killer666
huviline
Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal
Auto: 89 2.3 coupe
|
postitati 06.10.13 20:46
|
|
|
2.5 tdi v6 jamad jne..
Sai siis täna soodsalt saadud selline isend aastast 98. Eelmisel omanikul oli suht peale ostu hakanud jamama ja välja surema , ning jõud kadus ära.
Viis siis remonti , kus vahetati filtrid. Peale seda asi paranes, aga koledasti suitses. Viis siis tagasi ja siis jälle tehti midagi, ning asi sai
peaaegu korda, aga iga natukese aja tagant kaob jõud ära ja hakkab tossama.Vahepeal käib ilusti. Tal oleat siibrisse visanud ja niii jäigi.
Ahjaa, käima ei taha ka kuidagi minna. Igastahes panin tähele et pumba rihmarattast oli süüde kõige hilisema peale keeratud, natuke sai siis seda
timmitud ja vähemalt läheb nüüd ilusti käima.
Millles võib viga olla?
Õhulugeja? Välistaks , kuna lahtise pistikuga teeb sama pulli või siis lugeja täiest surnud?
Mingi nuka või pihusti andur? Mootor ise kutu?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.10.13 21:25
|
|
|
Asi algab diagnostikast.
Edu Hitleriga.
|
|
|
|
killer666
huviline
Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal
Auto: 89 2.3 coupe
|
postitati 07.10.13 04:27
|
|
|
Ka see on diagnostika kui me siin symptomeid analüüsime. Mõni kõva vend lükkab oma china kabla taha ja on kohe kõva diagnostik peale veakoodide
lugemist.
Kui nukad on läbi, siis milles see avaaldub?
Ahjaa. Auto oli remondis Paavli tänava remondis, netis on selle töökoja kohta väga palju negatiivset tagasisidet, ime siis et süüdegi oli lihtsalt
lampi keeratud.
|
|
|
aivor
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2,5tdi quattro
|
postitati 07.10.13 04:59
|
|
|
Pump pannakse siiski arvutiga paika mitte silma järgi. Silmaga võib tilli pikkust hinnata.
|
|
|
killer666
huviline
Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal
Auto: 89 2.3 coupe
|
postitati 07.10.13 05:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aivor
Pump pannakse siiski arvutiga paika mitte silma järgi. Silmaga võib tilli pikkust hinnata. |
No auto lihtsalt ei käivitunud, ja kuna katted on maas, siis silmaga on näha, et seda pumbaratast oli kruvitud juba. Ja täitsa servas oli.
Arvutiga.
Järelikult on siis ikkagi kuskil nuka või vända andur ja siis pihusti aindur. Mulle kundub , et praegu neist kahest üks vist on saba andnud, kuna
mulle justkui tundub, et süüde läheb nagu metsa.
|
|
|
aivor
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2,5tdi quattro
|
postitati 07.10.13 05:23
|
|
|
Juht pihusti on olemas. Vända andur samuti.
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
|
killer666
huviline
Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal
Auto: 89 2.3 coupe
|
postitati 07.10.13 10:17
|
|
|
Mitte ühegi temperatuuri juures ei käivitunud. Keerasin selle rihmaratta peal reguleerimise koha peal keskele, nüüd soojalt läheb paari pöördega
käima, aga käies on terav lagin .Mulle tundub , et süüde ja pritse kogused on jumala metsas. Vahepeal hakkab ilusti tööle ja lagin kaob ära. Siis on
mootor ergas , aga see on vaid korraks ja peale seda enam pöörded kõrgemale ei lähe kui2500, maksimaalselt hilise süütega läksid 3000. aga siis ei
lähe käima kuidagi. Seega käivitamise hetkel on praegu süüde natuke liiga hiline ja kui käima läheb , siis on tugevalt varajane.
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.13 19:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: killer666
Mitte ühegi temperatuuri juures ei käivitunud. Keerasin selle rihmaratta peal reguleerimise koha peal keskele, nüüd soojalt läheb paari pöördega
käima, aga käies on terav lagin .Mulle tundub , et süüde ja pritse kogused on jumala metsas. Vahepeal hakkab ilusti tööle ja lagin kaob ära. Siis on
mootor ergas , aga see on vaid korraks ja peale seda enam pöörded kõrgemale ei lähe kui2500, maksimaalselt hilise süütega läksid 3000. aga siis ei
lähe käima kuidagi. Seega käivitamise hetkel on praegu süüde natuke liiga hiline ja kui käima läheb , siis on tugevalt varajane. |
Ehk on pumba ajuga miskit lahti ? Mul tegi sama jama, kui pumba ajus olev süütenurga muutmise jubin oli saba andnud. Ja viga näitas ainult siis, kui
pumba ajule juhe järgi panna.
|
|
|
aivor
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2,5tdi quattro
|
postitati 07.10.13 19:43
|
|
|
Veakoodi näitas "00550" keerasime süüte paika ja veakood jäi alles. Aku oli tühi ja kui kliima puhkuma panna hakkas mootor erilist traktori häält
tegema. Mootor üle 2500 pöörde ei läinud. Õige süütega polnud absoluutselt jõudu. süüde sai hiliseks keeratud siis sai liikuda vähemalt. Tõenäoliselt
on pump otsas, või mis targemad arvavad?
|
|
|
killer666
huviline
Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal
Auto: 89 2.3 coupe
|
postitati 07.10.13 20:01
|
|
|
Huvitav asja juures veel see , et maanteel tehes järsult rooliga nõks vasakule siis hetkeks kaob transiti hääl ära. Aga see aitab ainult korra ja
vahepeal tuleb paar minutit sõita, siis saab jälle sama pulli teha.
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
postitati 07.10.13 20:02
|
|
|
Millega sa vaatasid seda süütenurka? Kanal 04 vcds:s ja basic settings. Seal peaks olema 2kraadi atdc ja syytenurga kolv lähedale 100.
|
|
|
|
aivor
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2,5tdi quattro
|
postitati 07.10.13 20:05
|
|
|
Vag comiga vaatasin. Kus kohast seda kolbi vaatama peab? Süüde TDI timingu järgi paika. Kui kollane joon jääb sinise ja rohelise vahele siis peaks
nagu ok olema ju? Aga asi on ikka väga mööda. Enda autol oli ka veidi paigast ära, aga see ei mõjutanud nii palju. Antud auto on täiesti jõuetu.
Liikuma saamisega tõsiseid probleeme. Ja sõites lariseb nii mis jube.
|
|
|
killer666
huviline
Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal
Auto: 89 2.3 coupe
|
postitati 07.10.13 20:16
|
|
|
Üks diagnoos, mis on kindel - midagi on kutu. Ja selles mõttes ilma naljata, sest no kui oleks setingud paigast ära, no siis oleks see asi juba korda
saadud. Ilmselt see pump ikkagi kutu on. Samas selle veakoodi üks põhjuseid oli ju mitte piisav kütuse kättesaamine, madal kütusetase , vigane
paagipump jne jne. Kas paagipump ei või põhjustada midagi sellist? Ehk ei saa lihtsalt kütust piisavalt peale?
|
|
|
aivor
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2,5tdi quattro
|
postitati 07.10.13 20:18
|
|
|
Torus õhumulle ju polnud, kui pump ei tööta imeb õhu sisse, eriti nii madala kütuse tasemega nagu sinul oli. Samas measuring blocks-i alt vaadatuna ja
gaasiga mängides süüte nurk muutus. Järelikult kolb kinni nagu pole?
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
postitati 08.10.13 03:30
|
|
|
Tsitaat: | Originally posted by aivor
Vag comiga vaatasin. Kus kohast seda kolbi vaatama peab? Süüde TDI timingu järgi paika. Kui kollane joon jääb sinise ja rohelise vahele siis peaks
nagu ok olema ju? Aga asi on ikka väga mööda. Enda autol oli ka veidi paigast ära, aga see ei mõjutanud nii palju. Antud auto on täiesti jõuetu.
Liikuma saamisega tõsiseid probleeme. Ja sõites lariseb nii mis jube. |
Nagu tavaliset ikka v6 nurk vaadatakse kanalilt 004.
|
|
|
|
aivor
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2,5tdi quattro
|
postitati 08.10.13 03:38
|
|
|
Seda tean jah. Mujalt graafikut välja ei võlugi.
|
|
|
Jari
huviline
Registreerunud 06.10.13
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 4.0 BQ, TT 1.8TQ, A2 1.4, A6 C4 2.0
|
postitati 08.10.13 03:57
|
|
|
2.5 TDI
Täna läheb minu A4 99a. 2.5 tdi luubialla- tagant valge suits väljas.. Arlgul küll arvati, et rihmadega seotud probleem aga kõik rihmad-rullikud
vahetatud.. Ehk on tõesti midagi tagasi pandud vale nurga all kuskil.. Mootor soojenedes hakkab vaget suitsu tagant ajama.. Õhtuks loodan, et saan
teada suitsu põhjuse- kuigi käivitub hetkega ning jõudu on- annan teada- abiks ehk seegi kust ja mis..
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 08.10.13 06:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aivor
Veakoodi näitas "00550" keerasime süüte paika ja veakood jäi alles. |
Minu meelest ei olegi siin rohkem midagi jahuda. Sellest "00550 start of injection regulation" veast, põhjustest on ju pajatatud ka omajagu.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Jari
huviline
Registreerunud 06.10.13
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 4.0 BQ, TT 1.8TQ, A2 1.4, A6 C4 2.0
|
postitati 08.10.13 12:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jari
Täna läheb minu A4 99a. 2.5 tdi luubialla- tagant valge suits väljas.. Arlgul küll arvati, et rihmadega seotud probleem aga kõik rihmad-rullikud
vahetatud.. Ehk on tõesti midagi tagasi pandud vale nurga all kuskil.. Mootor soojenedes hakkab vaget suitsu tagant ajama.. Õhtuks loodan, et saan
teada suitsu põhjuse- kuigi käivitub hetkega ning jõudu on- annan teada- abiks ehk seegi kust ja mis.. |
Sai siis auto täna luubialla töökojas võetud- selgus järgnev: Turbo turbiin on perses, karter on mingit solki täis ja filtrid on samuti seal kuskil
all väga rõvedad, süütenurk on täiesti vale (arvatavasti peale millegi vahetamist keegi ei viitsinud edasi tegeleda) ning õli vahetust vaja
kriitiliselt. See kokku on minu tossu põhjus siis.. Muidu kõik muu pidavat olema tip-top.. Rihmad-rullikud, tihendid ilusti vahetatud.. Service siis
võttis auto ja viis diislispetside juurde kes selle põhjuse siis avastasid.. kokku umbes remont eeldatavalt kuni 500.- euri. Hetkel auto ootab otsiust
ja kogu selle töö eest 15.- euri võlgu
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
|
Jari
huviline
Registreerunud 06.10.13
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 4.0 BQ, TT 1.8TQ, A2 1.4, A6 C4 2.0
|
postitati 08.10.13 14:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuJack
Nukkvõllid ka siis korras jah?
Tsitaat: | Algselt postitas: Jari
Sai siis auto täna luubialla töökojas võetud- selgus järgnev: Turbo turbiin on perses, karter on mingit solki täis ja filtrid on samuti seal kuskil
all väga rõvedad, süütenurk on täiesti vale (arvatavasti peale millegi vahetamist keegi ei viitsinud edasi tegeleda) ning õli vahetust vaja
kriitiliselt. See kokku on minu tossu põhjus siis.. Muidu kõik muu pidavat olema tip-top.. Rihmad-rullikud, tihendid ilusti vahetatud.. Service siis
võttis auto ja viis diislispetside juurde kes selle põhjuse siis avastasid.. kokku umbes remont eeldatavalt kuni 500.- euri. Hetkel auto ootab otsiust
ja kogu selle töö eest 15.- euri võlgu |
|
No ei öeldud sõnagi nende kohta, et midagi viga oleks.. hetkel just ongi detailne plaan mis tööde teostamiseks läheb siis.. Sillad ja amordid hetkel
jäävad teisejärguliseks.. Nukkvõllide kohapealt uurin täpselt üle ja annan uuesti 100% kindlusega teada!
|
|
|
aivor
huviline
Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2,5tdi quattro
|
postitati 09.10.13 20:44
|
|
|
Sai proovitud seda pumpa elustada, ühe teise pumba juppidega. Auto originaal pumbas liikus ennako kolb väga väga vaevaliselt, ja üks rulliku hoidja
oli puru. Esimene remont- uus pumba korpus, uus rulliku hoidja (rullik on selle võru sees mida kolb liigutab) ja kolb. Käivitus, suits oli hall ja
seda oli palju. Läks pöördesse vahelduva eduga ca 3000rpm. Vahest läks väga kehvalt käima. Teine remont uus võru mida kolb liigutab. Läks mõned korrad
väga hästi pöördesse max. pöörded 3200 keskmiselt mõne korra lasi põhja.. Käivitus hästi. Kolmas remont, uuele pumba korpusele läks tema originaal
kolb uuesti sisse ülejäänud asjad jäid samad. Käivitub hästi pöördeid ca 4000rpm. Enam ei saa aru miks see pump nii teeb. Originaal pumba ennako kolb
oli suhteliselt heas korras, aga sellega ei käinud ta kõige paremini. Kas seda viga võib põhjustada ka pumba elektroonika? Viga oli iga remondiga
sama 00550. Isegi siis kui süüde graagiku järgi paika keeratud oli. Suhteliselt keeruline postitus, aga need kes seda pumpa lammutanud on saavad aru
millest jutt käib. Ei ole pumba sisemise tehnilise sõnavaraga nii sinapeal.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 11.10.13 20:23
|
|
|
Hall suits= 75% juhtudest pihusti(d).
|
|
|
|
Jari
huviline
Registreerunud 06.10.13
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 4.0 BQ, TT 1.8TQ, A2 1.4, A6 C4 2.0
|
postitati 11.10.13 20:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Hall suits= 75% juhtudest pihusti(d). |
Nojah.. neljas ja kuues misiganes pihustitest on per...s.. Vahetatakse pihustid ära nagu soovitatud
|
|
|