Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 Avant 2.6 - 1996 - ErikH (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1918)
ErikH
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.6 V6, Audi A4 B5 1.8

postitati 12.08.13 18:58 Tsiteeri
Audi A6 Avant 2.6 - 1996 - ErikH



(Audi A6 C4 Avant, 2.6 V6, esivedu, manuaal)

Aastaid tagasi hakkasin samamoodi tegema siia teemat vastostetud Audi A4 B5-st, kuid foorumi teemana see kunagi ei valminudki. Nüüd olen uuel katsel, seekord masinaks Audi A6 C4 Avant aastanumbriga 1996. Mootoriks on peal 2.6 V6 ja veab ainult esimene sild. Pean tunnistama, et ma ei otsinud uueks autoks ei nii näljast mootorit ega ka esisillavedu, aga kuna asjaolude hea käigu tagajärjel tekkis vastupandamatu võimalus just see masin endale osta, siis tundus hea mõte.

Poolteist nädalat on sellest nüüd möödas ja esimesed muljed on kujunenud. Ruumikuse mõttes astudes A4 B5 pealt A6 C4 peale ei ole väga palju võrreldavat. Ma olen 194 cm pikk ja kuigi A4 pakkus küll juhikohal täitsa meeldivat olemist, oli tagaiste rohkem poekottide hoidmise koht, sest ruum minu istme ja tagumise istme vahel oli mõned sentimeetrid. A6-s seevastu on juhikohal ruumi juba metsikult rohkem, kuid lisaks sellele mahun ma täiesti mugavalt ja ruumikalt iseenda taha istuma.

Kapoti alt leiame 2.6 V6 mootori, mis ei ole kõige võimsam mootor ega ka ökonoomsem, kuid kõlab suurepäraselt, liigub muhedalt ja koosluses suure autoga on täiesti omal kohal. Auto saades oli põhja all täiesti läbi summuti klamber, mistõttu esmamulje autost oli tunduvalt lärmakam, kuid pärast selle ära vahetamist sain aru kui vaikse ja sujuva mootoriga on tegu.

Autosse istudes tervitab teid must nahksisu, mis on samuti uus kogemus ja kuigi jutud päikese käes seisnud nahksisu peale istumisest vastavad tõele ning istmed tõesti on soojad, siis sellist momenti pole mul veel tulnud, et midagi kõrvetavalt kuum oleks. Teisalt on tegu väga mugavate istmetega. Üleüldine mulje autos viibides on see, et Audi suudab tänapäeval ja suutis ka 90ndate alguses teha tõesti muljetavaldavaid autosid.

Kaasas on ka prantsuse keelne vabriku kvaliteedi sertifikaat ja hooldusraamat, mis näitavad ära, et masin alustas oma elukäiku Brüsselis, ning kus on kirjas 2000. aasta augustist hooldus, mis hetkel läbisõit oli ~35 000 km. Tuttav, kes oli selle auto eelmine omanik, ostis ta 2004. aastal läbisõiduga ~75 000, sinna vahele jääb umbes 4 aastat ja 40 000 km. Pärast seda oli see auto tema käes kuni möödunud nädalani ja praegusel hetkel on läbisõit 129 500 km. Kas see on tõene läbisõit on muidugi igaühe enda otsustada, aga auto konditsiooni vaadates mul suuri kahtlusi ei ole.

Täiendan muu infoga, mis siia lisada tasub, seda teemat tulevikus. Hetkel siia mõned pildid.

http://images.orkut.com/orkut/photos/PgAAAImWFi72RVkTAUHcWpXBpvS1meFVfnMCNQP2SqmwfHjgmTAqBlrbxye7LdtyODY0I9ijAKyEBj0euzWpzrQggjgAm1T1UAGC1HEJw1F
cYlcVo0LU5QadYw1r.jpg

http://images.orkut.com/orkut/photos/PgAAAImWFi72RVkTAUHcWpXBpvSCAojMx4O2QmWtG5xHnMUeCuNkR5wSq3DzD24-PVfHXBK0s_ZWMxT3RTdeBhCmgi0Am1T1UBoIBEOPRL0
hmiE3j6iPM3lAx1sZ.jpg

http://images.orkut.com/orkut/photos/PgAAAImWFi72RVkTAUHcWpXBpvSiu2DJVXTPAZ8IEw4UFIEw3jZh6qQmXlr-LIQF1Zw6dGcpSkj1NUCPdxk5lIxGJyMAm1T1UNcfCAfXAn0
ucp65xtXfaIydryx5.jpg

http://images.orkut.com/orkut/photos/PgAAAImWFi72RVkTAUHcWpXBpvSo6QfZM-gPXyFS9i020rfCSr12_nOnRTnEeVp2yTB9Tz-xyZCMcEzb-lc7qC32NwkAm1T1UL5yL6nyG-i
eC0k_I2pN-6XNgo8w.jpg

http://images.orkut.com/orkut/photos/PgAAAImWFi72RVkTAUHcWpXBpvRQU_VCBm508LUZkt1OFvDm5H_z_tbDGkVEDOjdralmg-TDriOKcsOZk8gPTggsScoAm1T1UAKAeAp1Qp-
F44K6_9eDSExB7WxQ.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ErikH
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.6 V6, Audi A4 B5 1.8

postitati 08.03.15 10:12 Tsiteeri
Ajaloo tolmu alt välja tulles üks update.



Vahepeal on möödunud tubli 1,5 aastat ja auto on teeninud hästi. Juurde on sõidetud varsti 20 000 km. Kütusekulul olen huvi pärast ikka silma peal hoidnud ja eks palju on ikka endas kinni, aga ka aastaajas. Kuna maanteel käin ikka väga vähe, siis numbrite puhul räägin linna tingimustest. Suvel tõsiselt pehmelt sõites ei saa ka välistada 11 l / 100 km, aga see eeldab väga aktiivselt käikudega mängimist, väga sujuvat liikumist nii kiirendades kui ka peatudes. Jooksvas praktikas olen alati rahul, kui alla 13 l / 100 km keskmiseks tuleb. Just lõppeva talvega püsis kulu samuti väga mõistlikutes piirides, seal 13 juures, aga eelmine talv (2013/2014) mis natuke raskem oli, muutus 14-15 l / 100 km loomulikuks kuluks (numbrite täpsust segab küll asjaolu, et autos istudes ja kellegagi jutustades pidi ju auto ka käima, et külmal ajal soe oleks, mis halvendab selle keskmise tehte tulemuse tõelisust). Olgu öeldud, et sõidud on suuremas osas lühikesed otsad.

Aga kütusekulu on nagu on, õli väga ei söö, küll aga lekib seda aeglaselt. Kui Tallinn-Tartu-Tallinn ots on juhtunud ette, siis pärast seda on üldiselt olnud hea mõte taset kontrollida. Auto enda lagunemine on olnud võrdlemisi andestav - kellade blokis on mõned ikka kustunud, numbrituled otsustasid just loobuda, käsipidur oli lõtv juba enne, kuni lõpuks suure plõksuga otsa sai. Üldiselt nipet-näpet asjad, mis on peamiselt lihtsalt tüütud.

Vahest kõige suuremaks pinnuks silmas on see, et juhi istmel pole käetoe kinnituse kohta ja mul on võrdlemisi kena musta nahaga laekaga käetugi, mida mul pole kuhugi panna. Olen korduvalt üritanud leida lahendust, otsinud nii istet kui ka raami, kust kinnituse koht võtta kui ka lihtsalt improviseerida, aga siiani tulutult. Siinkohal olen avatud pakkumistele, mis mu mure lahendaks.

http://i.imgur.com/S0s7B6r.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kunnark
huviline



Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E39

postitati 08.03.15 15:00 Tsiteeri


Mina endale nahktoolid sain siis samuti polnud käetuge neil olemas, käega kompides leidsin õige koha üless, nuga sisse pisikese augu tarvis et oleks kuhu polt keerata. Juhi tooli seljatoe keskel peab olema tunda koht.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.5% - SQL: 74.5%]