Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 tdi v6 jamad jne.. (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 4178)
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 06.10.13 20:46 Tsiteeri
2.5 tdi v6 jamad jne..



Sai siis täna soodsalt saadud selline isend aastast 98. Eelmisel omanikul oli suht peale ostu hakanud jamama ja välja surema , ning jõud kadus ära. Viis siis remonti , kus vahetati filtrid. Peale seda asi paranes, aga koledasti suitses. Viis siis tagasi ja siis jälle tehti midagi, ning asi sai peaaegu korda, aga iga natukese aja tagant kaob jõud ära ja hakkab tossama.Vahepeal käib ilusti. Tal oleat siibrisse visanud ja niii jäigi.

Ahjaa, käima ei taha ka kuidagi minna. Igastahes panin tähele et pumba rihmarattast oli süüde kõige hilisema peale keeratud, natuke sai siis seda timmitud ja vähemalt läheb nüüd ilusti käima.

Millles võib viga olla?

Õhulugeja? Välistaks , kuna lahtise pistikuga teeb sama pulli või siis lugeja täiest surnud?

Mingi nuka või pihusti andur? Mootor ise kutu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.10.13 21:25 Tsiteeri


Asi algab diagnostikast.
Edu Hitleriga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 07.10.13 04:27 Tsiteeri


Ka see on diagnostika kui me siin symptomeid analüüsime. Mõni kõva vend lükkab oma china kabla taha ja on kohe kõva diagnostik peale veakoodide lugemist.

Kui nukad on läbi, siis milles see avaaldub?

Ahjaa. Auto oli remondis Paavli tänava remondis, netis on selle töökoja kohta väga palju negatiivset tagasisidet, ime siis et süüdegi oli lihtsalt lampi keeratud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 07.10.13 04:59 Tsiteeri


Pump pannakse siiski arvutiga paika mitte silma järgi. Silmaga võib tilli pikkust hinnata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 07.10.13 05:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aivor
Pump pannakse siiski arvutiga paika mitte silma järgi. Silmaga võib tilli pikkust hinnata.


No auto lihtsalt ei käivitunud, ja kuna katted on maas, siis silmaga on näha, et seda pumbaratast oli kruvitud juba. Ja täitsa servas oli.

Arvutiga.

Järelikult on siis ikkagi kuskil nuka või vända andur ja siis pihusti aindur. Mulle kundub , et praegu neist kahest üks vist on saba andnud, kuna mulle justkui tundub, et süüde läheb nagu metsa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 07.10.13 05:23 Tsiteeri


Juht pihusti on olemas. Vända andur samuti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 07.10.13 08:10 Tsiteeri


Sõidad ringi, katted maas? Julge mees, kui nii teed. :)

Süüde tuleks kindlasti arvutiga üle kontrollida ja vajadusel paika nihutada. Kas käivitub raskelt iga temperatuuri juures?

Tossamise põhjuseid võib mitu olla. Võiksid väheke täpsemalt selle tossamise kohta kirjutada - kas kogu aeg tossab, jne.


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 07.10.13 10:17 Tsiteeri


Mitte ühegi temperatuuri juures ei käivitunud. Keerasin selle rihmaratta peal reguleerimise koha peal keskele, nüüd soojalt läheb paari pöördega käima, aga käies on terav lagin .Mulle tundub , et süüde ja pritse kogused on jumala metsas. Vahepeal hakkab ilusti tööle ja lagin kaob ära. Siis on mootor ergas , aga see on vaid korraks ja peale seda enam pöörded kõrgemale ei lähe kui2500, maksimaalselt hilise süütega läksid 3000. aga siis ei lähe käima kuidagi. Seega käivitamise hetkel on praegu süüde natuke liiga hiline ja kui käima läheb , siis on tugevalt varajane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.13 19:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: killer666
Mitte ühegi temperatuuri juures ei käivitunud. Keerasin selle rihmaratta peal reguleerimise koha peal keskele, nüüd soojalt läheb paari pöördega käima, aga käies on terav lagin .Mulle tundub , et süüde ja pritse kogused on jumala metsas. Vahepeal hakkab ilusti tööle ja lagin kaob ära. Siis on mootor ergas , aga see on vaid korraks ja peale seda enam pöörded kõrgemale ei lähe kui2500, maksimaalselt hilise süütega läksid 3000. aga siis ei lähe käima kuidagi. Seega käivitamise hetkel on praegu süüde natuke liiga hiline ja kui käima läheb , siis on tugevalt varajane.



Ehk on pumba ajuga miskit lahti ? Mul tegi sama jama, kui pumba ajus olev süütenurga muutmise jubin oli saba andnud. Ja viga näitas ainult siis, kui pumba ajule juhe järgi panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 07.10.13 19:43 Tsiteeri


Veakoodi näitas "00550" keerasime süüte paika ja veakood jäi alles. Aku oli tühi ja kui kliima puhkuma panna hakkas mootor erilist traktori häält tegema. Mootor üle 2500 pöörde ei läinud. Õige süütega polnud absoluutselt jõudu. süüde sai hiliseks keeratud siis sai liikuda vähemalt. Tõenäoliselt on pump otsas, või mis targemad arvavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 07.10.13 20:01 Tsiteeri


Huvitav asja juures veel see , et maanteel tehes järsult rooliga nõks vasakule siis hetkeks kaob transiti hääl ära. Aga see aitab ainult korra ja vahepeal tuleb paar minutit sõita, siis saab jälle sama pulli teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 07.10.13 20:02 Tsiteeri


Millega sa vaatasid seda süütenurka? Kanal 04 vcds:s ja basic settings. Seal peaks olema 2kraadi atdc ja syytenurga kolv lähedale 100.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 07.10.13 20:05 Tsiteeri


Vag comiga vaatasin. Kus kohast seda kolbi vaatama peab? Süüde TDI timingu järgi paika. Kui kollane joon jääb sinise ja rohelise vahele siis peaks nagu ok olema ju? Aga asi on ikka väga mööda. Enda autol oli ka veidi paigast ära, aga see ei mõjutanud nii palju. Antud auto on täiesti jõuetu. Liikuma saamisega tõsiseid probleeme. Ja sõites lariseb nii mis jube.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 07.10.13 20:16 Tsiteeri


Üks diagnoos, mis on kindel - midagi on kutu. Ja selles mõttes ilma naljata, sest no kui oleks setingud paigast ära, no siis oleks see asi juba korda saadud. Ilmselt see pump ikkagi kutu on. Samas selle veakoodi üks põhjuseid oli ju mitte piisav kütuse kättesaamine, madal kütusetase , vigane paagipump jne jne. Kas paagipump ei või põhjustada midagi sellist? Ehk ei saa lihtsalt kütust piisavalt peale?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 07.10.13 20:18 Tsiteeri


Torus õhumulle ju polnud, kui pump ei tööta imeb õhu sisse, eriti nii madala kütuse tasemega nagu sinul oli. Samas measuring blocks-i alt vaadatuna ja gaasiga mängides süüte nurk muutus. Järelikult kolb kinni nagu pole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 08.10.13 03:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Originally posted by aivor
Vag comiga vaatasin. Kus kohast seda kolbi vaatama peab? Süüde TDI timingu järgi paika. Kui kollane joon jääb sinise ja rohelise vahele siis peaks nagu ok olema ju? Aga asi on ikka väga mööda. Enda autol oli ka veidi paigast ära, aga see ei mõjutanud nii palju. Antud auto on täiesti jõuetu. Liikuma saamisega tõsiseid probleeme. Ja sõites lariseb nii mis jube.

Nagu tavaliset ikka v6 nurk vaadatakse kanalilt 004.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 08.10.13 03:38 Tsiteeri


Seda tean jah. Mujalt graafikut välja ei võlugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jari
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.13
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 4.0 BQ, TT 1.8TQ, A2 1.4, A6 C4 2.0

postitati 08.10.13 03:57 Tsiteeri
2.5 TDI



Täna läheb minu A4 99a. 2.5 tdi luubialla- tagant valge suits väljas.. Arlgul küll arvati, et rihmadega seotud probleem aga kõik rihmad-rullikud vahetatud.. Ehk on tõesti midagi tagasi pandud vale nurga all kuskil.. Mootor soojenedes hakkab vaget suitsu tagant ajama.. Õhtuks loodan, et saan teada suitsu põhjuse- kuigi käivitub hetkega ning jõudu on- annan teada- abiks ehk seegi kust ja mis.. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 08.10.13 06:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aivor
Veakoodi näitas "00550" keerasime süüte paika ja veakood jäi alles.


Minu meelest ei olegi siin rohkem midagi jahuda. Sellest "00550 start of injection regulation" veast, põhjustest on ju pajatatud ka omajagu.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jari
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.13
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 4.0 BQ, TT 1.8TQ, A2 1.4, A6 C4 2.0

postitati 08.10.13 12:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jari
Täna läheb minu A4 99a. 2.5 tdi luubialla- tagant valge suits väljas.. Arlgul küll arvati, et rihmadega seotud probleem aga kõik rihmad-rullikud vahetatud.. Ehk on tõesti midagi tagasi pandud vale nurga all kuskil.. Mootor soojenedes hakkab vaget suitsu tagant ajama.. Õhtuks loodan, et saan teada suitsu põhjuse- kuigi käivitub hetkega ning jõudu on- annan teada- abiks ehk seegi kust ja mis.. :)


Sai siis auto täna luubialla töökojas võetud- selgus järgnev: Turbo turbiin on perses, karter on mingit solki täis ja filtrid on samuti seal kuskil all väga rõvedad, süütenurk on täiesti vale (arvatavasti peale millegi vahetamist keegi ei viitsinud edasi tegeleda) ning õli vahetust vaja kriitiliselt. See kokku on minu tossu põhjus siis.. Muidu kõik muu pidavat olema tip-top.. Rihmad-rullikud, tihendid ilusti vahetatud.. Service siis võttis auto ja viis diislispetside juurde kes selle põhjuse siis avastasid.. kokku umbes remont eeldatavalt kuni 500.- euri. Hetkel auto ootab otsiust ja kogu selle töö eest 15.- euri võlgu :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 08.10.13 13:08 Tsiteeri


Nukkvõllid ka siis korras jah?

Tsitaat:
Algselt postitas: Jari
Sai siis auto täna luubialla töökojas võetud- selgus järgnev: Turbo turbiin on perses, karter on mingit solki täis ja filtrid on samuti seal kuskil all väga rõvedad, süütenurk on täiesti vale (arvatavasti peale millegi vahetamist keegi ei viitsinud edasi tegeleda) ning õli vahetust vaja kriitiliselt. See kokku on minu tossu põhjus siis.. Muidu kõik muu pidavat olema tip-top.. Rihmad-rullikud, tihendid ilusti vahetatud.. Service siis võttis auto ja viis diislispetside juurde kes selle põhjuse siis avastasid.. kokku umbes remont eeldatavalt kuni 500.- euri. Hetkel auto ootab otsiust ja kogu selle töö eest 15.- euri võlgu :)



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jari
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.13
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 4.0 BQ, TT 1.8TQ, A2 1.4, A6 C4 2.0

postitati 08.10.13 14:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Nukkvõllid ka siis korras jah?

Tsitaat:
Algselt postitas: Jari
Sai siis auto täna luubialla töökojas võetud- selgus järgnev: Turbo turbiin on perses, karter on mingit solki täis ja filtrid on samuti seal kuskil all väga rõvedad, süütenurk on täiesti vale (arvatavasti peale millegi vahetamist keegi ei viitsinud edasi tegeleda) ning õli vahetust vaja kriitiliselt. See kokku on minu tossu põhjus siis.. Muidu kõik muu pidavat olema tip-top.. Rihmad-rullikud, tihendid ilusti vahetatud.. Service siis võttis auto ja viis diislispetside juurde kes selle põhjuse siis avastasid.. kokku umbes remont eeldatavalt kuni 500.- euri. Hetkel auto ootab otsiust ja kogu selle töö eest 15.- euri võlgu :)


No ei öeldud sõnagi nende kohta, et midagi viga oleks.. hetkel just ongi detailne plaan mis tööde teostamiseks läheb siis.. Sillad ja amordid hetkel jäävad teisejärguliseks.. Nukkvõllide kohapealt uurin täpselt üle ja annan uuesti 100% kindlusega teada! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
aivor
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c5 2,5tdi quattro

postitati 09.10.13 20:44 Tsiteeri


Sai proovitud seda pumpa elustada, ühe teise pumba juppidega. Auto originaal pumbas liikus ennako kolb väga väga vaevaliselt, ja üks rulliku hoidja oli puru. Esimene remont- uus pumba korpus, uus rulliku hoidja (rullik on selle võru sees mida kolb liigutab) ja kolb. Käivitus, suits oli hall ja seda oli palju. Läks pöördesse vahelduva eduga ca 3000rpm. Vahest läks väga kehvalt käima. Teine remont uus võru mida kolb liigutab. Läks mõned korrad väga hästi pöördesse max. pöörded 3200 keskmiselt mõne korra lasi põhja.. Käivitus hästi. Kolmas remont, uuele pumba korpusele läks tema originaal kolb uuesti sisse ülejäänud asjad jäid samad. Käivitub hästi pöördeid ca 4000rpm. Enam ei saa aru miks see pump nii teeb. Originaal pumba ennako kolb oli suhteliselt heas korras, aga sellega ei käinud ta kõige paremini. Kas seda viga võib põhjustada ka pumba elektroonika? Viga oli iga remondiga sama 00550. Isegi siis kui süüde graagiku järgi paika keeratud oli. Suhteliselt keeruline postitus, aga need kes seda pumpa lammutanud on saavad aru millest jutt käib. Ei ole pumba sisemise tehnilise sõnavaraga nii sinapeal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 11.10.13 20:23 Tsiteeri


Hall suits= 75% juhtudest pihusti(d).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jari
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.13
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 4.0 BQ, TT 1.8TQ, A2 1.4, A6 C4 2.0

postitati 11.10.13 20:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Hall suits= 75% juhtudest pihusti(d).


Nojah.. neljas ja kuues misiganes pihustitest on per...s.. Vahetatakse pihustid ära nagu soovitatud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.2% - SQL: 51.8%]