Niisiis vahepeal vaikselt ikka nokitsetud. All Flat Five 17" veljed suveks, tagasillas pmst vahetatud kõik puksid (vaid 1 stabikakont ootab oma
aega), ees suurt midagi peale stabika kondi vahetuse, õlivahetus 162000 miili, seekord korralik poolsünt sisse ,sest niikuinii võtab see v6 piisavalt
õli,et ei näe mõtet täissündil sõitmiseks. Viskan ka paar pilti , mõni mis tehtud suvel ja siis 1 tänasest, kui lõpuks leidsin ,kuhu kaob
jahutusvedelik. Teema siis selline, et algul paistis nina eest vedelikune, selge, radikas kutu. Võtsin nina lahti, kuid radikas täitsa värske ning
lekkekoht tundus siiski mootori küljest. Esimese asjana jäi silma õli jahutist ja paisupaagist rihmaratta alt läbi jooksev toru mis oli korralikult
roostes. Toru kohe ostma ei hakanud vaid otsad vanal maha ja kummivoolik sinna vahele. Kõik kokku ja proovima õhutada, ent tulutult. Vahepeal oli leke
suurenenud ja ega siis midagi kui uue toru järgi. Sai see ka ära vahetatud, leke küll vähenes kuid siiski veel tilkus kuskilt mootori eest. Täna õhtul
siis alustasin põhjalikumat operatsiooni ja avastasin ,et veepump täitsa õhtal omadega, ilmselt selle võlli vahelt ka tilk rippus. Siia jäingi täna
pidama,lootes homme linnast uus veepump saada, üksiti ka vahetada termostaat, hammasrihm koos rullikutega ja lisaks ka kiilrihm, sest viimane oli
täitsa pragunenud juba. Aga mis seal ikka, lükkan paar pilti siia, annab ehk parema ettekujutuse asjast.
Küll natukene hägune ent seis siis tänase õhtuga
Kaks viimast siis suvise temaatikaga.
|