Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi urS4 2.2 - 1992 - Ardo (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3168)
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 06.08.13 19:33 Tsiteeri
Audi urS4 2.2 - 1992 - Ardo



Järgmine isend siis välja valitud, mida oman juba üle kahe nädala. Lühidalt siis lükkest nii, et sinine oli aeglane auto ja plaan oli selle masina tehnika sinisele peale aretada. Kuid see oleks olnud mõtetu, poolik A6/S6. Otsustasin hoopis sinist risustada ja korralikumad jupid essile panna ning essiga edasi sõita.

Täpselt tehnika kohta ei oska infot anda, mis kuidas ja kes teinud on, kuid edasi ta liigub ja rõhku puhub hea ilmaga 1.6, halva ilmaga 1.4-5. Samuti on peal manuaalne boosti kontroll mille põhimõttest mina aru ei ole saanud. Alles on kapoti all nii n75 kui ka Bypass.
Kastiks kuuene manuaal mis on laitmatus korras, välja arvatud kastihoovastik.

Varustus nagu ikka, 4x el aknad, kliima, katuseluuk, kompu, püsikas jne.

Plaanidest niipalju, et enne talve läheb mootor korra laiali ja huvipärast tahan näha sisse. Ning kokkupannes kaaneremont ja vb teeb ka plokiga midagi. Kevadel, kui 200 peaks juba liikuma, siis tahaks terve auto laiali võtta ja siis komplekteerida kere ja sisu ideaalilähedaseks, ning mootorist natuke rohkem jõudu välja võtta.

Auto ise siis Mikk_M vana masin, kuid tema ajastu tehnikast pole midagi kapotiall alles. Vahepeal on hulk tundmatut ala.

Üks pimedas telefoniga tehtud pilt ka:

http://www.upload.ee/image/3495727/DSC_0147.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.08.13 20:18 Tsiteeri


See kontroller soovitan sealt minema visata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 06.08.13 20:35 Tsiteeri


Ja täpemalt miks? Või miks seda üldse paigaldatakse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.13 17:43 Tsiteeri


Üldiselt paigaldatakse ainult selleks, et rõhukellal suuremaid numbreid näha ja sõprade ees kõvatada, et palju puhub. :D

Ära visata soovitaks selle pärast, et auto aju peaks kogu töö ise ära tegema. Manuaalse kontrolleri lisamine on piiride lõhki ajamine ilma kasu saamata. Näiteks - kui sul on chip mis lubab max ülerõhku 1,3bar ja manuaalse kontrolleriga on 1,6 välja pigistatud, siis see ei ole õige kuna ajus ei ole infot mis peaks peale 1,3 bari ületamist juhtuma. Reaalselt juhtub aga see, et segu läheb lahjaks ja sa kaotad jõus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mikk_M
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 R5 2.5TDI

postitati 07.08.13 17:43 Tsiteeri


Liigub isegi veel. Päris madalale on ka lastud vahepeal.
Ajus Prj paigaldatud chip ikka endiselt?
See on ka põnev, et koos kapotialuste vidinatega ka viiekäiguline kast lahkus ja asemel hoopis 6k tuli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 07.08.13 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spool
Üldiselt paigaldatakse ainult selleks, et rõhukellal suuremaid numbreid näha ja sõprade ees kõvatada, et palju puhub. :D

Ära visata soovitaks selle pärast, et auto aju peaks kogu töö ise ära tegema. Manuaalse kontrolleri lisamine on piiride lõhki ajamine ilma kasu saamata. Näiteks - kui sul on chip mis lubab max ülerõhku 1,3bar ja manuaalse kontrolleriga on 1,6 välja pigistatud, siis see ei ole õige kuna ajus ei ole infot mis peaks peale 1,3 bari ületamist juhtuma. Reaalselt juhtub aga see, et segu läheb lahjaks ja sa kaotad jõus.


Ookei, siis on vist selge miks 120-130 pealt kiirendades enam niipalju jõudu ei ole kui näiteks 60-70 pealt. Kakkuma päris ei hakka aga no tunda on, et miskit seguga vale. Raske seletada, aga midagi taolist toimub. Ja huvitav on ka see, et 120 pealt kiirendades tuleb rõhk ilusti üles, kuid autol läheb ikka tükk aega sellest aru saamiseks.


Tsitaat:
Algselt postitas: Mikk_M
Liigub isegi veel. Päris madalale on ka lastud vahepeal.
Ajus Prj paigaldatud chip ikka endiselt?
See on ka põnev, et koos kapotialuste vidinatega ka viiekäiguline kast lahkus ja asemel hoopis 6k tuli.


No madaldus oli all kui mina ta tõin omale ja lasin suts veel allapoole. Tegelikult on ruumi veel veidi :P. Aju sisse pole jõudnud vaadata, kuid kahtlen et see alles on, kuna see juhtmestik käis vist mingi hetk mingi teise auto peal.
Agajahh, alla on pandud korralik 6k manuaal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 08.08.13 04:44 Tsiteeri


Kuidagi tuttav tundub see auto.
Kunagi paremad pildid paned siis jõuan selgusele :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 08.08.13 07:53 Tsiteeri


Keera see MBC niimoodi paika, et kella järgi näitaks maks 1,3 bar rõhku, juhul kui sul ikka on seal chipp sees. Vaata mis siis saab. Kui ikka lahjaks jääb , siis keera niimoodi paika, et rõhk oleks originaal, vaata mis siis juhtub. Samamoodi vaata WG üle. Kui seal reguleeritav kruvi ja see põhja keeratud, siis keera välja. Minuarust oli algusest keerama hakates 4 tiiru originaalis. Võid vaadata ka WG kaane alla, mis seal on, kas jäik vedru või originaal.

Need on asjad mida saab ilma arvutita ja tagumikudünoga teha, jälgides rõhukella ja segukella kui see olemas. Aga kui sul N75 niikuinii olemas, siis pane see külge ja las ta ise juhib rõhku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 08.08.13 19:12 Tsiteeri


Täna eemaldasin selle manuaalse jama, aga tulemus suht imelik. Kui ennem sai harva 1.6 peale rõhu ja peale seda hakkas langema, siis nüüd koguaeg 1.6. Keerasin vedru tagasi üles ja sealt umbes kaks keerdu alla, ning midagi ei muutunud. Seega selline küsimus, et kui kõik tahavad rõhku ülespoole, siis kuidas krt mina ta allapoole saan? Kas tõesti on kaane all nii jäik vedru?
Ning nüüd, vb oli varem ka, aga 100-110 pealt kiirendades põhjagaasiga, hakkab moto detoneerima, vaikset metalset kõlinat on motost kuulda sel hetkel. Samas liigub kui kurat nüüd ka suuremal kiirusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 10.08.13 15:44 Tsiteeri


http://www.upload.ee/image/3503518/DSC_0160.jpg

Rõhujama sain korda. Ühendused üle vaadatud ja WG paika timmitud, nüüd ei kaku ja läheb lõpuni ilusti pöördesse kiirendades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 10.08.13 16:15 Tsiteeri


Tagaratta camber on päris valus :D


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
taavi9
huviline

Avatar


Registreerunud 09.01.06
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 avant 3,0TDI S-line 09a.

postitati 10.08.13 18:18 Tsiteeri


Kas nii madala esiotsaga on võimalik sõita ka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 11.08.13 12:12 Tsiteeri


Tegelikult fotokas moonutab tagaratta camberit. Reaalselt siiski ülevalt seespool.

Aga nii madala esotsaga on võimalik sõita, tagaotsa peab mingiaeg ette võtma, 2 cm vaja allapoole saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.9% - SQL: 61.1%]