Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9TDI v.s 2.0TDI(16V) (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1878)
hr.HUU
huviline



Registreerunud 02.09.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2.0 85kW(ABK)`96.a

postitati 10.08.13 07:57 Tsiteeri
1.9TDI v.s 2.0TDI(16V)



Plaan siis soetada perre diiselmootoriga VAG grupi massin 1.9 või 2.0tdi mootoritega varustatult.
1.9tdi kohta foorumis juttu küll aga 2.0tdi kohta infot vähevõitu.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 10.08.13 08:40 Tsiteeri


Kaheliitrise hädad pidid olema kulukad toitesüsteemi vigade parandused.
Autolehe testis lugesin G5 kohta sellist lauset.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 10.08.13 11:30 Tsiteeri


PD-tehnoloogiaga 1.9TDI isendid ei hiilga ka töökindlusega just väga. Erinevad nukkvõlliga seotud mured, pihustid-hoorattad. Ehk siis mõlemad suht samasuguste hädadega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 10.08.13 11:40 Tsiteeri


Kahesest juttu siin foorumis küll olnud. Tänaseks päevaks tundub tema kõige suurem häda õlipumba ajam olevat. Keegi ei tea millist autot see puudutab, millist mitte. Kui see on eelmise omaniku poolt vahetatud, siis suht muretu. Lisaks pole see mingi ületamatu probleem ennetavalt korda teha. Toitesüsteemi hädade all mõeldakse ilmselt piezoelektrilisi pumppihusteid, viimane on praegusel hetkel madala prioriteediga ja ei klassifitseeru hädaks, pigem pseudoprobleemiks.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 10.08.13 13:36 Tsiteeri


Need nukkvõllide kulumised ja muud sellised probleemid on pika õlivälba tagajärjed. Seal 30tkm juures pole õlil enam määrimisomadusi alles. Pannakse külma mootoriga ainult linna otsasid mille tagajärjel on karteris pigem diisel kui õli. Pihustite ja pumpade probleemid on ka enamus selles kinni, et tänapäeva diisel on nii kuiv ja ei määri, mille tagajärjel on kogu toitesüsteem metallipuru täis, alustades paagist.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.3% - SQL: 64.7%]