allark
huviline
Registreerunud 06.11.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 Facelift
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 20.10.13 17:38
|
|
|
2.0: ökom, lihtsam ehitus, odavam hooldus ja remont, lärmakam, suurem vibra, väiksem (aga siiski enamikus olukordades rohkem kui piisav) jõudlus.
2.7: V6 võtab paratamatult rohkem kütust, on keerulisema ehitusega ja sellest tulenevalt kallim nii hooldada kui remontida, samas pehmema käiguga
(jäädes siiski diisliks), suurema väändega.
Me võiks ju pakkuda (lisades veel vastavalt isiklikele arvamustele neliveo ja manuaalkasti), aga kumba sina eelistad?
|
|
|
|
allark
huviline
Registreerunud 06.11.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 Facelift
|
postitati 20.10.13 18:16
|
|
|
Tänud vastuse eest!
Nelikvedu sobib ,kuid käigukasti suhtes ikkagi tahaks automaati.
Aga mulle tundus 2.0 pisut lärmaks ja see 2,7 käis kuidas pehmemalt! Aga 2,7 on jällegi multitronic mis pidi olema pisut kapriisem, kui 6 käiguline
automaat.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 20.10.13 18:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: allark
Tänud vastuse eest!
Nelikvedu sobib ,kuid käigukasti suhtes ikkagi tahaks automaati. |
Mina soovitaks kohe vaadata 3.0 tdi-d 
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
allark
huviline
Registreerunud 06.11.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 Facelift
|
postitati 20.10.13 18:20
|
|
|
Kui ma ütleks et 3.0 on janukam siis kindlasti soovitaksite mulle 1.9tdi või siis 2.0tdi d .
|
|
|
allark
huviline
Registreerunud 06.11.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 Facelift
|
postitati 20.10.13 18:24
|
|
|
Või 2.0 tdi ongi lärmakas? samas autot väidetavalt poldud mitupäeva käivitatud ja läks ilusti poolestpöördest käima. Pikemalt käies ja peale
proovisõite käis vähe mahedamalt.
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6c6q,2*c4tdi,b4,a5,SQ5
|
postitati 20.10.13 19:00
|
|
|
Tere.Turu autokeskuse auto on kuskil ostuteemast läbi käinud ja keegi väitis,et reaalne läbisõit ca.280000.Lihtsalt teadmiseks,kui ostma hakkate.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 20.10.13 19:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: allark
Kui ma ütleks et 3.0 on janukam siis kindlasti soovitaksite mulle 1.9tdi või siis 2.0tdi d . |
2.7 on suht sama, mis 3.0... Samas seda 2.0 oli minu mäletamist mööda ka probleeme.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 20.10.13 19:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: allark
Või 2.0 tdi ongi lärmakas? samas autot väidetavalt poldud mitupäeva käivitatud ja läks ilusti poolestpöördest käima. Pikemalt käies ja peale
proovisõite käis vähe mahedamalt. |
Mis lärmakam?
Ise uuena aastal 2007 2.0D 103kw isendiga esindusest välja sõitnud.
Nüüd kui masin vahetusse läks oli ees miski 215 tuhat ja käis sarnaselt nagu uus.
AGA see masin sai korraliku hooldust iga ~10-15 tuhande tagant, mitte 30+ tuhande juures.
Ainuke mis mind häirima jäi oli DSG ja mootori koostöö, seda 1 ning 2 käigu juures.
|
|
|
|
marko416
huviline
Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi
|
postitati 20.10.13 19:15
|
|
|
Käisin ise ka turu autokeskuses seda autot vaatamas kuskil 3 kuud tagasi,läbisõit oli kuskil 289000 tuhande ringis.Proovisin ka käivitada teda,mootor
ei töötanud kuidagi ühtlaselt.
Hiljuti käisin uuesti vaatamas ja läbisõit oli väga kähku kuidagi kukkunud pea 100000 km
Seest oli auto ikka vägagi tip top....,,,kui nii nahaalselt tagasi keritud autost vaataksin kaaarega mööda.
|
|
|
allark
huviline
Registreerunud 06.11.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 Facelift
|
postitati 20.10.13 19:38
|
|
|
Suurted tänud info eest, 280 tuhat väga ei hirmuta aga see kuidas see mootor käis see kyll. Aga kas see 2.7 multitronicuga on mõistlik lahendus? Kas
kellelgi on kogemusi?
|
|
|
marko416
huviline
Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi
|
postitati 20.10.13 20:09
|
|
|
Ise valiksin 1.9 tdi või 2.0 tdi.
Kuna omal 1.9 tdi siis võin öelda,et selle kahe aasta jooksul olen vahetanud ainult õli ja ei ütleks et võimsusest jääb puudu lippab ikka päris hästi
edasi.
Vennal on juba 4 aastat audi a6 2.0 tdi 103 kw,peale õli vahetuse pole mingit remonti nõudnud.
Nii palju kui ma tean,siis soovitatakse 2.0 mootorit mis on valmistatud Peale 2007 aastat.
1.9 tdi pidid kõik pommi kindlad olema.
|
|
|
mmi3plus
huviline
Registreerunud 13.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.13 20:23
|
|
|
2,0 TDI-d 2 nukaga ei soovitaks vaenlasele ka,kui siis 1 nukaga.
See kuulutuses on küll 1 nukaga isend.
2,0 TDI muutus norm 2008 commonrail-st.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.13 21:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mmi3plus
2,0 TDI-d 2 nukaga ei soovitaks vaenlasele ka,kui siis 1 nukaga. |
Ehk põhjendad.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
mmi3plus
huviline
Registreerunud 13.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.13 21:47
|
|
|
Probleemid tandempumbaga,õlipumba võlliga,nendega seonduvalt lendab ka turbo,pihusti kinnituse-pesadega,egr,jne.
Rahuldab?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.10.13 04:00
|
|
|
Soovitaks oma kogemusest proovida ka korralikku 171kw kolmest. Maanteekulu 6 sajale.
Arvan, et peale seda enam kahest multitronicut ei taha.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.13 08:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mmi3plus
Probleemid tandempumbaga,õlipumba võlliga,nendega seonduvalt lendab ka turbo,pihusti kinnituse-pesadega,egr,jne.
Rahuldab? |
Tandempump on kõigil VAG PD mootoritel ja 16V (03G145209x) tandem ei ole halvema töökindlusega kui teised. Laias laastus 300tkm sõidab enamik, ilma
sellele pead murdmata.
Õlipump on sama ka sinu poolt soovitatud 2008 CR mootoril, 3gen tuli erinevate allikate väitel 2009 masinatele. Tean mitut autot, mis selle probleemse
tehasepumbaga sõitnud muretult 260tkm-i. Samas tean ka ühte passatit, millel pump läks vahetusse 110 tkm-i pealt. Pumba riket saab ennetada ja
Tartumaal üks seltsimees suudab ka seda tasakaalustusvõlli pesa edukalt taastada. Võib ka 3gen uue õlipumba alla installida. Turbo lendab siis, kui
ilma õlipumbata Tartus Põltsamaale sõita.
Ei tea ühtegi 16V ja 8V Bosch/Siemens-VDO PD pihustite kinnituste probleemi. Pesad kuluvad kõigil PD mootoritel mingi hetk ära.
Elektriline EGR 16V mootoril on väga töökindel.
Põhimõtteliselt mingi hetk kulub iga asi. Mina soovitaks samuti vaadata korralikku 3.0TDi-d ja Q saab kaubapeale.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.13 08:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Soovitaks oma kogemusest proovida ka korralikku 171kw kolmest. Maanteekulu 6 sajale.
Arvan, et peale seda enam kahest multitronicut ei taha. | No ei ole ikka päris nii. Olen ma nii eeskujulikult sõitnud, kui tahes aga 6
sajale pole saanud. 3.0 tdi 165-171 kw mootoritel tuleks trassi kuluks arvestada 6,5-7,5.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
mmi3plus
huviline
Registreerunud 13.09.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.13 08:32
|
|
|
Eks igalühel ole erinevad kogemused nendega.
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 21.10.13 08:38
|
|
|
Mul on sama mootot 176 kw a4 ja peal
ja mul peale õhufiltri vahetust kukkus alla 6 trassikulu
Linnas on muidugi rohkem
6 ne tiptronic ja quattro siis
Linna kulust ei ole veel selgust saand
aga tundub, et kuskil 12 L sajale.
Mul siis lühikesed otsad ka
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.13 08:41
|
|
|
Kui esivedu, siis 2.0. Üsna lärmakas on tõesti ja v6 tunduvalt stabiilsem, kui see R4.
2.7 esivedu ilmselt kõige mõttetum kooslus, mis selle aja Audidele pandi.
Multitronic on mõlemal puhul kapriisine.
Kui 2.7 siis nelivedu või juba 3.0 nelivedu, küttekulu neil sama. Nelikveoga tuleb ka Tiprtonic, mis kõvasti töökindlam.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.13 08:42
|
|
|
Saage nüüd ükskord aru, et 176 kw tuli uuem mootor ja seda pole mõtet vanematega võrrelda.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.13 08:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Saage nüüd ükskord aru, et 176 kw tuli uuem mootor ja seda pole mõtet vanematega võrrelda. |
100% nõus. Ja kui 2.7 võrrelda 3.0-ga, siis palun võrrelda 2.7 132kW ja 3.0 155/165/171kw omavahel ning 2.7 140kW ja 3.0 176kW omavahel, kuna nendel
generatsioonid samad.
Ise sain 3.0 171kW parima trassikulu 6.4/100km, tiprtonicuga mudel siis. Trassi keskmine kõlkus selle ja 7 vahel. Linnas pikematel otstel 9-10 ja
lühikestel otstel 11-12.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.10.13 10:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Soovitaks oma kogemusest proovida ka korralikku 171kw kolmest. Maanteekulu 6 sajale.
Arvan, et peale seda enam kahest multitronicut ei taha. | No ei ole ikka päris nii. Olen ma nii eeskujulikult sõitnud, kui tahes aga 6
sajale pole saanud. 3.0 tdi 165-171 kw mootoritel tuleks trassi kuluks arvestada 6,5-7,5. |
No mina olen oma A4-l saanud sellise kulu, kuid sõit peab olema rahulik ja sujuv.
Ja ilma püsikata, sest sellega on kulu suurem, kui ökotada soovid.
Ärme nüüd hakka seda grammi siin pooleks lööma, selle koosluse ja vajadusel ka dünaamika kohta on see kulu nagunii olematu. 
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.13 10:14
|
|
|
Teemaalgataja linkidel B7. Olgu mainitud, et B7-l 2.7TDI mootori otsa quattrot millegipärast ei installitud. Ju siis kattis tühimiku 2.0 TDI 125 kW.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|