Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi TT 1,8T 132kW - 2001 - audi_a4_v6 (Vastuseid: 86 | Vaatamisi: 19596)
Corrosion
huviline



Registreerunud 15.05.14
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.14 21:31 Tsiteeri


Mul samasugune hõbedane 01 a TT, Tartust sai toodud ja liigub teine nobedalt nüüdsest Tallinna tänavail. Küll aga on makiga mingi teema, vist oli concert stereo II vms ja kui süüte sisse keeran, siis tagumised kõlarid aint töötavad ja isegi sõidu aeg mingil hetkel hakkavad esimesed kõlarid ka tööle-pean selleks on-offi klõpsima mitmeid kordi. Jube tüütu, keegi arvas, et makk vigane aga ehk on asi lihtsam?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 17.05.14 12:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Corrosion
Mul samasugune hõbedane 01 a TT, Tartust sai toodud ja liigub teine nobedalt nüüdsest Tallinna tänavail. Küll aga on makiga mingi teema, vist oli concert stereo II vms ja kui süüte sisse keeran, siis tagumised kõlarid aint töötavad ja isegi sõidu aeg mingil hetkel hakkavad esimesed kõlarid ka tööle-pean selleks on-offi klõpsima mitmeid kordi. Jube tüütu, keegi arvas, et makk vigane aga ehk on asi lihtsam?

Hehee, loe eestpoolt, täpselt samad sümptomid, lõika lihtsalt maki "Bose" pessa minev juhe läbi. 99% kindel, et sama probleem, sest Concert I ja Concert II pistikute skeem sutike erinev.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.09.14 17:10 Tsiteeri


Täna sai kõrvaldatud veel üks TT tüüpviga, valestinäitavad kütuse- ja temperatuurinäidik. Proovisin ka seierite paika tõstmist, aga see effekt kadus kiiresti, seega ostsin uued mootorid DIA Labist, 40eur/tk, 2 tk seega 80 euri, ise tellides oleks odavamalt saanud, aga ei soovinud asjaga oodata ega tellimisega jamada, jupid on väidetavalt originaalid ja uued.
Paigaldasin mootorid ise, paagi lasin vahetult enne täis ja mootori soojaks, kusjuures 90C juures olekut kontrollisin kliima 51. funktsiooni alt (näidatud ka pildil), niimoodi teadsin seierid panna õigesse asendisse.

http://static4.album.ee/files/1157/42/orig_28935589_RzFO.jpg

http://static4.album.ee/files/1157/42/orig_28935591_pEX4.jpg

http://static4.album.ee/files/1157/42/orig_28935593_J1FU.jpg

Nädal-kaks tagasi sai MT Autohoolduses vahetatud karterituulutuse voolik ja miski voolik veel sealt lähedalt, mis kulunud tundus. Jupp ise odav, aga tööd paar tundi.
Teravamad silmad on ilmselt tähelepannud, et masin müügis, põhjuse leiab ka vahetusvariantide alt, aastake on esivedusega liigeldud, aeg tagasi nelikule kolida:P


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 16.09.14 17:44 Tsiteeri


Mul see temp näitab samuti aia teibaid. Ehk peab sama asja proovima, kuigi võiks täiskompuga kellad panna hoopis. Kui lihtsalt seiereid tõstsid siis hakkas ikka uuesti valesti näitama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 16.09.14 17:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Mul see temp näitab samuti aia teibaid. Ehk peab sama asja proovima, kuigi võiks täiskompuga kellad panna hoopis. Kui lihtsalt seiereid tõstsid siis hakkas ikka uuesti valesti näitama?

Kui lihtsalt seiereid tõstsin, siis algselt toimis, aga iga käivitamisega nihkus ca pool mm valeks.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
955
huviline



Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.8T

postitati 17.09.14 18:09 Tsiteeri


Kihvti valgusega näidikud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 17.09.14 18:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 955
Kihvti valgusega näidikud on, külm valge.

Paljudel uutel (2001 ja edasi?) Audidel vist niimoodi, mulle ka meeldib, olenemata sellest, et auto 13a vana, näidikuid vaataks nagu uuel autol:cool:


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 04.10.14 13:59 Tsiteeri


Auto võib liigutada endiste autode alla. Nüüd olen quattro otsingul. Ideaalis tahaks TT q, aga neid Eestis sisuliselt müüa pole ja saksas on korralikud kallid, saaks ka mingi 5tuh kätte, aga tahaks pigem korralikumaid:) Seega pigem vaatan b6 avanti, 3,0 quattro, bensiin, ideaalis manuaal, aga neid ka Eestis vaid üks, Raadil paar aastat seisnud isend. Autom kast muidugi koorib selle mootori võimekusest palju ära, aga proovisin, siis üks oli päris hea:)
Ühesõnaga olen avatud pakkumistele: Audi a4 avant quattro bens man(aut) või Audi TT quattro või Audi s3, hind maksimaalselt 5500.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 04.10.14 14:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Auto võib liigutada endiste autode alla. Nüüd olen quattro otsingul. Ideaalis tahaks TT q, aga neid Eestis sisuliselt müüa pole ja saksas on korralikud kallid, saaks ka mingi 5tuh kätte, aga tahaks pigem korralikumaid:) Seega pigem vaatan b6 avanti, 3,0 quattro, bensiin, ideaalis manuaal, aga neid ka Eestis vaid üks, Raadil paar aastat seisnud isend. Autom kast muidugi koorib selle mootori võimekusest palju ära, aga proovisin, siis üks oli päris hea:)
Ühesõnaga olen avatud pakkumistele: Audi a4 avant quattro bens man(aut) või Audi TT quattro või Audi s3, hind maksimaalselt 5500.


Praegu väga ühtegi TT 225 ega S3 müügis ei ole jah.

Neid kahte väga 3.0 A4'ga võrrelda ei saagi minu arust, ühed on sportlikumad ja teine on rahulik ning suhteliselt mugav suur(em) auto:P Kui palju stuffi ei ole vaja mahutada, siis ise valiksin ilmselgelt kahe esimese valiku seast. Lisaks pakub üle kirjutatud ajuga S3/TT oluliselt rohkem emotsiooni, kui 3.0 vabalthingav. Manuaaliga ei ole muidugi kunagi sõitnud, kindlasti särtsakam ikka kui automaat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 04.10.14 14:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Auto võib liigutada endiste autode alla. Nüüd olen quattro otsingul. Ideaalis tahaks TT q, aga neid Eestis sisuliselt müüa pole ja saksas on korralikud kallid, saaks ka mingi 5tuh kätte, aga tahaks pigem korralikumaid:) Seega pigem vaatan b6 avanti, 3,0 quattro, bensiin, ideaalis manuaal, aga neid ka Eestis vaid üks, Raadil paar aastat seisnud isend. Autom kast muidugi koorib selle mootori võimekusest palju ära, aga proovisin, siis üks oli päris hea:)
Ühesõnaga olen avatud pakkumistele: Audi a4 avant quattro bens man(aut) või Audi TT quattro või Audi s3, hind maksimaalselt 5500.


Praegu väga ühtegi TT 225 ega S3 müügis ei ole jah.

Neid kahte väga 3.0 A4'ga võrrelda ei saagi minu arust, ühed on sportlikumad ja teine on rahulik ning suhteliselt mugav suur(em) auto:P Kui palju stuffi ei ole vaja mahutada, siis ise valiksin ilmselgelt kahe esimese valiku seast. Lisaks pakub üle kirjutatud ajuga S3/TT oluliselt rohkem emotsiooni, kui 3.0 vabalthingav. Manuaaliga ei ole muidugi kunagi sõitnud, kindlasti särtsakam ikka kui automaat.

Ruumi ei ole väga vaja, selleks on teine auto, ses mõttes s3 ja TT q oleks huvitavamad valikud, aga kui ise väga võimlema ei taha hakata, peab piirduma Eestis pakutavaga.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 05.10.14 09:25 Tsiteeri


Kui kannatust on siis äkki paar kuu jooksul ikka mõni hea variant müüki tekib:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 05.10.14 13:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Kui kannatust on siis äkki paar kuu jooksul ikka mõni hea variant müüki tekib:)

Seekord paraku kannatust ei olnud, oli kiiresti uut vaja ja läks selline loosi: (link enam ei toimi, valiku näeb profiilist) Päris mõnus asi on, eelmisel omanikul tšekkidega rihmavahetused jms tehtud, väga korralik visuaalselt ja sõites ka korralik, muidugi nii terav pole, nagu TT, aga eks ma sellega olen ka arvestanud. Vaatab seda TT asja, võibolla paari aasta pärast toob saksast meelepärase 165kw quattro, seal valik meeletu, lihtsalt paar tuhat peab juurde panema. BOSE heli on ikka mõnus:) Eks millalgi tuleb autost teema ka, esialgu harjun ja teen selgeks, mis masin on.
Ahjaa, kui kellelgi selliste velgede soovi, siis on pakkuda mingi hinnaga, ma ise eelistaks originaali ja heledat, mingi 17 tolli avus või s-line näiteks:P


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.0% - SQL: 65.0%]