Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 17.11.14 07:28
|
|
|
Eile sai koostöös sõbraga ette võetud pihusti tagasivoolu torude vahetus. Avaksist sain kummist kütusevoolikud ning ostsin neile lõdvikuklambreid 10tk
juurde. Igale voolikule 2tk. Esimese vooliku vahetusel vaatasime, et jääb lekkima kuna lõdvikuklamber ei saanud kõige parem, s.t oli liiga
suuremõõduline, kuid natuke paremini sättides saime asja päris heaks ja kõik voolikud vahetatud. Eks tuleb lähiajal igaksjuhuks silma peal hoida, et
lekkima ei hakka. Proovisin telefoniga pildimaterjali ka jäädvustada, kuid ei saanud head pilti ja ei hakka mingit hägust ka siia lisama. Kunagi kui
peegelkaameraga pildistamiseks läheb, siis teen korralikud pildid.
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 08.12.14 14:34
|
|
|
Vahepeal uudist nii palju, et sai spidoplokis paar katkist pirni ära vahetatud. Läbi olid õlitemperatuuri ja voltmeetri pirnid. Sinna sobisid 1,1W 12V
pirnid, mis olid Automaailmas kenasti olemas. Tükihinnaks 95 senti. Nüüd armatuur kenasti särab.
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 01.01.15 17:08
|
|
|
Head uut aastat kõigile Audi huvilistele!
Uudist nii palju, et soetasin ühelt teiselt klubiliselt Audi originaal ilukilbid.
Enne:
Pärast:
|
|
|
viiruk
huviline
Registreerunud 15.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.01.15 20:05
|
|
|
Tegelikult peavad need voolikud ilma klambriteta ka väga edukalt. Originaalis pole neil mingeid klambreid seal. Tegelikult ei kujuta üldse ette,
kuidas sinna neid klambreid panna oleks, kuna ruumi lihtsalt ei ole seal otsa lükatud vooliku ja pihusti vahel.
Oma autodel vahetades, olen ostnud selle sama riidest kattega vooliku, kuna nii väikest mõõtu lihtsalt ei müüda ilma riideta ja kiskunud selle riide
siis sealt maha. Seejärel pika otsaga näpitsate vahele voolikuots ja tuugalt otsa. Teinekord aitab protsessi lihtsustada kuumaõhupuhuriga voolikuots
ennem pehmemaks lasta.
Tuleb osta lihtsalt õige mõõt ja ei ole mingeid probleeme pidama jäämisega.
(Hetkel peast mõõtu ei mäleta, vajadusel mõõda nihikuga üle)
|
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 12.01.15 16:57
|
|
|
Ostsin täna liitrise potsiku Liqui Moly 5W40 juurde ja valasin mootorisse. Tase oli langenud peaaegu miinimumi. Läbisõit 227110. Järgmine õlivahetus
läheb poolsündi peale üle, ehk immitseb vähem.
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 02.02.15 17:47
|
|
|
Eile sai lõpule viidud nahkpolstrite paigaldamine ning võib töö lugeda õnnestunuks. Otseloomulikult suured tänud kasutajale J.Aru, kes viitsis sellist
tööd ette võtta.
Lõpptulemus:
Täna käisin autoga pesulas ning lasin teha leotus+survepesu. Klõpsisin mõned pildikesed samuti...
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 12.03.15 10:48
|
|
|
Vahepeal nii palju toimunud, et talve hakul ostetud teine esitiib tuli värvimisest tagasi ning sai külge paigaldatud. Kokku kulus
tiib(25€)+roostetõrje(5€)+värvimine(80€) 110€. Kahjuks pilte töö käigust mustade kätega teha ei õnnestunud ning vana tiib juba vedeleb vanaraua hoovi
peal. Kui saab suverehvid alla ja auto puhtaks, siis katsun võimalikult lähedalt uuest tiivast pilte teha.
|
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
|
GWallace
huviline
Registreerunud 26.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2.7 140kW Quattro
|
postitati 11.05.15 17:57
|
|
|
Teema lukku!
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |