Lehekülgi: 1 2 |
Maidus
huviline
Registreerunud 09.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.14 09:59
|
|
|
Aga annab seal midagi nö. paigast ka minna või ainult kõveraks? Visuaalselt vaadates on löögi saanud pool võrreldes teise poolega kergelt paigast
jah.
|
|
|
|
kuks456
huviline
Registreerunud 31.08.12
Asukoht: Harjumaa,Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Tdi
|
postitati 09.03.14 14:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maidus
Aga annab seal midagi nö. paigast ka minna või ainult kõveraks? Visuaalselt vaadates on löögi saanud pool võrreldes teise poolega kergelt paigast
jah. |
Pigem ikka kõveraks.
No smoke , no fun! TDI
Pole olemas purustamatut kivi,on olemas nõrgad mehed.
|
|
|
|
Maidus
huviline
Registreerunud 09.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.14 20:26
|
|
|
Täna sai alla uus esisilla remontkomplekt, juhipoolne veovõlli ots ja uued tolmukummid. Hetkel veel veereme.
|
|
|
|
Patrick
huviline
Registreerunud 31.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Q AEB;Vaz 21063;Bmw E46;Mitsubishi Pajero
|
postitati 20.03.14 21:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maidus
Täna sai alla uus esisilla remontkomplekt, juhipoolne veovõlli ots ja uued tolmukummid. Hetkel veel veereme. |
Mis firma komplekt alla läks?
TQ
|
|
|
|
Maidus
huviline
Registreerunud 09.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.03.14 08:05
|
|
|
Alla läks Kamoka komplekt, hoolduse teostasin Teemo juures. Kuna Tallinna tänavaid väga ei nühi, siis ei näinud mõtet lemförderi
komplektil. Teemo sõnul tagasiside olnud positiivne ja poola "kvaliteet" parem kui suvalistel kallimatel komplektidel ja sellise raha eest võin
silda iga aasta ka vahetada. Varsti vaja ka esimesed kettad-klotsid vahetada ja siis hakkab ring peale saama.
Vana komplekt kiskus rööbastes siia-sinna. Muidugi läbi oli kundepoolt 4 õõtsa ka. Praegu ikka lust sõita.
|
|
|
|
Maidus
huviline
Registreerunud 09.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.14 13:10
|
|
|
Tänase seisuga on paigaldatud põhjakate kellegi poolt pistuuri pandud. Osadest kohtadest oli ka nipukatega ja eks ma muidugi oleks ka aru saanud kui
see mingil hetkel ise alt ära oleks lennanud.
Aga muidu ikka sõidab
|
|
|
|
Maidus
huviline
Registreerunud 09.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.14 08:45
|
|
|
Küsimus suurele ringile silla reguleerimise kohta. Kas silla regull sisaldab ainult kokku-lahkujooksu paika ajamist või ka külgkalde tegemist? Praegu
nagu sööb rehvi seestpoolt ja silla reguleerimise ajal nägin, et oli kergelt negatiivne ja paika seda ei pandudki. Kas peaksin tagasi minema ja
olukorda selgitama? Regullist kuu möödas juba.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 09.05.14 08:55
|
|
|
Kas B5 mitte pole võimalik kallet reguleerida? Igatahes minule anti selline paber ning sellest ajast saati pole tähendanud küll mingit ebaühtlast
rehvide kulumist, ehk loed midagi tarka välja.
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
(Pildile klikates avaneb suuremalt.) |
|
|
|
|
KristoK
huviline
Registreerunud 02.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.14 09:39
|
|
|
Esiveolisel saab ainult esisilla kokkujooksu reguleerida. Kui kalded on valed siis ilmselt õõtsapuksid läbi.
Nelikveolisel saab ka tagasillal nii külgkaldeid kui kokkujooksu reguleerida.
|
|
|
Maidus
huviline
Registreerunud 09.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.05.14 16:14
|
|
|
Sild on uus ja kohe peale vahetust sai reguleeritud. Just peale pöördega tagurdamist on näha, et nagu venitab rehvi välja poole.
|
|
|
|
Maidus
huviline
Registreerunud 09.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.09.14 06:47
|
|
|
Pikka aega vaevas autot vibratsioon just suurematel kiirustel. Need kadusid peale esimeste piduriketaste vahetust. Vanad olid äärtest tugevalt roostes
ja polnud enam korralikult tasakaalus.
|
|
|
|
melks
huviline
Registreerunud 06.04.08
Asukoht: Tallinna lähistel
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1,9TDI 81+kw´99a.
|
postitati 01.09.14 09:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maidus
Pikka aega vaevas autot vibratsioon just suurematel kiirustel. Need kadusid peale esimeste piduriketaste vahetust. Vanad olid äärtest tugevalt roostes
ja polnud enam korralikult tasakaalus. |
Mina nii lihtsalt ei pääsenud. Lasin mõlemad esirattad uuesti tasakaalustada, vahetasin esimesed pidurikettad ära. Kuna vibra ei kadunud sai
parempoolne pooltelg välja vahetatud ja ikka mingi õrn vibra säilis. Nüüd ootan vasakut pooltelge, et ka see välja vahetada.Eks näis kas saab vibrast
lahti või mitte
|
|
|
Maidus
huviline
Registreerunud 09.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.14 10:17
|
|
|
Mingi päev panin EGR-ile pimeda vahele, turbo spoolib seetõttu varem ja koormuse alla on "lonti" ka vähem. Palju mõnusam on kulgeda
Kasutaja bluevec käest sain ka puuduoleva udutule taguse. Udukatesse installisin led H7 pirnid mida kasutan siis
päevasõidutuledena.
Tekkinud on ka probleem ilmselt starteriga. Pikast sõidust tulles kohe uuesti käivitades jääb mõnikord starter peale. rocket-iga
jõudsime järeldusele, et ilmselt pendiks või midagi sinna kanti, on kulunud ja takerdub kuumast peast.
Hetkel piisab süüte välja keeramisest, kuid kui see ka enam ei aita, siis 10 võti pagassis igaks juhuks olemas.
|
|
|
|
Maidus
huviline
Registreerunud 09.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.15 13:31
|
|
|
Sissekanne päevikusse:
Õlivahetus 10w40 Valvoline durablend + filter.
Tekkinud ka see sama esimese pidurduse probleem, et piduritele rakenduvat jõudu justkui napib. Praeguse soojaga probleemi ei ole kuid külmaga annab
ikka tunda. Eks tuleb ette võtta pidurivedeliku vahetus sest pedaal on ikka üsna "käsn" kui seda vajutada. Vahetatud sai ka aku, vana andis 9v
käivitamisel. Miinustega oli juba loterii kas auto saab käima või mitte.
Aga muidu ikka sõidab.
|
|
|
|
Maidus
huviline
Registreerunud 09.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.03.16 08:10
|
|
|
Pole ammu kirjutanud ning seda ka põhjusega - pole midagi kirjutada olnud. Kõik remonttöödega seonduva olen spritmonitori (allkirjas link) sisse kandnud.
Nüüd aga tekkinud probleem keskluku vaakumiga. Ühel hetkel enam ei lukustanud uksi. Pump uriseb, kuid midagi enam lukku ei pane. Grafiittiivik on
tükkideks.
Sai lammutusest 97a VW Golf-i keskluku vaakumpump toodud ja sisu ringi tõstetud. Audi "tiivik" on poole õhem mistõttu see kipub purunema. Golfi
"tiivik" on seevastu poole paksem ja selle purunemist pole ette tulnud. Kesklukk on parem kui varem. Päris 1:1 pump ei istunud, pidi natuke
modifitseerima.
Ahjaa, see põhjakate, mis üks hommik kadunud oli, leiti töökojast. Sai mingil hetkel remondis käidud ja siis see unustati tagasi panna.
|
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.03.16 13:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maidus
[img]http://kamoka.pl/photo/0f637f7e26....[/img]
Alla läks Kamoka komplekt, hoolduse teostasin Teemo juures. Kuna Tallinna tänavaid väga ei nühi, siis ei näinud mõtet lemförderi
komplektil. Teemo sõnul tagasiside olnud positiivne ja poola "kvaliteet" parem kui suvalistel kallimatel komplektidel ja sellise raha eest võin
silda iga aasta ka vahetada. Varsti vaja ka esimesed kettad-klotsid vahetada ja siis hakkab ring peale saama.
Vana komplekt kiskus rööbastes siia-sinna. Muidugi läbi oli kundepoolt 4 õõtsa ka. Praegu ikka lust sõita. |
Mis oli komplekti hinnaks kui saladus pole?
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
Maidus
huviline
Registreerunud 09.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.17 16:02
|
|
|
Auto müüdud, teema lukku!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |