 pirnivahetusega hakkama saada. |
Ka minule üritas üks töökoda tartus väita, et peab esistange maha võtma ja siis tuli küljest. Teist võimalust pole Ise pole 2.4 kapoti all olnud, aga ega seal vähem ruumi ikka pole, kui 3.0
tdi-l ? Ise seda kopsikut ca 40 korda maha võtnud 3.0-del.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Verks
huviline
Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 allroad 3.0D 176kw
|
postitati 11.12.14 19:15
|
|
|
On kellelgi 2010a mudeli(d3s) õpetust lisada?
Või soovitada kes selle too ära teeks
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 11.12.14 19:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Verks
On kellelgi 2010a mudeli(d3s) õpetust lisada?
Või soovitada kes selle too ära teeks |
Õpetus sama, mis teistel ju.
Siin kohal võiks mainida ka asukoha.
|
|
|
Verks
huviline
Registreerunud 23.11.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 allroad 3.0D 176kw
|
postitati 12.12.14 05:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: Verks
On kellelgi 2010a mudeli(d3s) õpetust lisada?
Või soovitada kes selle too ära teeks |
Õpetus sama, mis teistel ju.
Siin kohal võiks mainida ka asukoha. |
Sorry, TLN mustamägi
Tel:53736411
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
|
Reims86
huviline
Registreerunud 12.08.13
Asukoht: Pärnu / Norra (Hitra)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 171kw 3,0TDI Quattro / Audi A4 110kw 2,5TDI / Opel Corsa E 2015a
|
postitati 18.12.14 16:59
|
|
|
Läksin minagi korra Pärnu Revalisse jutuga, et pirnid ära vahetada, kuid hinda küsides otsustasin minna automaailma, sealt osta pirnid (H7) ning minna
maale ja katsetada. Esimese korraga ca 30minutit, ning tehtud olid mõlemad pooltuled.
Seega need jutud mis siin kohati on, et hoia eemale jne, kohati üle pingutatud.
|
|
|
damc
huviline
Registreerunud 13.11.05
Asukoht: valga
Kasutaja on eemal
Auto: C6,Q7
|
postitati 27.04.16 17:46
|
|
|
Kas c6 päevasõidu pirni (1156) pesa on kah klambriga kinni või peaks kuidagi keerates ära käima?
Mingi plastik vars seal taga on aga no ei mahu käsi sinna väga sisse ja no silmaga ei õnnestu ammugi midagi vaadata.
Selle xenoni veel saaks kuidagi kätta a sinna päeva tule pirnini ei ulatu. (Kiidaks korraga audi insenere kah! See c6 on ikka korralik hitleri
kättemaks)
|
|
|
Pikkpoizz
huviline
Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.
|
postitati 27.04.16 17:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: damc
Kas c6 päevasõidu pirni (1156) pesa on kah klambriga kinni või peaks kuidagi keerates ära käima?
Mingi plastik vars seal taga on aga no ei mahu käsi sinna väga sisse ja no silmaga ei õnnestu ammugi midagi vaadata.
Selle xenoni veel saaks kuidagi kätta a sinna päeva tule pirnini ei ulatu. (Kiidaks korraga audi insenere kah! See c6 on ikka korralik hitleri
kättemaks) |
No on ka autosi, millel vahetad rattakoopa kaudu
Horsepower sells cars, torque wins races.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.04.16 18:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: damc
Kas c6 päevasõidu pirni (1156) pesa on kah klambriga kinni või peaks kuidagi keerates ära käima?
Mingi plastik vars seal taga on aga no ei mahu käsi sinna väga sisse ja no silmaga ei õnnestu ammugi midagi vaadata.
Selle xenoni veel saaks kuidagi kätta a sinna päeva tule pirnini ei ulatu. (Kiidaks korraga audi insenere kah! See c6 on ikka korralik hitleri
kättemaks) |
See polegi vaestele eestlastele tehtud, kes kõike ise teha tahavad. Sakslane ei vaatagi sinna kaane alla, kus midagi müriseb.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
damc
huviline
Registreerunud 13.11.05
Asukoht: valga
Kasutaja on eemal
Auto: C6,Q7
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 28.04.16 11:44
|
|
|
See on jah keeratav, väike nõks ainult, kuid kuna ruumi pole, saad verised käed.
Lihtsam on kuhugi asjalikku töökotta pöörduda ja veits maksta. Parktulede pirni vahetus on ka lõbus, lase kohe need ka uued panna. Ise olen kasutanud
fikseeruvaid kirurgi "kääre" abivahendina. Roolivõimu õli anum ja õhufiltri koda tuleb nagunii eest võtta.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
damc
huviline
Registreerunud 13.11.05
Asukoht: valga
Kasutaja on eemal
Auto: C6,Q7
|
postitati 28.04.16 12:45
|
|
|
Sai juba tehtud vahepeal.
Käed terved.
Kasutasin pikkade otstega näpitsaid, et lahti saada. Tagasi panek võttis natuke rohkem aega.
|
|
|
|