Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Joob bensiini nagu v8 (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2228)
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 24.04.03 22:28 Tsiteeri
Joob bensiini nagu v8



selline lugu nuud on juba auto ostust moodas 1 kuu ja nuud siis tean mis autol viga on linnas kütuse kulu 25l ja maanteel 15 sajale audi ikkagi ju 2,0 ja automaat???mida nuud teha ja peale oli vahetust hakkas veel õli ka jooma kuigi leket ei ole??ega ei tossa ka
kas keegi oskab aidata voi on äkki kellegil olnud samasugune probleem???
ootan lahendusi!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 25.04.03 05:27 Tsiteeri


kas tahokas on peal? kontrolli kas ikka 3. käik lylitub sisse, võibolla kytad 2. käiguga ringi-siis kulu suur. mul omal kunagi oli selline äda .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Markko
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.03 06:23 Tsiteeri


ka minul oli sigar 2,2i automaat, mis võttis bensiini keskmiselt 20l sajale. Lahenduseks oli auto maha müümine


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 25.04.03 07:31 Tsiteeri


Minu masina küttekulu oli vahepeal 34-38l/100km. See siis peale seda, kui juhtrõhuregulaatorit näppima hakkasin ja paigast ära ajasin. Minek oli muidugi ka võimas. Proovisin siis asja sättida nii ja naa ning teine äärmus oli linnasõidul alla 10 liitri. Hetkel peaks jälle normis olema- linnas 11-12 ja maanteel tuli alla 8. Tegelt, nagu olen aru saanud, ei tohi selle asja kallale üldse ronida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.03 07:39 Tsiteeri


njah...oli kah karpaga jama...
õhupealelaske kruvi kinni keeratud...penakulu oli nagu oli...
peale paikaajamist ligi 2x väiksem :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.03 08:42 Tsiteeri


Kas moto vahele ei jäta vahest... ??? Et kui auto töötab tühikäigupööretel ja siis gaasi andes pöörete vahemikus 1000-2000 pööret teeb sellist häält nagu jätaks 1 pütt metsikult vahele ?? Endal on igatahes selline jama... Sai siis lamdba maha kistud ja selgus et see ei tööta mitte.. Kontrolli, kas su masinal lambdasensor on ja soovitan seda kontrollida.. (Esimese asjana võid muidugi küünlad ja küünlajuhtmed üle vaadata)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 25.04.03 10:30 Tsiteeri


Mis õli kasutad? Täissünt ei suitsegi... Klapisääre tihend, kolvirõngad. Lase kompressioon ära mõõta, saad ehk targemaks. Tegelt vii auto Aava kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 25.04.03 10:34 Tsiteeri


kas see Aava kellest siin räägitakse on Kostiverest ? Rain ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.03 10:42 Tsiteeri


seesama... ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 25.04.03 22:32 Tsiteeri
tre



selge äitäh soovituste eest loodame et siis mingi suur viga ei ole sest kui auto 1 kuu käes ei tahax kohe müüki panna!!!
viin siis teenindusse ja vaatan palju maxma läheb ega ise seal midagi teh ei ole!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 25.04.03 22:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ICE
Mis õli kasutad? Täissünt ei suitsegi... Klapisääre tihend, kolvirõngad. Lase kompressioon ära mõõta, saad ehk targemaks. Tegelt vii auto Aava kätte.

ma kasutan pool syntti!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 25.04.03 22:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Maqu
Kas moto vahele ei jäta vahest... ??? Et kui auto töötab tühikäigupööretel ja siis gaasi andes pöörete vahemikus 1000-2000 pööret teeb sellist häält nagu jätaks 1 pütt metsikult vahele ?? Endal on igatahes selline jama... Sai siis lamdba maha kistud ja selgus et see ei tööta mitte.. Kontrolli, kas su masinal lambdasensor on ja soovitan seda kontrollida.. (Esimese asjana võid muidugi küünlad ja küünlajuhtmed üle vaadata)


auto töötab hästi ja käima läheb ka ühe korraga !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 25.04.03 22:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Minu masina küttekulu oli vahepeal 34-38l/100km. See siis peale seda, kui juhtrõhuregulaatorit näppima hakkasin ja paigast ära ajasin. Minek oli muidugi ka võimas. Proovisin siis asja sättida nii ja naa ning teine äärmus oli linnasõidul alla 10 liitri. Hetkel peaks jälle normis olema- linnas 11-12 ja maanteel tuli alla 8. Tegelt, nagu olen aru saanud, ei tohi selle asja kallale üldse ronida.


selge uurin asja!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 25.04.03 22:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
kas tahokas on peal? kontrolli kas ikka 3. käik lylitub sisse, võibolla kytad 2. käiguga ringi-siis kulu suur. mul omal kunagi oli selline äda .


tahokat ei ole ja nagu ikkka olex kolmas käik ja 90km/h soittes pöörded uleval jubedalt kas 85a audil ei ole äkki 4 käikku??voi on kolm?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 26.04.03 19:26 Tsiteeri


raudselt on 3 käiku


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 26.04.03 22:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
raudselt on 3 käiku


selge äitäh!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 28.04.03 14:28 Tsiteeri


Täissünt suitseb päris ilusti, aga siis peavad klapisääre tihnedid ikka kivikõvad olema, töökaaslase MB190 hakkas ka õli sööma, ning alguses ei mingit suitsu. Aga kui juba 2000 km peale liiter läks, siis juba suitses ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.2% - SQL: 42.8%]