ErikH
huviline
Registreerunud 19.12.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.6 V6, Audi A4 B5 1.8
|
postitati 12.08.13 18:58
|
|
|
Audi A6 Avant 2.6 - 1996 - ErikH
(Audi A6 C4 Avant, 2.6 V6, esivedu, manuaal)
Aastaid tagasi hakkasin samamoodi tegema siia teemat vastostetud Audi A4 B5-st, kuid foorumi teemana see kunagi ei valminudki. Nüüd olen uuel katsel,
seekord masinaks Audi A6 C4 Avant aastanumbriga 1996. Mootoriks on peal 2.6 V6 ja veab ainult esimene sild. Pean tunnistama, et ma ei otsinud uueks
autoks ei nii näljast mootorit ega ka esisillavedu, aga kuna asjaolude hea käigu tagajärjel tekkis vastupandamatu võimalus just see masin endale osta,
siis tundus hea mõte.
Poolteist nädalat on sellest nüüd möödas ja esimesed muljed on kujunenud. Ruumikuse mõttes astudes A4 B5 pealt A6 C4 peale ei ole väga palju
võrreldavat. Ma olen 194 cm pikk ja kuigi A4 pakkus küll juhikohal täitsa meeldivat olemist, oli tagaiste rohkem poekottide hoidmise koht, sest ruum
minu istme ja tagumise istme vahel oli mõned sentimeetrid. A6-s seevastu on juhikohal ruumi juba metsikult rohkem, kuid lisaks sellele mahun ma
täiesti mugavalt ja ruumikalt iseenda taha istuma.
Kapoti alt leiame 2.6 V6 mootori, mis ei ole kõige võimsam mootor ega ka ökonoomsem, kuid kõlab suurepäraselt, liigub muhedalt ja koosluses suure
autoga on täiesti omal kohal. Auto saades oli põhja all täiesti läbi summuti klamber, mistõttu esmamulje autost oli tunduvalt lärmakam, kuid pärast
selle ära vahetamist sain aru kui vaikse ja sujuva mootoriga on tegu.
Autosse istudes tervitab teid must nahksisu, mis on samuti uus kogemus ja kuigi jutud päikese käes seisnud nahksisu peale istumisest vastavad tõele
ning istmed tõesti on soojad, siis sellist momenti pole mul veel tulnud, et midagi kõrvetavalt kuum oleks. Teisalt on tegu väga mugavate istmetega.
Üleüldine mulje autos viibides on see, et Audi suudab tänapäeval ja suutis ka 90ndate alguses teha tõesti muljetavaldavaid autosid.
Kaasas on ka prantsuse keelne vabriku kvaliteedi sertifikaat ja hooldusraamat, mis näitavad ära, et masin alustas oma elukäiku Brüsselis, ning kus on
kirjas 2000. aasta augustist hooldus, mis hetkel läbisõit oli ~35 000 km. Tuttav, kes oli selle auto eelmine omanik, ostis ta 2004. aastal läbisõiduga
~75 000, sinna vahele jääb umbes 4 aastat ja 40 000 km. Pärast seda oli see auto tema käes kuni möödunud nädalani ja praegusel hetkel on läbisõit 129
500 km. Kas see on tõene läbisõit on muidugi igaühe enda otsustada, aga auto konditsiooni vaadates mul suuri kahtlusi ei ole.
Täiendan muu infoga, mis siia lisada tasub, seda teemat tulevikus. Hetkel siia mõned pildid.
|
|
|
ErikH
huviline
Registreerunud 19.12.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.6 V6, Audi A4 B5 1.8
|
postitati 08.03.15 10:12
|
|
|
Ajaloo tolmu alt välja tulles üks update.
Vahepeal on möödunud tubli 1,5 aastat ja auto on teeninud hästi. Juurde on sõidetud varsti 20 000 km. Kütusekulul olen huvi pärast ikka silma peal
hoidnud ja eks palju on ikka endas kinni, aga ka aastaajas. Kuna maanteel käin ikka väga vähe, siis numbrite puhul räägin linna tingimustest. Suvel
tõsiselt pehmelt sõites ei saa ka välistada 11 l / 100 km, aga see eeldab väga aktiivselt käikudega mängimist, väga sujuvat liikumist nii kiirendades
kui ka peatudes. Jooksvas praktikas olen alati rahul, kui alla 13 l / 100 km keskmiseks tuleb. Just lõppeva talvega püsis kulu samuti väga
mõistlikutes piirides, seal 13 juures, aga eelmine talv (2013/2014) mis natuke raskem oli, muutus 14-15 l / 100 km loomulikuks kuluks (numbrite
täpsust segab küll asjaolu, et autos istudes ja kellegagi jutustades pidi ju auto ka käima, et külmal ajal soe oleks, mis halvendab selle keskmise
tehte tulemuse tõelisust). Olgu öeldud, et sõidud on suuremas osas lühikesed otsad.
Aga kütusekulu on nagu on, õli väga ei söö, küll aga lekib seda aeglaselt. Kui Tallinn-Tartu-Tallinn ots on juhtunud ette, siis pärast seda on
üldiselt olnud hea mõte taset kontrollida. Auto enda lagunemine on olnud võrdlemisi andestav - kellade blokis on mõned ikka kustunud, numbrituled
otsustasid just loobuda, käsipidur oli lõtv juba enne, kuni lõpuks suure plõksuga otsa sai. Üldiselt nipet-näpet asjad, mis on peamiselt lihtsalt
tüütud.
Vahest kõige suuremaks pinnuks silmas on see, et juhi istmel pole käetoe kinnituse kohta ja mul on võrdlemisi kena musta nahaga laekaga käetugi, mida
mul pole kuhugi panna. Olen korduvalt üritanud leida lahendust, otsinud nii istet kui ka raami, kust kinnituse koht võtta kui ka lihtsalt
improviseerida, aga siiani tulutult. Siinkohal olen avatud pakkumistele, mis mu mure lahendaks.
|
|
|
kunnark
huviline
Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E39
|
postitati 08.03.15 15:00
|
|
|
Mina endale nahktoolid sain siis samuti polnud käetuge neil olemas, käega kompides leidsin õige koha üless, nuga sisse pisikese augu tarvis et oleks
kuhu polt keerata. Juhi tooli seljatoe keskel peab olema tunda koht.
|
|
|
|