Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,5 tdi mootori swap (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2085)
ants88
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi

postitati 12.10.13 16:02 Tsiteeri
2,5 tdi mootori swap



tere.

tekkis nihuke küsimus kas a6 2,5 tdi mootor vahkus 89a copele kapoti alla ja eelkõige kas käigukast istub mootori otsa ilma mofitserimata või saab a6 kasti kasutad??palju ümber ehitamist vaja on`?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 12.10.13 17:20 Tsiteeri


Tahad diisliga sõita 5 käiguga trassil ligi 3000 pööret minutis?
Mahub mahub, surfa interneeduses ringi ja sa näed kui palju on erinevat informatsiooni taolistest ümberehitustest.

Ajaviteks lugemist: http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=6&t=41465 ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ants88
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi

postitati 12.10.13 17:31 Tsiteeri


lappasin selle teema läbi jah aga kas a6 manual q kasti istub siis 80 alla ka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 13.10.13 06:35 Tsiteeri


C4 2.5tdi quattro kast mahub küll, aga käiguhoovastik tuleb ringi ehitada kuna see ei mahu enam kasti tunnelisse ära. Hoovastiku ringi ehitamine ja normaalselt tööle saamine pole kahjuks niisama lihtne. Alati on võimalus kasutada ka S2 ABY või RS2 ADU käigu hoovastikku, ise asi kas neid kasutatud peast leiab ja uuena maksavad need pea sama palju kui sinu poolt plaanitud mootor ja kast kokku:P
Lisaks tuleb gardaan ringi teha kui õigesti mäletan.

Kui sinu masinal oli varasemalt R5 bensukas kapoti all, siis R5 diisli saab edukalt algupärase mootori käppadega kenasti kapotialla paika. Muude mootori verisoonide puhul on oluliselt rohkem vaja vaeva näha.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ants88
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: tartu/pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 b3 89a 2.0l/audi a6 c4 2,5 tdi

postitati 13.10.13 12:20 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.7% - SQL: 67.3%]