Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: audi a6 c4 2,5 tdi (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1761)
heinz23
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.10
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4

postitati 29.08.13 19:57 Tsiteeri
audi a6 c4 2,5 tdi



Kuidas saab teostada õlipumba tihendi vahetust ?

Mis selleks lammutama peab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 30.08.13 19:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heinz23
Kuidas saab teostada õlipumba tihendi vahetust ?

Mis selleks lammutama peab?
Sellel mootoril rida 5 disla ei leki kunagi õlipumba korpusetihend?
Selleks pidi mingi andekas kobakäpp kallal käima.

Küll aga kuluvad saaled ära ja lõtkuv väntvõll kulutab ära esimese vända otsa rõngas tihendi siis aitab ainult kapitaalsem tegevus aga selleks peaks see mootor enne läbima julgelt üle poole milli km-i.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 01.09.13 09:38 Tsiteeri


Noh ma ei tea, minu autol lekkis küll õlipumba tihend, ei saa aru kuidas saab väita, et see kunagi ei leki? (Polnud kallal käinud ka andekas kobakäpp, lihtsalt tihend oli juba 18 aastat vana ja oma eluea ära elanud). Igatahes tihendi vahetamiseks pead eemaldama hammasrihma ja väntvõlli rihmaratta ning karteripõhja. Tuleb lahti lasta õlivõtturi toru ja õlipumba poldid ja ongi käes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heinz23
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.10
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4

postitati 01.09.13 09:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: atsee
Noh ma ei tea, minu autol lekkis küll õlipumba tihend, ei saa aru kuidas saab väita, et see kunagi ei leki? (Polnud kallal käinud ka andekas kobakäpp, lihtsalt tihend oli juba 18 aastat vana ja oma eluea ära elanud). Igatahes tihendi vahetamiseks pead eemaldama hammasrihma ja väntvõlli rihmaratta ning karteripõhja. Tuleb lahti lasta õlivõtturi toru ja õlipumba poldid ja ongi käes.




Kuidas pärast siis hammasrihma paika saab kui nina pole lahti võtnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
atsee
huviline

Avatar


Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 1,9 TDI

postitati 01.09.13 14:11 Tsiteeri


Stange ja radikad ikka eest ära vaja võtta ja. Ei kirjutanud seda, kuna pidasin loomulikuks toiminguks hammasrihma eemaldamisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heinz23
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.10
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4

postitati 01.09.13 14:28 Tsiteeri


Tänan vastamast,asi selgem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.9% - SQL: 66.1%]