Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Tõukuri tiks (Vastuseid: 38 | Vaatamisi: 5502)
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.03 00:02 Tsiteeri


Peaks ka seda möginat siit Pärnu kandist otsima siis minema... mul ka see asi et kui kiirendada ja lasta pöörded piirajasse siis peale seda on kerge tiks sees... ehk see asi aitaks selle vastu :)
Peab siis Hüdro-Texakost läbi korra käima ja vaatama kas seal on sellist asja olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulds
huviline



Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audita

postitati 01.08.03 05:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Tier
mul jällegi seda pidi et siis kui pöörded alla 3000 siis vahel tiksub nii nagu ise tahab....rohkem siis kui mootor külm ja kui korra gaasi annan nii et seier yle 3000 lendab sis jääb kohe vait niikauax kui otsustab jälle pihta hakata
Tahtsin veel küsida sellist asja et võix ju selle tõukuri välja vahetada kuna ta b3 sittagi eriti vist ei maksa aga ex sa võta kinni nd milline neist tixub...kas keegi oskab öelda et kas ntx diagnostika vms. näitab ära et milline neist täpselt tixub?


mul paha lugu see, et on teised juba vahetatud.
Tiksuma hakkas peale õlipumba vahetust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
päkapikk
huviline



Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q & Mx5

postitati 01.08.03 06:42 Tsiteeri


kas 10W-30 on tehase pakutud õli?
Õli säilitab oma omadused just selles temp. vahemikus mis näidatud (milline alumine temp 10-le vastab ja milline ülemine temp 30-le vastab peast ei tea - aga selge see, et need kuigi head numbrid pole) Väljaspool seda muutub ta kas liigpaksuks või liigvedelaks. Ehk suvel kuumaga või kõrgel koormusel võib mootoril tavapärasest palavam olla ja ka sellest tulenevalt on näidatud õli liiga "vedel", see omakorda viib selleni, et tõukurid lüüakse kergelt õlist tühjaks. Aitaks ilmselt 10W-40

See, et üks tiksub viitab sellele, et eelnev ei pruugi põhjuseks alla aga ..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 01.08.03 08:43 Tsiteeri


Olen kuulnud, et saasta väljapesemiseks mootorist on kasutatud diiselkütust. St lased õli välja ja diisel sisse, ning mingi 10 mitsa mootoril käija lasta. Isiklikud kogemused puuduvad, seetõttu ka ei oska kommenteerida, kas mõjub ka mootorile halvasti või mitte.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Absolut
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Corvette C5 `01

postitati 01.08.03 08:49 Tsiteeri


paar rida lühidalt õlidest .....ehk abiks....
Viskoossusklassi (näiteks: SAE 5W-40, 10W-30, 15W-40, 20W-50) esimese numbri ja W (Winter - talvel kasutatav) kombinatsioon tähistab mootoriõli külmakindlust:

0W õli pumbatavuse piirtemperatuur - 35 °C
5W õli pumbatavuse piirtemperatuur - 30 °C
10W õli pumbatavuse piirtemperatuur - 25 °C
15W õli pumbatavuse piirtemperatuur - 20 °C
20W õli pumbatavuse piirtemperatuur - 15 °C

Mida suurem on teine number viskoossusklassi tähises, seda "paksem" on õli töösoojas mootoris:
30 - sobib väiksema võimsusega mootoritele.
40 - optimaalne ja enimlevinud viskoosus mootoriõlidel.
50 - peamiselt kõrgforseeritud võimsamatele mootoritele.

Paksem õli (SAE 50) talub reeglina paremini suuri koormusi ja kõrgemat temperatuuri, kuid samas kasvab mõnevõrra kütuse kulu kuna mootori sisehõõrdumine on suurem.

Eestis võib pidada optimaalseks SAE 10W-40 viskoosusklassiga mootoriõlisid. Loomulikult võib kasutada suurema külmakindlusega (0W, 5W) õlisid, kuid need on märkimisväärselt kallimad. Samuti tuleb kõne alla 15W (kuni - 20 °C), kuid väga külma talve korral võib see siiski mitte piisavaks osutuda. Täpse autotootja poolt ettenähtud viskoosusklassi vastavalt välistemperatuuri vahemikule leiab auto kasutusjuhendist.
Õli viskoossus (kõigile tuntud nn 10W-40, 10W-30, 15W-40, 5W-50, 0W-40 jne.) näitab õli "paksust" ja temperatuuri taluvust, kuid ei ole otseselt seotud õli kvaliteediga. Kaudselt on võimalik märgata mõningast seost külmakindluse ja õli kvaliteedi vahel - väga suur külmakindlus saavutatakse kas sünteetiliste baasõlide uusima tehnoloogia (hüdrokrakkimine) kasutamisega või suure lisandite hulgaga.

Lausa ohtlik on osta näiteks enamlevinud viskoossusklassiga 10W-40 mootoriõli lähtudes ainult viskoossusest. Sellise viskoossusega mootoriõlisid on sünteetilisi, poolsünteetilisi ja mineraalseid ning nende kvaliteedinäitajad varieeruvad maksimaalsetest (A3,B3,E4,SJ,CG-4) minimaalseteni (SF,CC). Kui arvestada asjaolu, et meeldivam on kulutada vähem, siis suure tõenäosusega ostetakse ainult viskoossusklassist lähtudes odavam ja madalama kvaliteediga õli. Sellisel teadmatusest tingitud sammul võivad olla väga kurvad tagajärjed, mis lõppevad mootori purunemise ja sellele järgneva põhjaliku ning kuluka remondiga.
Siit soovitus - ärge samastage õli viskoossust kvaliteediga, need on kaks iseseisvat väga tähtsat parameetrit. Õige valiku tegemiseks on vaja teada neid mõlemaid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 01.08.03 09:04 Tsiteeri


Väga hea info :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 01.08.03 09:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Jürarrak
Olen kuulnud, et saasta väljapesemiseks mootorist on kasutatud diiselkütust. St lased õli välja ja diisel sisse, ning mingi 10 mitsa mootoril käija lasta. Isiklikud kogemused puuduvad, seetõttu ka ei oska kommenteerida, kas mõjub ka mootorile halvasti või mitte.

Kusjuures meenub jah, et kui teenenduses tööl olin siis oli ka sellest korra juttu jah... kuid ohtlik on see tõesti aga pidavat siiski efektiivseim olema. Aga arvan siiski et ka need mootoripesu jaoks mõeldud vahendid teevad oma töö ära, see sisse valada ja pöördeid anda peaks asja igalt poolt ikka läbi suruma ja kohe peale seda uus õli sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
toomasd
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI

postitati 01.08.03 09:41 Tsiteeri


Mootori pesu küll ei soovita! Auto eelmine omanik ( TAK-i pussijuht, paras hall juba)oli õli juba 8000 km pealt vahetanud ja alati eelnevalt mootori pesu teind. See tõmbas pasa lahti ja tihendid hõredaks. Nüüd laseb õli igast otsast läbi ja mootori pesu teen 2x aastas et inimlikult kapotialla pääseks. Ainus asi võib päästa veel ettenähtud lisand mootori tihendamiseks. Hüdrotõukurid särisevad ka juba parajalt aga siiski keemiat juurde valama ei hakka- kes teab mis juhtuma võib hakata.Kavalam on tõukurid maha võtta(lihtne monteerida-demonteerida) ja läbi pesta. Läbiproovitud ja täiesti toimiv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 01.08.03 10:02 Tsiteeri


Igasugu möginaid mina igatahes pole pand lihtsal ei usu nendesse(ajutine värk). Õlitõukuri tiksu saavad tekitada kolm asja, tõukur peetis, õlisurve liiga madal või nukk haige. Kui tiksuvad siis mina mõõdaks kõigepeal õlisurve mehaanilise kellaga üle kui surve ok. siis tõukurite ja nuka kallale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
toomasd
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI

postitati 01.08.03 10:04 Tsiteeri


Kus kohast õlisurvet mõõta saab??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 01.08.03 10:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja toomasd
Kus kohast õlisurvet mõõta saab??


Keerad elektrilise õlitatsiku plokist välja ja stutsiga mehaaniline kell asemele. Üldisel normaalsetes töökodades peaksid vahendid olemas olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
toomasd
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI

postitati 01.08.03 10:26 Tsiteeri


Mis vahemikus rõhk peaks olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 01.08.03 10:41 Tsiteeri


Tühikäikul 1,5+ pööretega3,5-5 üldisel mida rohkem seda parem, eriti madalatel pööretel. Üldiselt peaks reduktsiooni klapp mingi 5-6 ati juures rõhu ära piirama, liiga kõrge rõhk pole ka hea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
toomasd
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI

postitati 01.08.03 11:31 Tsiteeri


Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.5% - SQL: 63.5%]