Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Korrosiooni tõrje (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 5114)
roy
huviline



Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.13 16:20 Tsiteeri
Korrosiooni tõrje



Audi b4 tsingitud kere. Poolraam ja piduritorud roostes. Tahan teha rooste tõrjet, pakutakse Adinol karbiõliga. Mida arvata sellest õlist. Ukse olen lahti võtnud kõik värvi all. Kas tuleks lasta üleni tõrjet teha või ainult alt? Mujal pole mingit märki roostetamisest ja karpide sisse ma ei näe aga need peaks ka olema seest tsingitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 04.10.13 16:38 Tsiteeri


Lahtine rooste tuleks kindlasti eemaldada selleks, et parema tulemuse saaks.

Mul ei tule kohe selle toote nimi meelde, mida ise kasutan. See on orgaaniline ja tekitab sellise kihi, mis võib olla kuni 6 kuud ilma värvimata. Loodussõbralik ja ei ole mingi kange keemia kokteil.

Kui sul on lähem huvi selle vastu, siis võin keldrisse joosta ja nime otsida sulle. Autoeksperdist vist ostsin selle. Pintsliga kantakse peale ja peab 24h kuivama - võib ka mitu kihti panna. Saksa toodang.


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 04.10.13 16:47 Tsiteeri


Kirjelduste järgi tundub, et buvanol on samaväärne asi.

Järgnev on neti otsingu tulemusena leitud bmw klubi foorumist:

"Kõige parem ja samas ka odavaim roostemuundur, ehk buvanool on lätlaste toode, Antirust on nimi ja tarnitakse seda 0,5 liitrises pruunist klaasist pudelis. Müüvad seda Ehituse ABC ja Espak. See aine on tehtud vee-baasil, seega pinnad saab puhastada peale protsessi kraaniveega... niiske, mitte märja kaltsuga."


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.13 17:06 Tsiteeri


Puhtalt roostemuundur nüüd küll rooste vastu ei aita eriti veel kui lasta seista 6 kuud ilma värvita. On olemas roostemuundur koos krundiga http://www.veetehnika.ee/products/detail_product.php?id=304777 mis tekitab kaitsva kihipeale. Ise kasutan traatketast edasi läti roostemuundurit, uuesti traaadiga puhtaks edasi krunt ning lõpuks värv ja masitks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 04.10.13 17:38 Tsiteeri


Loomulikult ei ole need roostemuundurid värvi eest - See oli lihtsalt märge. Läti toodangu all pead silmas seda Buvanol aka Antirust?

Tsitaat:
Algselt postitas: Peetrus
Puhtalt roostemuundur nüüd küll rooste vastu ei aita eriti veel kui lasta seista 6 kuud ilma värvita. On olemas roostemuundur koos krundiga http://www.veetehnika.ee/products/detail_product.php?id=304777 mis tekitab kaitsva kihipeale. Ise kasutan traatketast edasi läti roostemuundurit, uuesti traaadiga puhtaks edasi krunt ning lõpuks värv ja masitks.



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 04.10.13 17:51 Tsiteeri


Tere!
Oleks omal ka huvi rooste peatamise vastu, et mida oleks kõige parem c5 uste sisse lasta? Nimelt nagu ikka need uste alumised ääred kipuvad roostetama sealt liistu juurest ja seega kipub see rooste ka uste sisse, et mida soovitate?
Tänud!

Erki


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
andko
huviline



Registreerunud 03.12.05
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,0TDI 07

postitati 04.10.13 19:49 Tsiteeri


Veel üks võimalus www.krown.ee


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roy
huviline



Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.13 09:44 Tsiteeri


Ma küll roostet kraapima ei hakka, minu arvates on rooste hävitamine suurel pinnal mõtetu. Lihtsalt sobiva õliga üle ja rooste imeb õli enda sisse ja ongi tõrje. Jumal hoidku igasuguste mastiksite eest. Küsimus oli kuidas B4 karbid vastu peavad, ukse olen lahti võtnud see seest nagu uus. Mõtlen lasta torud ja poolraam õliga üle. Liigset mäkerdamist ma õliga ei sooviks. Põhja all on tehase mastiks ilusti kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
roy
huviline



Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal


postitati 09.10.13 07:49 Tsiteeri


Keegi esitas mulle kirja teel küsimuse. Ise olen arvutil koba ja ei oska isegi kirjale vastata. Mina ise ei tee mingit korrosiooni tõrjet. Tahan lasta teha ja selleks pidi kasutatama Adinol karbi õli. Sain teada see õli kuivab ja muutub elastseks kihiks, siis arvan ma ei soovigi pollraami, põhja ja piduri torusid sellega teha. Uurin kuidas see õli on, mastiksit auto alla ei soovi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
RainerAK
huviline



Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.8 Quattro, A4 1.8T Quattro

postitati 09.10.13 09:47 Tsiteeri


Miks mastiks ei sobi? Ise plaanisin just nii teha, et kraabin rooste veidi maha, siis Hammerite roostemuundur peale, siis kruntvärv ja tolle peale mastiks, et värv kahjustada ei saaks. Aga ma ei tea korrosioonitõrjest suurt midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 09.10.13 14:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RainerAK
Miks mastiks ei sobi? Ise plaanisin just nii teha, et kraabin rooste veidi maha, siis Hammerite roostemuundur peale, siis kruntvärv ja tolle peale mastiks, et värv kahjustada ei saaks. Aga ma ei tea korrosioonitõrjest suurt midagi.

Sel juhul tekitad edasiroostetamiseks ideaalsed tingimused. See Hammerite (või ükskõik mis muu) roostesurm ei kaota lõplikult roostet, need aeglustavad protsessi. Mastiksi all mädaneb plekk niimoodi edasi ja mingi hetk on alles ainult mastiks. Sellise asja eeldus on täielikult roostevaba pind (kas selline, kus veel roostetama pole hakanud või mahakäiatud rooste alt väljatulev haljas plekk).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
RainerAK
huviline



Registreerunud 20.04.13
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.8 Quattro, A4 1.8T Quattro

postitati 09.10.13 14:33 Tsiteeri


Roostet jääb kindlasti veidi alla, aga kui krundi ja mastiksi abil saab sinna niiskuskindel kiht peale, siis ei tohiks ju edasi roostetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
roy
huviline



Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.13 15:34 Tsiteeri


Mastiksid ei soovitata. Üksasi on tehase poolt pandud mastiks teine asi on isetegevuslik mäkerdamine. Miks ma hakkasin selle rooste tõrjega pihta? Ülevaatusel öeldi, et piduri torud, poolraam ja midagi veel alt roostes. Küsisin millega? Öeldi ükskõik mis õliga peamine, et mitte mastiksiga. Kuna ukse võtsin suvel lahti kuskil roostet pole nagu uus, ei usu, et ka karbid on roostes. Südame tegi täis see töömees kes tegeleb rooste tõrjega. Tema jutt käis palju tööd võtan uksed lahti ja karbid. Ütlesin tahan ainult alt, mis see maksma läheb ütles kohe sama summa kui kogu auto tegemine. Mis jutt... vaja ettevalmistusi teha. Mis ettevalmistusi, edasi oli mökk, mökk. Ütlesin tahan torud, poolraami ja muu mis all on. Küsis mis torud? Kõik, selle vennaga. Lasksin auto üles tõsta vaatasime alla, tehase mastiks ilusti alles, eelpool nimetatud kohad roostes. Ostsin kaks Adinoli vurtsu mis kumbgi sisaldas 500ml. Karbi tõrje rooste eemaldamine ja isegi poltide lahtisaamisel kasutatav, jätab õhukese kirme kuivana peale. Kange kraam. Töömees lasi ilusti torud üle ja kõik roostes kohad. Ise enne katsetasin ühte kohta kus oli kaks rooste plekki, kunagisest kokkupuutest millekagi. Toimis nagu kirjas. Pudel maksis kuskil 5-6 euro vahel. Pärast talve kontrollin kuidas tulemus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]