Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 06.08.13 19:33
|
|
|
Audi urS4 2.2 - 1992 - Ardo
Järgmine isend siis välja valitud, mida oman juba üle kahe nädala. Lühidalt siis lükkest nii, et sinine oli aeglane auto ja plaan oli selle masina
tehnika sinisele peale aretada. Kuid see oleks olnud mõtetu, poolik A6/S6. Otsustasin hoopis sinist risustada ja korralikumad jupid essile panna ning
essiga edasi sõita.
Täpselt tehnika kohta ei oska infot anda, mis kuidas ja kes teinud on, kuid edasi ta liigub ja rõhku puhub hea ilmaga 1.6, halva ilmaga 1.4-5. Samuti
on peal manuaalne boosti kontroll mille põhimõttest mina aru ei ole saanud. Alles on kapoti all nii n75 kui ka Bypass.
Kastiks kuuene manuaal mis on laitmatus korras, välja arvatud kastihoovastik.
Varustus nagu ikka, 4x el aknad, kliima, katuseluuk, kompu, püsikas jne.
Plaanidest niipalju, et enne talve läheb mootor korra laiali ja huvipärast tahan näha sisse. Ning kokkupannes kaaneremont ja vb teeb ka plokiga
midagi. Kevadel, kui 200 peaks juba liikuma, siis tahaks terve auto laiali võtta ja siis komplekteerida kere ja sisu ideaalilähedaseks, ning mootorist
natuke rohkem jõudu välja võtta.
Auto ise siis Mikk_M vana masin, kuid tema ajastu tehnikast pole midagi kapotiall alles. Vahepeal on hulk tundmatut ala.
Üks pimedas telefoniga tehtud pilt ka:
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 06.08.13 20:18
|
|
|
See kontroller soovitan sealt minema visata.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 06.08.13 20:35
|
|
|
Ja täpemalt miks? Või miks seda üldse paigaldatakse?
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.13 17:43
|
|
|
Üldiselt paigaldatakse ainult selleks, et rõhukellal suuremaid numbreid näha ja sõprade ees kõvatada, et palju puhub.
Ära visata soovitaks selle pärast, et auto aju peaks kogu töö ise ära tegema. Manuaalse kontrolleri lisamine on piiride lõhki ajamine ilma kasu
saamata. Näiteks - kui sul on chip mis lubab max ülerõhku 1,3bar ja manuaalse kontrolleriga on 1,6 välja pigistatud, siis see ei ole õige kuna ajus ei
ole infot mis peaks peale 1,3 bari ületamist juhtuma. Reaalselt juhtub aga see, et segu läheb lahjaks ja sa kaotad jõus.
|
|
|
Mikk_M
huviline
Registreerunud 09.09.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 R5 2.5TDI
|
postitati 07.08.13 17:43
|
|
|
Liigub isegi veel. Päris madalale on ka lastud vahepeal.
Ajus Prj paigaldatud chip ikka endiselt?
See on ka põnev, et koos kapotialuste vidinatega ka viiekäiguline kast lahkus ja asemel hoopis 6k tuli.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 07.08.13 20:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spool
Üldiselt paigaldatakse ainult selleks, et rõhukellal suuremaid numbreid näha ja sõprade ees kõvatada, et palju puhub.
Ära visata soovitaks selle pärast, et auto aju peaks kogu töö ise ära tegema. Manuaalse kontrolleri lisamine on piiride lõhki ajamine ilma kasu
saamata. Näiteks - kui sul on chip mis lubab max ülerõhku 1,3bar ja manuaalse kontrolleriga on 1,6 välja pigistatud, siis see ei ole õige kuna ajus ei
ole infot mis peaks peale 1,3 bari ületamist juhtuma. Reaalselt juhtub aga see, et segu läheb lahjaks ja sa kaotad jõus. |
Ookei, siis on vist selge miks 120-130 pealt kiirendades enam niipalju jõudu ei ole kui näiteks 60-70 pealt. Kakkuma päris ei hakka aga no tunda on,
et miskit seguga vale. Raske seletada, aga midagi taolist toimub. Ja huvitav on ka see, et 120 pealt kiirendades tuleb rõhk ilusti üles, kuid autol
läheb ikka tükk aega sellest aru saamiseks.
Tsitaat: | Algselt postitas: Mikk_M
Liigub isegi veel. Päris madalale on ka lastud vahepeal.
Ajus Prj paigaldatud chip ikka endiselt?
See on ka põnev, et koos kapotialuste vidinatega ka viiekäiguline kast lahkus ja asemel hoopis 6k tuli. |
No madaldus oli all kui mina ta tõin omale ja lasin suts veel allapoole. Tegelikult on ruumi veel veidi . Aju sisse pole jõudnud vaadata, kuid kahtlen et see alles on, kuna see juhtmestik käis vist mingi hetk mingi
teise auto peal.
Agajahh, alla on pandud korralik 6k manuaal.
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.13 04:44
|
|
|
Kuidagi tuttav tundub see auto.
Kunagi paremad pildid paned siis jõuan selgusele
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 08.08.13 07:53
|
|
|
Keera see MBC niimoodi paika, et kella järgi näitaks maks 1,3 bar rõhku, juhul kui sul ikka on seal chipp sees. Vaata mis siis saab. Kui ikka lahjaks
jääb , siis keera niimoodi paika, et rõhk oleks originaal, vaata mis siis juhtub. Samamoodi vaata WG üle. Kui seal reguleeritav kruvi ja see põhja
keeratud, siis keera välja. Minuarust oli algusest keerama hakates 4 tiiru originaalis. Võid vaadata ka WG kaane alla, mis seal on, kas jäik vedru või
originaal.
Need on asjad mida saab ilma arvutita ja tagumikudünoga teha, jälgides rõhukella ja segukella kui see olemas. Aga kui sul N75 niikuinii olemas, siis
pane see külge ja las ta ise juhib rõhku.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 08.08.13 19:12
|
|
|
Täna eemaldasin selle manuaalse jama, aga tulemus suht imelik. Kui ennem sai harva 1.6 peale rõhu ja peale seda hakkas langema, siis nüüd koguaeg 1.6.
Keerasin vedru tagasi üles ja sealt umbes kaks keerdu alla, ning midagi ei muutunud. Seega selline küsimus, et kui kõik tahavad rõhku ülespoole, siis
kuidas krt mina ta allapoole saan? Kas tõesti on kaane all nii jäik vedru?
Ning nüüd, vb oli varem ka, aga 100-110 pealt kiirendades põhjagaasiga, hakkab moto detoneerima, vaikset metalset kõlinat on motost kuulda sel hetkel.
Samas liigub kui kurat nüüd ka suuremal kiirusel.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 10.08.13 15:44
|
|
|
Rõhujama sain korda. Ühendused üle vaadatud ja WG paika timmitud, nüüd ei kaku ja läheb lõpuni ilusti pöördesse kiirendades.
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 10.08.13 16:15
|
|
|
Tagaratta camber on päris valus
|
|
|
|
taavi9
huviline
Registreerunud 09.01.06
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 avant 3,0TDI S-line 09a.
|
postitati 10.08.13 18:18
|
|
|
Kas nii madala esiotsaga on võimalik sõita ka?
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 11.08.13 12:12
|
|
|
Tegelikult fotokas moonutab tagaratta camberit. Reaalselt siiski ülevalt seespool.
Aga nii madala esotsaga on võimalik sõita, tagaotsa peab mingiaeg ette võtma, 2 cm vaja allapoole saada.
|
|
|