Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi Allroad 2006a. 3.0d 171kw (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 2608)
Gert001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.09.04
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.13 17:36 Tsiteeri
Audi Allroad 2006a. 3.0d 171kw



Kas keegi teab konkreetsest autost midagi head/halba rääkida? On olnud mõned nädalad müügis ja ehk on siinsetest mõni käinud vaatamas.
http://www.auto24.ee/used/1569319

Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Gert001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.09.04
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.13 10:59 Tsiteeri


Kõne Revalisse tõi esile liiga suured ls numbrid, seega minu huvi kadus.

Tänan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 15.10.13 11:51 Tsiteeri


Mida siis räägiti seal, äkki jagad teistele ka väheke infot?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 15.10.13 12:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gert001
Kõne Revalisse tõi esile liiga suured ls numbrid, seega minu huvi kadus.

Tänan.


Alati võib ju Saksast ise tuua, ainult et rahanumbrid on vähe teised, kui reaalselt väikest läbisõitu soovid osta. Imesid juhtub harva päriselus.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.13 12:11 Tsiteeri


Vähe on neid autosid, ja aina vähemaks jääb, millel korrektselt täidetud hooldusraamat ja seda talutava läbisõiduga. Korrektselt täidetud hooldusraamat tähendab, et raamatus olevad numbrid lähevad kokku esinduse hooldusajaloo numbritega.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 15.10.13 12:16 Tsiteeri


Ei saa aru miks inimestele see LS nii väga silmis on. Tehniline seisukord mängib rolli, mitte LS. Olen ise näinud kuidas 100k läbisõiduga auto tehniline pool on mitmeid kordi hullem kui ca 280k sõitnud auto. Aga see vist ongi tüüpilise eestlase asi, et esimene asi mida vaadata autojuures on LS mitte tehniline seisukord.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Damon
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.05
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6, 2.4, 2000, atm. Ford Focus 2013, 1.6, man, Honda CRV Executive, 2014, 2.0, atm

postitati 15.10.13 12:36 Tsiteeri


Imestan ka et siiani ostetakse autosid läbisõidu järgi. Oma 2006 aasta A6'l oli ka ees kui ostsin 194 000 samas oli müüa unustanud korralikult täidetud hooldusraamatu kindalaekasse kus viimane hooldus märgitud mingi 230 000 peal. Auto samas sile ja puhas. Tehniliselt samuti väga korralik. Ja just nede parameetrite järgi ma ta ostsingi.
Minu meelest tuleb lasta auto enne ostu üle kontrollida ja siis otsus teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 15.10.13 12:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ramm
Ei saa aru miks inimestele see LS nii väga silmis on. Tehniline seisukord mängib rolli, mitte LS. Olen ise näinud kuidas 100k läbisõiduga auto tehniline pool on mitmeid kordi hullem kui ca 280k sõitnud auto. Aga see vist ongi tüüpilise eestlase asi, et esimene asi mida vaadata autojuures on LS mitte tehniline seisukord.

Igasugused sellised erandid on ses mõttes toredad aga kaunis mõtetud, sest erand kinnitabki reeglit ja ceteris paribus on 100tuh sõitnud auto paremas korras kui 300tuh sõitnud isend. Mitmed sõlmed, mille seisukorras on keeruline veenduda on ühel juhul sõitnud ikkagi 100tuh ja teisel 300tuh, mingid pidurikettad ja õõtsad ja muu selline suht odav pudipadi ei ole ju tegelikult väga oluline, aga muu seisukorda on juba raskem hinnata kui mitte võimatu.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 15.10.13 13:27 Tsiteeri


Ma müün näiteks oma B7-t. Õige läbisõit on 256K, auto näeb välja nagu uus, nahk jne. Peaks mõne "164K" sõitnud pilli kõrvale ajama, saaks palju nalja.
Aga edu läbisõidu ostjatele, eriti kui tõestus kahtlane.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 15.10.13 13:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Igasugused sellised erandid on ses mõttes toredad aga kaunis mõtetud, sest erand kinnitabki reeglit ja ceteris paribus on 100tuh sõitnud auto paremas korras kui 300tuh sõitnud isend. Mitmed sõlmed, mille seisukorras on keeruline veenduda on ühel juhul sõitnud ikkagi 100tuh ja teisel 300tuh, mingid pidurikettad ja õõtsad ja muu selline suht odav pudipadi ei ole ju tegelikult väga oluline, aga muu seisukorda on juba raskem hinnata kui mitte võimatu.


120 000km nelja õivahetusega või 200 000km kahekümne õlivahetusega on ka üsna suur vahe, eks? Veel hullem olukord on selline, nagu Eestis järjest tihedamini esineb - sõidetakse autoga 50-60k km ära, keritakse odomeeter 30k peale, tehakse hooldus ära, lastakse veel 50k otsa ja müüakse maha, ls mida näeb esindus ja järgmine ostja on suht väike, kuid tehniline seisund on üsna nutune.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 15.10.13 13:32 Tsiteeri


Läheb kergelt OT'ks aga auto mida on hästi hoitud siis seal mingit "üllatust" oodata on haruldus.
Toon enda sõbra poolse kogemuse - Auto osteti uuena ja 2 aastaga sõideti ca 170k. Pani müüki ja kõige soodsama hinnaga mis oli turul olemas ja keegi ei soovinud, ühtegi päringut. Siis mõtles, et teeb "nalja", keris auto LS 89k peale ja hinna kõige kõrgemaks - mis arvad mis juhtus? Kahe päeva jooksul oli 3 ostu huvilist.
Inimestel tekib kerge "tõrge" peas kui autol on liginemas 200k läbisõit, müümine tunduvalt raskem ja tee siis uuele huvilisele selgeks, et auto on tehniliselt parimas korras kui mõni mis on võibolla 140k sõitnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 15.10.13 14:49 Tsiteeri


Kuna jutt nagunii enam algselt küsitud auto kohta ei käi, siis... auto on ikkagi tehniline seade ja amortiseerub kasutamise käigus vältimatult. Hoia kuidas tahad uuest peale, ikkagi hakkab läbisõidu ja vanuse kasvades isegi headel teedel sõites järjest rohkem detaile ära väsima. Ja 150 000 - 250 000 km on paljude autode jaoks selline valus piir, kus asjad hakkavad läbi minema. Loomulikult võib osta odavalt suurema läbisõiduga auto, aga ma pole kindel, kas see hilisemaid kulusid arvestades kokkuvõttes ka odavam tuleb. Vaadake kasvõi suurettevõtete autoparke, kus otsuseid autode väljavahetamise kohta ei tehta emotsionaalselt, vaid kaine majandusliku arvestuse põhjal. Kui palju seal mingeid 200 000 - 300 000 km sõitnud autosid on (ei pea silmas veoautosid ja busse, mille detailid on hoopis teise läbisõiduvaruga)?

Sellised autod on ammu ära müüdud neile, kes loodavad, et nad võivad osta suure läbisõiduga auto, mis on heas korras. :)

Alati on kindel osta väikese läbisõiduga auto, mis on lisaks veel heas korras ka. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 15.10.13 15:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Igasugused sellised erandid on ses mõttes toredad aga kaunis mõtetud, sest erand kinnitabki reeglit ja ceteris paribus on 100tuh sõitnud auto paremas korras kui 300tuh sõitnud isend. Mitmed sõlmed, mille seisukorras on keeruline veenduda on ühel juhul sõitnud ikkagi 100tuh ja teisel 300tuh, mingid pidurikettad ja õõtsad ja muu selline suht odav pudipadi ei ole ju tegelikult väga oluline, aga muu seisukorda on juba raskem hinnata kui mitte võimatu.


120 000km nelja õivahetusega või 200 000km kahekümne õlivahetusega on ka üsna suur vahe, eks? Veel hullem olukord on selline, nagu Eestis järjest tihedamini esineb - sõidetakse autoga 50-60k km ära, keritakse odomeeter 30k peale, tehakse hooldus ära, lastakse veel 50k otsa ja müüakse maha, ls mida näeb esindus ja järgmine ostja on suht väike, kuid tehniline seisund on üsna nutune.


Sa tood jälle erandi, ma räägin et "muude tingimuste samaks jäädes", kui me muudame väga palju faktoreid korraga, siis mingit võrdlust ja arutelu olla ei saaks ja auto hind peaks olema sama nii 0 kui ka 1000000 ls juures.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 15.10.13 15:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: V200

Alati on kindel osta väikese läbisõiduga auto, mis on lisaks veel heas korras ka. :)


Õigus, kuid Eesti inimene üldjuhul tahab seda vähe sõitnud ja hoitud autot sama hinnaga, mis on enamus turul leiduvaid. Keegi pole nõus maksma 70K sõitnud 2007a. A6 eest 18000 eur, kui kümnega on juba valikut. See oli hetkel laest võetud suva näide.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 15.10.13 16:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: V200

Alati on kindel osta väikese läbisõiduga auto, mis on lisaks veel heas korras ka. :)


Õigus, kuid Eesti inimene üldjuhul tahab seda vähe sõitnud ja hoitud autot sama hinnaga, mis on enamus turul leiduvaid. Keegi pole nõus maksma 70K sõitnud 2007a. A6 eest 18000 eur, kui kümnega on juba valikut. See oli hetkel laest võetud suva näide.

Vot selle väitega olen ma juba nõus.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.13 16:12 Tsiteeri


Minuarust puhas pettus,krt jäta siis odomeeter õigeks ja inimene ise otsustab kas ostab või ei:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 15.10.13 16:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Minuarust puhas pettus,krt jäta siis odomeeter õigeks ja inimene ise otsustab kas ostab või ei:mad:


See oleks muidugi tore, kuid autoärikate sellist kartellikokkulepet ei tasu loota isegi kõige märjemates unenägudes. Ja ma olen alati öelnud, et süüdi on selles auto(läbisõidu)ostjad ise suurel määral.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gert001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.09.04
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.13 16:43 Tsiteeri


Ärge arvake, et selle Allroadi puhul naiivselt uskusin ala 190k läbisõtu. Ega see mu esimene kasutatud auto ost ole:) Mõte oli soetada juhul, kui tegelik number näitaks 250k või natuke peale. Seda ma veel taluks. Aga 360+ märtsis 2013 on minu jaoks liig.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 15.10.13 16:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gert001
Ärge arvake, et selle Allroadi puhul naiivselt uskusin ala 190k läbisõtu. Ega see mu esimene kasutatud auto ost ole:) Mõte oli soetada juhul, kui tegelik number näitaks 250k või natuke peale. Seda ma veel taluks. Aga 360+ märtsis 2013 on minu jaoks liig.


See on tõesti väga julm, arvestades asjaolusid.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 15.10.13 17:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Keegi pole nõus maksma 70K sõitnud 2007a. A6 eest 18000 eur, kui kümnega on juba valikut. See oli hetkel laest võetud suva näide.

Kui keegi ei taha, siis järelikult ongi turg paraku selline ja müüja peab oma hinda korrigeerima. Ja see hinnamuudatus ei pea siis tähendama kohe 10k € peale langetamist. Kui C6q valik algab alla 8k €, siis ilmselt on heas korras ja korrektse ajalooga auto näiteks 12k € müüdav. Kui müüja on ise kallilt ostnud siis... automüük ei peagi alati kasumlik olema.

Kunagi maksid need autod üle 60k €. Isegi 18k € on selle kõrval väike summa - hind on meeletult alanenud ja alaneb veelgi. Automüüjad peaks sellega leppima.

Ja tuua kalli hinna põhjenduseks, et Saksas või mujal maksabki palju, siis on vastus, et erinevates riikides (turgudel) on erinev kultuur ja nõudlus ning seega ka erinevad hinnad. Ei saagi olla elementaarne, et Saksast toodud auto peab siin saama kallimalt maha müüa. Küll aga võiks olla kohustuslik valetamise keelamine ehk siis kogu see hooldusraamatute võltsimise ja läbisõidu kerimise teema.

Asi võib heas korras ja igati mõnus olla, aga kui mõne parameetri (näiteks V8 bensumootor, mis on võrdlemisi ebaökonoomne) tõttu satub see turul ebasoosivasse seisu, siis polegi midagi teha - kui müügisoov on olemas, peab vastama nõudlusele.

Ilmselgelt on turu solkijad need, kes väidavad, et kõik on parimas korras ja ajalugu kontrollitud jne, kuid siiski petavad. Aga see ei tähenda, et tegelikult heas korras autod peaks nüüd meeletult rohkem maksma. Pigem peaks harima ostjaid ja olema ise korrektne. Siis leiavad üha rohkemad ostjad neid pettureid ning olukord muutub selliseks, et nemad on need, kes ei saa ette antud hinnaga autot müüdud, sest ei vasta kirjeldusele ja peavad hinda langemata. Mitte ei pea korralike autode müüjad hindu jaburalt kõrgel hoidma.

Kusjuures üks põhjus, miks paljud inimesed viimasel ajal valivad üha enam nn liisiriise ongi hirm petta saamise ees, sest väga raske on hinnata kasutatud autode kõikide oluliste sõlmede korrasolekut ja kui isegi kontrollitud esinduse hooldusajaloo ja näiliselt väikese läbisõidu korral ei või kindel olla, kas nt õhkpadjad on üldse olemas, rääkimata muudest tehnilistest probleemidest, siis valibki inimene liisiriisi, mis on juba ostes odavam, kui mõned siin väljapakutud korraliku kasutatud saksa auto hinnad. Sealjuures on lisavarustus võrreldav ning lisandub ka pikk garantii.

Kui seda pidevat petmist poleks, oleks ilmselt automüüjatel reaalselt palju rohkem kliente.

PS. Kuna see oli sul suva näide, siis ma otseselt sinuga ei üritanud vaielda vaid arutleda üldiselt hinnapoliitika teemadel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 15.10.13 17:16 Tsiteeri


Liisiriis:D:D


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sammalselg
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly

postitati 15.10.13 18:37 Tsiteeri


Tahaks ka tiba targutada siin. mulle tunduvad sellised teemad alati seda ´´ kes keda ´´ühes otsas ussike teises Jussike lugusi. Ei saa üldse aru mis mõtet on kerida kui `´ühe kõne peale selgub tõde´´?Müüja on ...???
Ja alati leidub keegi kes lihtsalt proovib: äkki seekord on keegi Hans Saksamaalt saatnud talle kingituse.Vaatasin huvipärast Saksas selline uus ei maksa mitte 60 vaid ikka 90+. Selles valguses 13 eest ei saagi ju midagi muud oodata või kui siis hullu laksu ja Leedu virtuooside kätetööd .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.1% - SQL: 55.9%]