Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1715)
Monogen
huviline



Registreerunud 26.08.13
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.13 13:41 Tsiteeri
Audi A6



Tere!

Sooviks osta A6-te ja silma on jäänud mõned variandid. Ise olen audide kohalt võhik.
Ehk oskate oma targa sõna sekka öelda nende autode kohta. Mis head ja vead jne.

Tänud!

Siin siis lingid:


http://www.auto24.ee/used/1235458


http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1507331

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1240609


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 26.08.13 14:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Monogen
Tere!

Sooviks osta A6-te ja silma on jäänud mõned variandid. Ise olen audide kohalt võhik.
Ehk oskate oma targa sõna sekka öelda nende autode kohta. Mis head ja vead jne.

Tänud!

Siin siis lingid:


http://www.auto24.ee/used/1235458


http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1507331

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1240609



Miks just vabalthingav 1.8? Suhteliselt jõuetu ja janune on see mootor juba A4 peal, suurema-raskema A6 peal seda enam. Aare autod nimelisest firmast tasuks VÄGA suure kaarega mööda käia, eriti veel, kui silma jäi sealt turbomootori ja automaatkastiga auto. Miks, seda otsi googlest.
Aga, A6 puhul bensukana on tõesti kõige mõistlikum valik vast 1.8T, ise küll eelistan V6 mootoriga isendit. Meeldib V6 kuidagi rohkem, hääl ja vääne jne. Muidu on meil siin C5 kohta täitsa oma teema olemas:

SIIN: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=28977 loe see teema läbi esmalt.

Panen ka mõned tehaseandmed 1.8 vabalthingava, 1.8T ja näiteks 2.4 V6 ning 2.8 V6 kohta, kõik manuaalkastiga sedaanid, esiveolised.

1.8 R4 92kw/125hj @ 5800rpm, 168Nm @ 3500rpm; 0-100: 11.4s, tippkiirus 201km/h, kütusekulu (linn/maantee/keskmine): 12.2/6.5/8.6;

1.8T R4 110kw/150hj @ 5700rpm, 210Nm @ 1750rpm, 0-100: 9.7s, tippkiirus 216km/h, kütusekulu (linn/maantee/keskmine): 11.5/6.7/8.5;

2.4 V6 121kw/165hj @ 6000rpm, 230Nm @ 3200rpm, 0-100: 9.4s, tippkiirus 222km/h, kütusekulu (linn/maantee/keskmine): 14.0/7.5/9.9;

2.8 V6 142kw/193hj @ 6000rpm, 280Nm @ 3200rpm, 0-100: 8.2s, tippkiirus 236km/h, kütusekulu (linn/maantee/keskmine): 14.3/7.3/9.9;

Ehk siis kõige mõistlikum valik on kas 1.8T või 2.8 V6. 1.8 vabalthingav kõige mõttetum. Ise valisin autot otsides just 2.4 V6, mis sest, et otsisin nii 1.8T kui 2.8 V6 isendeid, aga neid oli raske leida selliseid, mille seisukord ka kriitikat talus.
Mida vaadata- et sillad oleksid vaiksed, kerel ei tohiks esineda roostet, mootorid ei tohiks õli süüa, jne. Kõige lihtsam- võta mõni asjalik vend kaasa ja vaadake üle. Vii auto kuhugi kontrolli, muidugi mitte sinna, kuhu müüja soovitab. :)
Ahjaa, kui on huvi, siis ka minul on auto hetkel müügis...EI TEE REKLAAMI vms, lihtsalt mainin. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heinz23
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.10
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4

postitati 26.08.13 15:01 Tsiteeri


Seal Aare autos, pole ma ühtegi normaalset masinat näind.

Nagu sinu väljavalitul on näha, et värvitud iga kandi pealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Monogen
huviline



Registreerunud 26.08.13
Kasutaja on eemal


postitati 26.08.13 17:13 Tsiteeri


Olen ka nii kuulnud:


2,5 v6 audi mootor kehva. Tüüpvead pidevad õlilekked klapikambri kaane tihenditest. Üle 200 tuhande läbisõiduga hakkavad juba teised jamad. Plokikaane tihendid lekivad, tõukurid jäävad kinni (sõites ei pruugi aru saadagi, et 5 klapist avanevad 2). jne jne. Muidu selline audi on hea auto, aga v6 ei soovita. V6 kui selline on kulukam ülal pidada kui tavalist r4 mootorit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 26.08.13 17:16 Tsiteeri


Kui vaadata tolle aja masinaid, siis kas 1.8T või 1.9TDI.
Neil hea odav mootoriremonti teha, kui peaks midagi olema ning kütust ei võta ka üleliia.

2k euri eest sellist autot ei näe mõtet osta. Seal paned remonti väga kiirelt veel samapalju lisaks.
Pigem natuke rohkema raha eest paremas korras auto.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 26.08.13 18:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Monogen
Olen ka nii kuulnud:


2,5 v6 audi mootor kehva. Tüüpvead pidevad õlilekked klapikambri kaane tihenditest. Üle 200 tuhande läbisõiduga hakkavad juba teised jamad. Plokikaane tihendid lekivad, tõukurid jäävad kinni (sõites ei pruugi aru saadagi, et 5 klapist avanevad 2). jne jne. Muidu selline audi on hea auto, aga v6 ei soovita. V6 kui selline on kulukam ülal pidada kui tavalist r4 mootorit.


See sinu jutt käib ilmselt 2.5 V6 TDI kohta, sest 2.5 V6 bensukat Audil ei ole. Ei ütleks küll, et V6 pidada kallim on, kui R4 (pidanud mõlemaid), vaid kütusekulult on V6 janusem. Selle korvab IMO aga parem hääl.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 38.7% - SQL: 61.3%]