Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
postitati 16.10.13 17:48
Proovi nii, et sõida auto soojaks ja jäta seisma. Vala pumba peale pudel külma vett ja proovi uuesti. Kui nüüd läheb ilusti käima, siis ilmselt saad
hakata pumba pead vahetama.
texas0303
huviline
Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI
postitati 17.10.13 17:52
Proovisin, ja tõesti oli asjal teine jume. Kui hakkasin siis õhtul vag com'i andmeid uurima, jäi silma selline asi:
Et kütuse temp siin 160, aga kui vaadata teist teemat, kus räägitakse vag com parameetritest, siis kõigil teistel seal 104-113 vahel. Kütuse temp
andur siis vigane?
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Engine Stopped: 90 at approx 20 degrees C
Engine Idle: 175 at approx 55 degrees C
Full Throttle: Ignore
Mis on mööda - süüde, liiga varajane, sellest saad isegi aru ilmselt. Kui vee valamine aitas, siis on probleemile ju lahendus olemas.
texas0303
huviline
Registreerunud 29.06.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5Tdi, Audi A6 C5 2,5Tdi Quattro, Audi Q7 4.2TDI
postitati 25.10.13 08:12
Kui identsed on Volvo s80 103kw pump ja aat pump. Kas annab toda pumpa kasutada, kui elektroonika ümber tõsta ja kas kinnitused ka istuvad pumbal?
Oskab keegi diskuteerida sellel teemal?
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.4% - SQL: 63.6%]