Miks just vabalthingav 1.8? Suhteliselt jõuetu ja janune on see mootor juba A4 peal, suurema-raskema A6 peal seda enam. Aare autod nimelisest firmast
tasuks VÄGA suure kaarega mööda käia, eriti veel, kui silma jäi sealt turbomootori ja automaatkastiga auto. Miks, seda otsi googlest.
Aga, A6 puhul bensukana on tõesti kõige mõistlikum valik vast 1.8T, ise küll eelistan V6 mootoriga isendit. Meeldib V6 kuidagi rohkem, hääl ja vääne
jne. Muidu on meil siin C5 kohta täitsa oma teema olemas:
SIIN: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=28977 loe see
teema läbi esmalt.
Panen ka mõned tehaseandmed 1.8 vabalthingava, 1.8T ja näiteks 2.4 V6 ning 2.8 V6 kohta, kõik manuaalkastiga sedaanid, esiveolised.
1.8 R4 92kw/125hj @ 5800rpm, 168Nm @ 3500rpm; 0-100: 11.4s, tippkiirus 201km/h, kütusekulu (linn/maantee/keskmine): 12.2/6.5/8.6;
1.8T R4 110kw/150hj @ 5700rpm, 210Nm @ 1750rpm, 0-100: 9.7s, tippkiirus 216km/h, kütusekulu (linn/maantee/keskmine): 11.5/6.7/8.5;
2.4 V6 121kw/165hj @ 6000rpm, 230Nm @ 3200rpm, 0-100: 9.4s, tippkiirus 222km/h, kütusekulu (linn/maantee/keskmine): 14.0/7.5/9.9;
2.8 V6 142kw/193hj @ 6000rpm, 280Nm @ 3200rpm, 0-100: 8.2s, tippkiirus 236km/h, kütusekulu (linn/maantee/keskmine): 14.3/7.3/9.9;
Ehk siis kõige mõistlikum valik on kas 1.8T või 2.8 V6. 1.8 vabalthingav kõige mõttetum. Ise valisin autot otsides just 2.4 V6, mis sest, et otsisin
nii 1.8T kui 2.8 V6 isendeid, aga neid oli raske leida selliseid, mille seisukord ka kriitikat talus.
Mida vaadata- et sillad oleksid vaiksed, kerel ei tohiks esineda roostet, mootorid ei tohiks õli süüa, jne. Kõige lihtsam- võta mõni asjalik vend
kaasa ja vaadake üle. Vii auto kuhugi kontrolli, muidugi mitte sinna, kuhu müüja soovitab. 
Ahjaa, kui on huvi, siis ka minul on auto hetkel müügis...EI TEE REKLAAMI vms, lihtsalt mainin. 
|
|