Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 15.09.13 17:24
|
|
|
Audi A4 B8 2.0 TDI - 2009 - Ever
Vahetasin enda auto järjekordselt noorema vastu välja. Tegemist on 2009. aasta lõpus tehasest välja veerenud esirattaveolise masinaga, mida veab edasi
2.0 TDI 120 kw mootor. Sarnaselt eelnevatele autodele valisin ka seekord manuaalkasti. Läbisõiduks on ~165000 km ja kõik hooldused on siiani tehtud
eeskujulikult Belgia esinduses. MMI puhul on tegemist kolmanda generatsiooniga, millel on HDD, DVD, 6xCD, 2xSD ja AUX. Lisaks esituledele on ka
tagatuled LED-lahendusega. Autot katab laava-hall pärlefektvärv ja märkimata ei saa jätta ka S-line sportpaketti (WQS), mis väljendub lisaks
embleemidele järgnevalt:
• S-line sportvedrustus (tavavedrustusest 30mm madalam)
• Esiistmed sportistmed – elektriliselt reguleeritava nimmetoega
• Interjöör ja laepolster musta värvi
• Istmepolster perforeeritud Alcantara/nahk hallide õmblustega
• Rooliratas, käiguvalitsi ja jalamatid hallide õmblustega
• S-line sportrool perforeeritud nahkkattega
• Dekoorliistud salongis - matt harjatud alumiinium
• Kergmetallveljed "Audi exclusive" - 8.5Jx19", 7-topeltkodaraga disain, rehvidega 255/35 R19
Eks sportvedrustus ja 19" veljed ei taha Eesti teedega kuidagi kokku sobida, kuid praeguse seisuga ma veel ei kurda. Enamasti sõidan maanteel ja siis
on jäikus minu jaoks pigem positiivseks omaduseks. Lähiajal on plaanis talveks 17" veljed muretseda, MMI ja navi uuendada ja klaasid toonida. Eks
näis, mis mõtted siis edaspidi tekivad.
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 15.09.13 17:28
|
|
|
Väga kena auto oled valinud
|
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 19.10.13 16:18
|
|
|
Auto sai Flameko OÜ's suuremat sorti tehnohoolduse, mille käigus vahetati hammasrihmakomplekt, veepump, õli ja õlifilter, õhufilter, salongifilter,
kütusefilter ja termostaat. Nüüd tuleb talveks valmistuda ja ühed 17" veljed välja valida. Rehviks valin ilmselt ContiIceContact 225/50/17. Vahepeal
said ka MMI ja navi endale kõige uuemad versioonid.
|
|
|
kuzmits
huviline
Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION
|
postitati 20.10.13 16:59
|
|
|
Kena masin. palju sellel autol rihmavahetuse eest küsitakse? Omal ka sama auto ja mootor. Ja kuidas Flamekoga rahule jäid? ContiIceContact on hea
valik. Vaata kas saad osta veel enne 1 juulit 2013 toodetud rehvi. Nendel on veel need naelad, mis peale 1 juulit toodetud rehvidel on keelustatud,
kuna karmistati tingimusi naeltele et teid ja keskkonda hoida. St et uuemal tüübil on naelu vähem ja need ulatuvad ka vähem rehvist välja. Ise ostsin
eelmine talv naise autole sama rehvi ja rehv on väga hea. Jääl on täiesti ulme pidamine tutika rehviga.
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 21.10.13 06:45
|
|
|
Kogu hooldus läks kokku ~1000€, hammasrihma osa hetkel ei oska öelda, aga võin arvete pealt millalgi uurida. Flameko kohta ei oska küll ühtegi halba
sõna öelda ja ilmselt pöördun ka edaspidi nende poole. Tänud rehve puudutava info eest, ei olnud varem sellest teadlik.
|
|
|
miqu
huviline
Registreerunud 09.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2.0TDI
|
postitati 21.10.13 06:47
|
|
|
Väga ilus auto ning veljed on kui rusikas silmaauku!
|
|
|
|
AudiA4Avant
huviline
Registreerunud 15.01.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi RS3, Cabrio B4
|
postitati 21.10.13 07:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuzmits
Kena masin. palju sellel autol rihmavahetuse eest küsitakse? Omal ka sama auto ja mootor. Ja kuidas Flamekoga rahule jäid? ContiIceContact on hea
valik. Vaata kas saad osta veel enne 1 juulit 2013 toodetud rehvi. Nendel on veel need naelad, mis peale 1 juulit toodetud rehvidel on keelustatud,
kuna karmistati tingimusi naeltele et teid ja keskkonda hoida. St et uuemal tüübil on naelu vähem ja need ulatuvad ka vähem rehvist välja. Ise ostsin
eelmine talv naise autole sama rehvi ja rehv on väga hea. Jääl on täiesti ulme pidamine tutika rehviga. |
180 000 Hooldus läks mul umbes 700eur. Seal on kogu kompott ka multitronicu õli.
Auto ise väga kena! Palju keskmine kütuskulu on?
|
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 21.10.13 09:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AudiA4AvantPalju keskmine kütuskulu on? |
Sõidan ~75% trassil ja viimase paagitäiega sain keskmiseks kütusekuluks 5,9. Seda saaks kindlasti veel vähendada kergema velje ja kitsama rehviga,
sest hetkel on all 255/35/19.
|
|
|
Summutaja
huviline
Registreerunud 13.11.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 176kW 2010 Quatro Full S-Line
|
postitati 21.10.13 09:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ever
Tsitaat: | Algselt postitas: AudiA4AvantPalju keskmine kütuskulu on? |
Sõidan ~75% trassil ja viimase paagitäiega sain keskmiseks kütusekuluks 5,9. Seda saaks kindlasti veel vähendada kergema velje ja kitsama rehviga,
sest hetkel on all 255/35/19. |
wow 2.0TDI ja trassil 5,9???
Omasin sama configa masinat, va. sedaan ja 3.0TDI
trassil oli 5,6/100. Compu õigsust olen 2 korda testinud paak täis ja 100km sõitu ja uuesti tankima ja kompu näitas 100% õiget nr.
Aga masin on ilus küll
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 21.10.13 09:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Summutaja
wow 2.0TDI ja trassil 5,9???
Omasin sama configa masinat, va. sedaan ja 3.0TDI
trassil oli 5,6/100. Compu õigsust olen 2 korda testinud paak täis ja 100km sõitu ja uuesti tankima ja kompu näitas 100% õiget nr.
Aga masin on ilus küll |
See 5,9 on arvutatud paagimeetodil ja kõik sõidud kokku - tõesti, linnasõitu on üsna vähe. Ainult trassil näitab kompuuter 5,0 ikkagi, aga selle
korrektsuse kohta ei oska hetkel midagi öelda. Antud 2.0 TDI on muidugi 120 kw versioon ja ega ma just ökosõitu ka hetkel ei harrasta
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 23.11.13 10:29
|
|
|
Kui rehvid ootavad oma aega juba paar nädalat, siis veljed sain alles eile kätte. Velgedeks sai seekord S5 replicad valitud. Esialgu oli plaanis
tumehallid võtta, kuid kuna neid hetkel ei olnud, siis jäin ikka traditsioonilise helehalli juurde. Täna katsin veljed ka mitmekordse plastidipi
kihiga - ehk elavad talve paremini üle.
|
|
|
q_max
huviline
Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3.0TDIq '04
|
postitati 23.11.13 10:37
|
|
|
Ootan huviga tagasisidet nende replicate kohta. Kuidas esialgu tunduvad?
Ise plaanisin ka talveks need soetada, aga jäin kahtlema kas ikka on piisavalt vastupidavad ja soetasin hoopis momo'd.
Auto ise väga kena, oleks veel quattro, siis oleks eriti kõva
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 23.11.13 15:19
|
|
|
Ütleme nii, et kuna siiani on replicatega ainult positiivsed kogemused, siis ei kahelnud valikus hetkekski. Antud veljed nägid samuti pakendist lahti
võttes väga head välja ja loodan, et nad on samas seisus ka suvepuhkusele minnes
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 31.07.14 07:43
|
|
|
Võtsin vahepeal käsile ja tegelesin natuke MMI ekraaniga. Kuna eelmine omanik oli ekraani süvendit ilmselt asjade hoidmiseks kasutanud, siis nägi see
väga kohutav välja. Eriti hästi tulid kriimud ja laigud just päikesevalguses välja.
Kui ekraan oli välja krutitud, siis tuli esmalt kahjustada saanud kiht kogu ulatuses maha poleerida. Selleks kasutasin Displex nimelist
poleerimisvahendit ja mikrofiiberlappi. Esialgu tundus asi täitsa lootusetu, kuid kuskil 15 minutiga hakkas olukord paremaks minema. Lapp muutus
mustemaks ja ekraani pealmine kiht hakkas maha tulema. Kogu protsess võttis aega umbes 30 minutit ja kõige raskem oli sealjuures servade ja nurkade
poleerimine.
Ekraan nägi küll väga kena välja, kuid kuna peegeldumisvastane kiht sai maha võetud, siis tuli see millegagi asendada. Mina kasutasin selleks
tahvelarvutite jaoks mõeldud matti kaitsekilet. Seda on väga lihtne ka tulevikus puhastada ja vajadusel välja vahetada.
Lõpptulemusega jäin rahule ja tänu matile kilele on ekraan päikesevalguses isegi paremini nähtav. Hetkel kahjuks töötava ekraaniga võrdlusmaterjali ei
ole.
|
|
|
Audi499
huviline
Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c7
|
postitati 31.07.14 08:36
|
|
|
Kui raske see ekraani eemaldamine on? See on vist enamuse b8 mure et ekraan on alt äärest asjade hoidmisest kriimuline.
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 31.07.14 08:36
|
|
|
Päris vinge ikka, poleks arvanudki et sellise ekraani enam korda saaks. Aga mõte ja tulemus on kiiduväärt. Mul on üks häiriv kriips keset ekraani,
viitsiks sellega jamada saaks ka äkki korda.
|
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 31.07.14 08:47
|
|
|
Pilti ka on nende velgedega autost?
|
|
|
|
Ever
huviline
Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI
|
postitati 31.07.14 08:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audi499
Kui raske see ekraani eemaldamine on? See on vist enamuse b8 mure et ekraan on alt äärest asjade hoidmisest kriimuline. |
See on 5 minuti töö. Kõige raskem oli minu jaoks ilma kosmeetilisi vigastusi tekitamata plastikust katte eemaldamine - see on kinni 4 tüübliga. Selle
eemaldamiseks oleks vaja midagi iga tüübli kohal ettevaatlikult ääre vahele ajada ja siis kangutada (tegelikult on selle jaoks vist mingi spetsiaalne
tööriist ka olemas?). Leidsin ühe pildi, kus on tüüblite asukohad ära märgitud.
Edasi tuleb lahti kruvida ekraan, mis on igast nurgast ühe tähikuga kinni. Seejärel peab ekraani tagant kaks pistikut lahti päästma ja ongi kõik.
Tsitaat: | Algselt postitas: S4BiT
Päris vinge ikka, poleks arvanudki et sellise ekraani enam korda saaks. Aga mõte ja tulemus on kiiduväärt. Mul on üks häiriv kriips keset ekraani,
viitsiks sellega jamada saaks ka äkki korda. |
Ühe kriipsuga on tööd sama palju - kogu kiht tuleb maha poleerida, muidu jääb laiguline.
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Pilti ka on nende velgedega autost? |
Kahjuks ei ole, auto ei jäänud talvel kordagi kaamera ette.
|
|
|