Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 02.10.13 09:29
|
|
|
Küsimus audi 200 siduri kohta!
Küsimus siis sellise masina kohta audi 200 2.2 20v 162 kw. 3B(kui üldse sellist asja 200 peal eksisteerib)
Mingite andmete järgi vist peaks olema antud masinal kasutusel ühemassiline hooratas ja leevendusega siduriketas?
Kas vastab tõele?
Kui palju erineb antud kompott S2 sidurikomplektist(3b), hammaste arv ja jne.
Ma ei tea,palju siin jutus tõde on! Hetkel lihtsalt ehitan sidurikompotti audi 1.8 t mootori otsa!
S2 sidurikomplekti kohta info kõik olemas,kuid 200 kohta puudub!
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 02.10.13 09:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maaryo
Küsimus siis sellise masina kohta audi 200 2.2 20v 162 kw. 3B(kui üldse sellist asja 200 peal eksisteerib)
Mingite andmete järgi vist peaks olema antud masinal kasutusel ühemassiline hooratas ja leevendusega siduriketas?
Kas vastab tõele?
Kui palju erineb antud kompott S2 sidurikomplektist(3b), hammaste arv ja jne.
Ma ei tea,palju siin jutus tõde on! Hetkel lihtsalt ehitan sidurikompotti audi 1.8 t mootori otsa!
S2 sidurikomplekti kohta info kõik olemas,kuid 200 kohta puudub! |
Audi kastidel (87- ...2006 vist)nuudid kõik samad. Hooratas on kaheksa poldiga.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 02.10.13 10:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maaryo
Küsimus siis sellise masina kohta audi 200 2.2 20v 162 kw. 3B(kui üldse sellist asja 200 peal eksisteerib)
|
Eksisteeris neid kokku 4767 tk. Võin ka eksida, aga ega polegi enam tähtsust vast. Kõiki niikuinii alles enam pole.
Hooratta kohta jään vastuse võlgu.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 02.10.13 13:19
|
|
|
Mälujärgi peaks 220v ja 3B S2 Hoorattad erinevad olema, 200-l on nõellaager väntvõlli otsas ja S2-l hoorattas. Ketas ja korv olid vist samad.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 02.10.13 14:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Mälujärgi peaks 220v ja 3B S2 Hoorattad erinevad olema, 200-l on nõellaager väntvõlli otsas ja S2-l hoorattas. Ketas ja korv olid vist samad.
|
täpselt nii on
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 02.10.13 14:32
|
|
|
Selle hooratta erinevuse lugesin juba välja kuskilt.
Hoorattast on mul ükskõik,see kasutusse ei lähe.
Hooratas tuleb audi 80 b4 oma,korvi kinnitamiseks uued augud ja keermed.
Ainuke asi oligi,et kas antud isendi siduriketas on 23 hambaga nagu kõik suurem enamus.
Samuti peaks vist olema leevendusega ketas,mis on minu jaoks hädavajalik.
Ilma leevenduseta kettaid igasuguseid,mis pärit kahemassilise hooratta seest.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 02.10.13 14:55
|
|
|
Sulle peaks selline sachsi ketas sobima 1862625001 hind sellel 150€
Aga kas lihtsam pole mingit tugevamat komplekti osta mis kohe Sinu autole sobiks? See aretamine ka päris kallis lõbu
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 02.10.13 15:50
|
|
|
Esialgu püüaks miskit enamvähem pidavat selleks aastaks kokku panna!
Uut asja ei tahaks esialgu ostma hakata,kuna rahadega nii kah nagu on.
Ühe sellise kompoti s2 korvi,ketta ning 80 b4 hoorattaga oleme juba kokku pannud!
Kogu kupatus läks maksma umbkaudu 50 eurot,loomulikult vedas meil,et saime väga korraliku korvi ning ketta väga soodsa hinnaga kätte.
Nüüd oleks endal ka vaja teha aga mida väga ei liigu või ei pakuta on s2 korv ning ketas.
Sai võetud esialgu nüüd 200 korv ning ketas,tuli võtta kuna oli ainuke asi,mida pakuti
Pole veel hetkel seda postiteel kätte saanud,sellepärast siit küsingi,et äkki kellegil kokkupuudet või siis miskit meeles.
Saaks paki kätte,siis näeks täpselt,kas vaja teist ketast muretsema hakata,või saab 200-ja omaga hakkama,pidurimeistri katted peale,lõppkokkuvõttes
peaks saama poole pidavama koosluse kui seda on originaal 1,8t kahemassiline kompott!
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 02.10.13 16:59
|
|
|
Samas siin on nii!
sachsi ametlik kataloog ütleb:
80 b4 2.3E quattro Hub Profile: 21,9x24,3-23N Number of Teeth: 23
200 2.2 20V Turbo quattro Hub Profile: 18,3x20,4-24N Number of Teeth: 24
|
|
|
ivohi
huviline
Registreerunud 18.03.10
Asukoht: Tallinn/Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: B3Q
|
postitati 02.10.13 17:18
|
|
|
Kas 016 kastidel, nagu kahesajal all on, ei peaks olema väikse nuudiga sisendvõll?
|
|
|
kevade
huviline
Registreerunud 21.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Quattro
|
postitati 12.01.14 08:17
|
|
|
B4 2,8q ja audi 200 kasti nuudid olid erinevad igal juhul ja kui sul veel 200 ketast peax vajaminema siis üks suht korralik vedeleb ja vbla leiab
mingi korvi ka aga kui hästi läheb saad lasta pidurimeistris need
keskmised nuudid ringi visata osadel ketastel see võimalik!
Ettetänades Arx...
|
|
|
|
Maaryo
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq
|
postitati 12.01.14 10:34
|
|
|
Need mured ammu juba lahendatud
Käiku läks s2 siduriketas kõvemate pidurimeistri katetega ja korv.
Korv poogitud siis audi 80 b4 85 kw mootori hooratta külge, uued augud ja tasakaalustamine koos korviga!
|
|
|