Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6, 2.5 TDI jõud kadunud, käivitamisel pöörded kõiguvad (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3236)
arly1
huviline



Registreerunud 25.01.13
Asukoht: iisaku
Kasutaja on eemal


postitati 11.09.13 09:19 Tsiteeri
A6, 2.5 TDI jõud kadunud, käivitamisel pöörded kõiguvad



Äkki oskab keegi hüva nõua anda. Nimelt A6 (2,5 TDI, 103 kw) jõud on kadunud, edasi minna eriti ei jaksa. Soojalt käivitades ajab pöörded korraks üles (1500) siis korraks langetab ja siis jälle nö. köhatab ja viskab tagant valget tossu välja. Seejärel jääb mootor ühtlaselt käima. Kiirendamisel jõudu ei ole ja kohapeal pöördesse ajades on ka väga tuim. Diislile omast musta tagant välja ei aja. Vaatasin, et turbo on kenasti puhas ja kuiv ja turbo lõdvik ka toimib nii nagu peab - läheb ilusti kõvaks kui pöördeid anda. Õhulugeja pistikuga proovisin ka mängida, kuid tulutult. Hiljaaegu sai ära sätitud küttepump, mõõdetud kompressioon (korras), vahetatud ülevoolutorud, kontrollitud pihustid ja nii edasi. Ja nüüd äkki siis niimoodi....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 11.09.13 09:24 Tsiteeri


Mismoodi see küttepumba sättimine välja nägi?

Pihustid käisid stendis kontrollis?

Mis põhjusel kõik kirjeldatud protseduurid tehti?


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arly1
huviline



Registreerunud 25.01.13
Asukoht: iisaku
Kasutaja on eemal


postitati 11.09.13 09:32 Tsiteeri


Pump läbis kapremondi. Pihustid ja kõik muu kontrolliti stendis, kuna varem oli külmalt käivitamine pikaldane. Leiti, et probleem oli pumba asendis. Enne oli vahetatud hammasrihm ja pumba rihm. Ju siis jäi pump rihma vahetamise järel valesti


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 11.09.13 09:40 Tsiteeri


Arvuti sappa ja vaata üle süütenurk, kütusekogus ja veakoodid. Pöörete kõikumis tühikäigul võib põhjustada vigane/rokane pumbakaane elektroonika. Kütusefilter on vahetatud millal? Soojalt käivitub hästi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arly1
huviline



Registreerunud 25.01.13
Asukoht: iisaku
Kasutaja on eemal


postitati 11.09.13 09:46 Tsiteeri


Süüde on ka kenasti paigas. Pöörded kõiguvad ainult mõned korrad peale käivitamist. Ise arvasin, et kui kütusefilter oleks umbes siis sõidu ajal oleks tõenäoliselt tunda hakkimist. Soojalt käivitub ilusti, kuid viskab pöörded kohe üles siis alla ja siis köhatab ning viskab valge pilve sumpsist välja


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 11.09.13 12:13 Tsiteeri


Mis tähendab kenasti paigas ? Mitu kraadi varane/hiline ? Kui kütusefilter kunagi ammu vahetatud ja ei tea selle seisukorda, siis oleks mõistlik see 10 eurone väljaminek teha ja igaks petteks siiski uus panna. Pöörete iseeneslikku tõstmist võib põhjustada ka vale kütusekogus. Mis kütusekogust arvuti Teie auto puhul kuvab ? Kas pumba kaane elektroonikat on ka kunagi puhastatud ? Tühikäigul pöörete kõikumist ei esine ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 11.09.13 13:44 Tsiteeri


Valge suitsu pahvakas viitab valele kütusekogusele. Kirjelduse järgi jääb mulje, et annab liiga palju kütet peale alguses.

Kui ennem seda asjas ei olnud, on suure tõenäosusega viga ühes neist asjust, mida näpiti/remonditi.

Pumba remontijaga oled rääkinud sel teemal?


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arly1
huviline



Registreerunud 25.01.13
Asukoht: iisaku
Kasutaja on eemal


postitati 11.09.13 15:27 Tsiteeri


Kui autol süüted asjad paika pandi, kõik üle kontrolliti siis mind masinale ligi ei lastud, nagu enamustes töökodades asi käib.
Külmalt käivitades eelnevalt kirjeldatud probleemi ei esinenud. Käivitub ilusti ja läheb kenasti pöördesse ka.
Aga ega muud üle ei jää, kui minna diislikeskusesse ja kõva raha eest lasta üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 11.09.13 18:47 Tsiteeri


Olen täitsa kindel, et meil on siin foorumis ka inimesi, kes oskavad probleemi diagnoosida.

Kas ei oleks mitte loogiline, et kui pärast remonti need jamad hakkasid, siis peaksid samasse remondikohta tagasi minema - vähemalt diagnoosi saamiseks.

Tsitaat:
Algselt postitas: arly1
Kui autol süüted asjad paika pandi, kõik üle kontrolliti siis mind masinale ligi ei lastud, nagu enamustes töökodades asi käib.
Külmalt käivitades eelnevalt kirjeldatud probleemi ei esinenud. Käivitub ilusti ja läheb kenasti pöördesse ka.
Aga ega muud üle ei jää, kui minna diislikeskusesse ja kõva raha eest lasta üle vaadata.



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arly1
huviline



Registreerunud 25.01.13
Asukoht: iisaku
Kasutaja on eemal


postitati 11.09.13 19:38 Tsiteeri


Viimasest remondist ja hooldusest on möödas paar kuud ja siiamaani ei ole probleeme olnud. Aga ongi plaanis samas kohas ära käia, kus viimati remonti tehti. Anti 6 kuud garantiid ka :) aga eks seda siis näha ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arly1
huviline



Registreerunud 25.01.13
Asukoht: iisaku
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.13 07:37 Tsiteeri


Nii. Masin korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 14.09.13 08:24 Tsiteeri


Milles asi oli siis?

Tsitaat:
Algselt postitas: arly1
Nii. Masin korras.



A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arly1
huviline



Registreerunud 25.01.13
Asukoht: iisaku
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.13 10:06 Tsiteeri


Saastunud toitesüsteem. Tänud OLEREX!!! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 14.09.13 12:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arly1
Saastunud toitesüsteem. Tänud OLEREX!!! :)


Oletan, et oled auto seotanud uuest peast ja tankinud isiklikult ja ainult Olerexist.
Teinud autole KÕIK korralised hooldused jne, sh vahetanud küttefiltrit, eeldatavasi ka mitte pärin NO NAME vastu jne, et tänad siin suure suuga Olerexi.



Timmo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 14.09.13 14:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: timukas100
Tsitaat:
Algselt postitas: arly1
Saastunud toitesüsteem. Tänud OLEREX!!! :)


Oletan, et oled auto seotanud uuest peast ja tankinud isiklikult ja ainult Olerexist.
Teinud autole KÕIK korralised hooldused jne, sh vahetanud küttefiltrit, eeldatavasi ka mitte pärin NO NAME vastu jne, et tänad siin suure suuga Olerexi.



Timmo


Ai Olerexi töötajale astuti varbapeale :D . Aga hea, et auto korda said. Mis puutub selle auto hooldusesse, siis kõik kaubad (õlid-filtrid) on minu käest ostetud ja ei ole mingid kõige odavama otsa toodangud (õli sai mälu järgi Castroli toodang ja filtrid Mann-Fram).
Soe soovitus- tangi edaspidi Nestes ;) .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.0% - SQL: 58.0%]