Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Küsimus audi 200 siduri kohta! (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2780)
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 02.10.13 10:29 Tsiteeri
Küsimus audi 200 siduri kohta!



Küsimus siis sellise masina kohta audi 200 2.2 20v 162 kw. 3B(kui üldse sellist asja 200 peal eksisteerib)
Mingite andmete järgi vist peaks olema antud masinal kasutusel ühemassiline hooratas ja leevendusega siduriketas?
Kas vastab tõele?
Kui palju erineb antud kompott S2 sidurikomplektist(3b), hammaste arv ja jne.

Ma ei tea,palju siin jutus tõde on! Hetkel lihtsalt ehitan sidurikompotti audi 1.8 t mootori otsa!
S2 sidurikomplekti kohta info kõik olemas,kuid 200 kohta puudub!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 02.10.13 10:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maaryo
Küsimus siis sellise masina kohta audi 200 2.2 20v 162 kw. 3B(kui üldse sellist asja 200 peal eksisteerib)
Mingite andmete järgi vist peaks olema antud masinal kasutusel ühemassiline hooratas ja leevendusega siduriketas?
Kas vastab tõele?
Kui palju erineb antud kompott S2 sidurikomplektist(3b), hammaste arv ja jne.

Ma ei tea,palju siin jutus tõde on! Hetkel lihtsalt ehitan sidurikompotti audi 1.8 t mootori otsa!
S2 sidurikomplekti kohta info kõik olemas,kuid 200 kohta puudub!


Audi kastidel (87- ...2006 vist)nuudid kõik samad. Hooratas on kaheksa poldiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 02.10.13 11:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maaryo
Küsimus siis sellise masina kohta audi 200 2.2 20v 162 kw. 3B(kui üldse sellist asja 200 peal eksisteerib)

Eksisteeris neid kokku 4767 tk. Võin ka eksida, aga ega polegi enam tähtsust vast. Kõiki niikuinii alles enam pole. :)
Hooratta kohta jään vastuse võlgu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 02.10.13 14:19 Tsiteeri


Mälujärgi peaks 220v ja 3B S2 Hoorattad erinevad olema, 200-l on nõellaager väntvõlli otsas ja S2-l hoorattas. Ketas ja korv olid vist samad.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 02.10.13 15:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Mälujärgi peaks 220v ja 3B S2 Hoorattad erinevad olema, 200-l on nõellaager väntvõlli otsas ja S2-l hoorattas. Ketas ja korv olid vist samad.


täpselt nii on :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 02.10.13 15:32 Tsiteeri


Selle hooratta erinevuse lugesin juba välja kuskilt.
Hoorattast on mul ükskõik,see kasutusse ei lähe.
Hooratas tuleb audi 80 b4 oma,korvi kinnitamiseks uued augud ja keermed.
Ainuke asi oligi,et kas antud isendi siduriketas on 23 hambaga nagu kõik suurem enamus.
Samuti peaks vist olema leevendusega ketas,mis on minu jaoks hädavajalik.
Ilma leevenduseta kettaid igasuguseid,mis pärit kahemassilise hooratta seest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 02.10.13 15:55 Tsiteeri


Sulle peaks selline sachsi ketas sobima 1862625001 hind sellel 150€
Aga kas lihtsam pole mingit tugevamat komplekti osta mis kohe Sinu autole sobiks? See aretamine ka päris kallis lõbu :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 02.10.13 16:50 Tsiteeri


Esialgu püüaks miskit enamvähem pidavat selleks aastaks kokku panna!
Uut asja ei tahaks esialgu ostma hakata,kuna rahadega nii kah nagu on.
Ühe sellise kompoti s2 korvi,ketta ning 80 b4 hoorattaga oleme juba kokku pannud!
Kogu kupatus läks maksma umbkaudu 50 eurot,loomulikult vedas meil,et saime väga korraliku korvi ning ketta väga soodsa hinnaga kätte.
Nüüd oleks endal ka vaja teha aga mida väga ei liigu või ei pakuta on s2 korv ning ketas.
Sai võetud esialgu nüüd 200 korv ning ketas,tuli võtta kuna oli ainuke asi,mida pakuti:mad:
Pole veel hetkel seda postiteel kätte saanud,sellepärast siit küsingi,et äkki kellegil kokkupuudet või siis miskit meeles.
Saaks paki kätte,siis näeks täpselt,kas vaja teist ketast muretsema hakata,või saab 200-ja omaga hakkama,pidurimeistri katted peale,lõppkokkuvõttes peaks saama poole pidavama koosluse kui seda on originaal 1,8t kahemassiline kompott!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 02.10.13 17:59 Tsiteeri


Samas siin on nii!

sachsi ametlik kataloog ütleb:
80 b4 2.3E quattro Hub Profile: 21,9x24,3-23N Number of Teeth: 23
200 2.2 20V Turbo quattro Hub Profile: 18,3x20,4-24N Number of Teeth: 24


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ivohi
huviline



Registreerunud 18.03.10
Asukoht: Tallinn/Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: B3Q

postitati 02.10.13 18:18 Tsiteeri


Kas 016 kastidel, nagu kahesajal all on, ei peaks olema väikse nuudiga sisendvõll?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kevade
huviline

Avatar


Registreerunud 21.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Quattro

postitati 12.01.14 09:17 Tsiteeri


B4 2,8q ja audi 200 kasti nuudid olid erinevad igal juhul ja kui sul veel 200 ketast peax vajaminema siis üks suht korralik vedeleb ja vbla leiab mingi korvi ka :D aga kui hästi läheb saad lasta pidurimeistris need keskmised nuudid ringi visata osadel ketastel see võimalik!


Ettetänades Arx...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 12.01.14 11:34 Tsiteeri


Need mured ammu juba lahendatud :D
Käiku läks s2 siduriketas kõvemate pidurimeistri katetega ja korv.
Korv poogitud siis audi 80 b4 85 kw mootori hooratta külge, uued augud ja tasakaalustamine koos korviga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 57.9% - SQL: 42.1%]