Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B3 1.6 - 1991 - Karullas (Vastuseid: 94 | Vaatamisi: 19539)
Karullas
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 28.11.14 12:40 Tsiteeri


Sain täna auto remondist kätte. Vahetusse läksid: õlirõngad, klapisääre tihendid, plokikaane tihend, klapikambrikaane tihend ja kõik klapid käisid lihvimises/puhastamises ( uusi polnud mõtet panna, kuna vanad on täiesti korralikud ).
Nüüd peaks mingiks ajaks suuremad tööd kaelast läinud olema ptui, ptui, ptui.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Karullas
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 31.12.14 00:19 Tsiteeri


Korralik jama. Täna panin auto käima, töötas ilusti, lasin kusagil 5 kuni 6 minutit kohal tiksuda kuni aknad puhtaks tegin. Sõitsin kusagil tund aega ringi ja kõik tundus okei olevat. Auto seisis kusagil pool tundi ja enam käima ei läinud, armatuuris kõik tuled läksid põlema, aga käima ei lähe. Esimene mõte oli see, et uputas küttega üle. Küünlad maha ja selgus, et kõik küünlad on kuivad. Pika käitamise ja gaasiga mängimise peale läks käima. Hakkasin sõitma ja auto täiesti jõuetu, tee mis tahad, säti gaasi kuidas soovid, aga kuidagi edasi ei liigu. Jõudsin ristmikule ja nii kui käiku vahetasin, suri auto välja ja käima ei taha minna. Tükk aega jälle mängisin gaasiga käivitades ja sain kuidagi vaevu käima. Jõudsin vaevaliselt koju ära ja panin tähele, et nii kui gaasi ei vajuta, sureb koheselt välja. Minu mõistus on otsas ehk keegi oskab midagi soovitada, mida proovida või mida teha ? Kuna auto on peres ainuke liikur, siis häda on suhteliselt käes kui autoga liikuda ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 02.01.15 07:53 Tsiteeri


Tere. Kas käies plödiseb ka? Mul oli kunagi sarnane juhtum, kuid ei pruugi see sama viga olla. Vaakumleke ja tühikäigumootor oli veaks.

Head UUt ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Karullas
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.15 13:28 Tsiteeri


Kui gaasi ei anna, siis natukene plödiseb ja tundub nagu kohe hakkaks käima minema, aga ei lähe.
Ilusat uut aastat ! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 02.01.15 16:57 Tsiteeri


Eks siin võib jälegi 100 viga olla mida uurida. Kuidas kütusepump lööb kui süüte sisse keerad, kütuse filter, jagaja või mõni andur/pistik.

Endalgi tegi jõulu ajal masin triki ja ei tahtnud üldse käima minna, lihtsalt immo oli lolliks läinud. Vaata alati kergemad vead üle, mis võivad põhjustada sarnast käitumist. Vb mõni targem oskab miskit kindlamat lisada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Karullas
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.15 17:55 Tsiteeri


Ma mõtlesin, et homme prooviks nii, et võtaks umbes 50-100g bensiini, valaks otse karburaatorisse ja prooviks siis käima saada, loogika järgi peaks koheselt käivituma, kui ei käivitu, siis võib arvata, et säde puudub. Kui läheb käima ja välja sureb, siis võib arvata, et on kas kütusepump surnud (, siis tasuks osta uus elektrooniline asemele ) või karburaatoris toimetav magnetklapp. Nii palju kui ma uurisin, siis paljud on selle karburaatori minema visanud ja 2108 pealt tõstnud Solexi karburaatori, mis on lollikindlam ( vähem elektroonikat ), aga kui nüüd Solexi karburaator peale tõsta, siis peaks tooma salongi ka tooreklapi, mis antud momendil käib elektrooniliselt ja peaks ta sisselaskele peale tegema eraldi mingi tüki, kuhu siis karburaator kinnituks.
Tõepoolest on 100 asja, mis võivad seda mõjutada, kahjuks muud moodi teada ei saagi, kui ainult katsetades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Karullas
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.15 11:44 Tsiteeri


Nii, bensiini otse karburaatorisse valades käima ei läinud. Vedades, käivitus koheselt ja töötab siiani. Maanteel küll imelikult poob aeg-ajalt, mis seda põhjustab, ei oska veel öelda. Kui auto käima vedasime, siis auto suitses nii umbes 4-5 km maanteel, võib arvata, et oli kütusega korralikult üleuputanud.
Täna vahetasin küünlad ära, vanad olid täiesti söestunud.
http://www.upload.ee/image/4459427/Pilt1471.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Karullas
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.15 14:09 Tsiteeri


Täna hommikul auto käima ei tahtnud minna. Võtsin kohe küünlad maha, küünlad olid märjad, vaatasin taskulambiga sisse ja näha oli, et oli kütust triiki täis. Lasin tühjaks ära, panin küünlad uuesti peale ja proovisin käivitada. Pärast kolmandat katset hoides gaasi maani läks hädiselt käima, bensiini lõhn oli päris tugev ja autol oli aur järel. Ei teagi enam mida proovida või teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 13.01.15 17:33 Tsiteeri


Äkki sul ikka särtsuga probleem. Süütepool äkki? Tea kas selle tööd kuidagi kontrollida saab? loogiliselt võttes, kui säde norm ja kütust tuleb, siis peaks ilusti käivituma ju. Äkki diagnost aitab?


Samas mul oli kunagi sama jamps. Kohapeal ei käinud, suri välja, mootor plõtutas ja käis normaalselt vaheldumisi. Küünlajuhtmed vahetasin korralike vastu välja ja siis oli termo andur ka see sinine. Pärast kõik ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Undercover
huviline



Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.15 21:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Karullas
Täna hommikul auto käima ei tahtnud minna. Võtsin kohe küünlad maha, küünlad olid märjad, vaatasin taskulambiga sisse ja näha oli, et oli kütust triiki täis. Lasin tühjaks ära, panin küünlad uuesti peale ja proovisin käivitada, Pärast kolmandat katset hoides gaasi maani läks hädiselt käima, bensiini lõhn oli päris tugev ja autol oli aur järel. Ei teagi enam mida proovida või teha.
Äkki hammasrihm nihkesse läinud hamba või paari võrra? Võid märkide paigalolemist kontrollida. Ja kontrolli sädet ka. Võta sõber appi, küünal maha ja las keegi käivitamise aeg vaatab, kas säde on. Viga võib veel rootoris ja jagajakaanes ka olla.

Märgid peaksid mootoril nii paigas olema Autodata andmetel: http://www.upload.ee/image/4465959/margid.JPG

Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Karullas
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.15 16:42 Tsiteeri


Audi on elus ! Sain probleemist jagu ! Tagasivool oli kinni, sellepärast ta ka ainult uputas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 16.01.15 18:35 Tsiteeri


Novot, lahendus polegi alati nii keeruline :) Aga jube palju asju, mis võivad seda mõjutada. 5+ , et märkisid ka põhjuse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Karullas
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.15 10:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sviljar
Novot, lahendus polegi alati nii keeruline :) Aga jube palju asju, mis võivad seda mõjutada. 5+ , et märkisid ka põhjuse.

Täiesti nõus :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Karullas
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.15 09:03 Tsiteeri


Täna käis auto Tartus, kus pandi süüde paika ( tavalisest oli 6 kraadi hilisem ), vahetati karburaatoripadi ära ja karburaator võeti molekulideks lahti ja puhastati. Auto käitub palju äkilisemalt ja erksamalt kui varem ja tühikäigul on palju rahulikum ( pöörded ei kõigu ) . Kohe lust oli tagasi koju sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sviljar
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B6

postitati 19.01.15 18:01 Tsiteeri


Palju ka selline töö maksma läks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Karullas
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.15 19:44 Tsiteeri


Lasin teha eraisikul ja kokku läks 30 raha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 19.01.15 21:55 Tsiteeri


Väga lahe, et keegi ka selliste masinatega viitsib jannata!!! Keep going, good work!


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
elmut
huviline



Registreerunud 15.10.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 100c3 avant

postitati 18.02.15 10:13 Tsiteeri


Miks selle amordi hinna PS i panid, nagu jube saladus w? T2ielik koomik.
avaldi.ee v ladu24.ee n2eb ka ju hinda


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Karullas
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 23.03.15 18:32 Tsiteeri


Kui kellelgi on huvi, siis auto on müüa. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Karullas
huviline



Registreerunud 03.04.13
Kasutaja on eemal


postitati 10.04.15 13:16 Tsiteeri


Võib antud teema liigutada endiste alla. Auto vahetas omanikku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.2% - SQL: 62.8%]