Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A4 Avant B6 1.9TDi 96kw - 2003 - RistoN (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 16673)
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 04.05.14 21:16 Tsiteeri


Täna panin korra auto tööle, siis ei hakanud midagi vilkuma. Mulle tundub, et see hakkab siis pihta, kui auto on veidi pikemalt järjest töötanud.

Sama veakood välja ei tulnud, kui eelmine kord (st midagi deviationiga)... Aga seekord:
Tsitaat:
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl
Part No: 038 906 019 LJ
Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 4910
Coding: 00001
Shop #: WSC 63351
VCID: 6AD075C216A8FF4E311
WAUZZZ8E44A011338 AUZ6Z0C0185907

3 Faults Found
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62)
P1256 - 35-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
18057 - Powertrain Data Bus
P1649 - 35-00 - Missing Message from ABS Controller
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-10 - - Intermittent
Readiness: 0 1 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl
Part No SW: 8E2 910 155 B HW: 01J 927 156 HH
Component: V30 01J 1.9l PD RdW 3261
Revision: 00000004 Serial number: 00000000544365
Coding: 0000001
Shop #: WSC 52201 522 15989
VCID: 264841F292301B2ED59

Subsystem 1 - Part No: 8E2 910 155 B
Component: V30 01J 1.9l PD RdW 3261

No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error occurred


Engine Coolant Temp veakoodi kustutasin ära, sest see sai vahetatud ning ei tohiks olla enam sees.

Auto Trans all sai küll ühendust, aga veakoodide otsimisega läks päris kaua aega ja siis ka ütles, et liiga kaua või mingi suhtluse viga.

Kas käigukasti aju paneb segast?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 10.05.14 11:10 Tsiteeri


Vahepeal olen teada saanud, et viga ongi käigukasti kontrollmoodulis (ajus). Moodul läheb lolliks, kui käigukasti õli temperatuur saavutab umbes 70 kraadi.

Uus aju maksab 1200€, olemasoleva remontimine umbes 400€.

Loodetavasti järgmise nädala lõpul läheb käigukasti kontrollmoodul parandusse ja õli vahetusse. Revalis küsitakse selle protseduuri eest umbes 1800€, aga õnneks teeb Revalist pärit käigukastide parandaja selle ise ära kordades vähemaga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 12.06.14 07:04 Tsiteeri


Möödunud neljapäeval läks auto käigukasti aju ka parandusse, vahetati ära ka käigukasti õli, sest ei tea, millal seda viimati vahetatud oli. Sisse läks Revalist saadud originaal õli (täpsemalt ei oska öelda).

Ajuga tuli välja, et olemasolev oli juba varasemalt parandatud. Õnneks oli varuks üks vigane kuid varasemalt parandamata aju, mis läks elektroonikule putitamiseks ning kui oli vahetuse aeg, siis tuli lihtsalt aju ümber visata. Siiani on kõik korras ning vigu pole sisse löönud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Reino
huviline

Avatar


Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal

Auto: RR Vogue & E30 cabrio

postitati 12.06.14 11:37 Tsiteeri


Kes sul remontis seda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 13.06.14 06:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Reino
Kes sul remontis seda?


Lauri Kuusk (508 3253), muidu tegutseb Sakus, kuid oli võimalus teha seekord tema tutvuste kaudu ka Autohoolduse (Flameko) ruumides. Elektrikut ma ei tea, kuid oli samuti tema kaudu. Niipalju tean, et Lauri on töötanud üle 10 aasta Revalis, tegeledes käigukastidega.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.14 16:59 Tsiteeri


22.07.2014 sissekanne:

LS ~261100 km

tehnoülevaatus läbitud
parem esimene ülemine õõtshoob vahetatud
parem esimene alumine õõtshoob vahetatud
tagumised stabilisaatorivardad koos puksidega vahetatud
tagaluugi keskmine pidurituli vahetatud
vasak esimene rattalaager vahetatud
generaatori rihm vahetatud
püsikiiruse hoidja paigaldatud (tänud kasutajale rocket)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.15 11:46 Tsiteeri


Tagantjärgi üks sissekanne:

23.02.2015

LS ~269900 km

roolilatt vahetatud taastatud lati vastu (hakkas läbi laskma)
esimesed stabilisaatori puksid vahetatud (2tk)
esimesed stabilisaatorivardad vahetatud (2tk)


Vahepeal said salongiliistud peale Carbon kile, kui pole jõudnud veel pilti teha. Tulemus on päris hea.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 12.07.17 06:20 Tsiteeri


Palun liigutada endiste autode alla, auto liikus uuele omanikule.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.7% - SQL: 68.3%]