Ostuabi
On ka suur plaan osta uus auto ja suuruse poolest tundub A4 paras olevat ja rahakotile samuti (A6 minu jaoks tundub liiga suur ja kallim)
Igatahes lugesin terve jutu siin läbi, aga kuna osa sellest on tänaseks 10 aastat vana, siis tuleks kaasaegne info välja meelitada teadjameestelt.
Auto võiks olla nahktoaga ja varustuse poolest mida rohkem, seda parem, aga see pole otseselt minu küsimuse koht.
Küsimus on siis mootorites ja käigukastides.
minu ostusoovist siis:
Ise eelistaksin 2.0tdi mootorit, sest seni on olnud 1.9tdi ja sellega rahul. aga tundub, et varustuse poolest peaks sihtima 3.0tdi poole, sest seal
rohkem võtta. Kui nüüd võtta aluseks, et tänaseks on läbisõidud 250k pluss, siis mis mind tulevikus oodata võiks? Unustame rihma ja ketivahetuse, sest
see pole ainus asi, mis remonti vajab.
Kumba eelistada, eeldusel, et see kett/rihm on eile vahetatud ja see pole määrav?
Käigukasti poolest olen vist vananenud arusaamal, et manuaal on kõige kindlam minek ja automaate pelgan, sest nende puhul palju rohkem asju, mis saab
pekki minna. Aga kas ma näen tonti, kus teda pole või ongi läbisõidule vastavalt oodata juba mingeid üllatusi? (täpsustan, et quattro on ka suur
pluss, kuid mitte eelduseks 2.0tdi puhul, 3.0tdi puhul kindlasti quattro, muidu pole mõtet) Siit lugesin välja, et kui juba, siis s-tronic ja
multitronicut ma ise ka ei puutuks, seega seal kiusatust pole.
AvE's 3 rules of troubleshooting: 1. Look for/Do the easiest thing first. 2. Don't rely on the people that tried and failed before you
(usalda, aga kontrolli) 3. 90% of problems are between the driver's seat and the steering wheel
|
|