Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: a4 tagakojamees (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1445)
kaiz
huviline



Registreerunud 06.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S-type 2.0 TDI

postitati 26.01.05 20:22 Tsiteeri
a4 tagakojamees



Algul jäi poolele teele seisma ja siis läks lõpuni, nüüd suri päris maha. Mis kõige tõenäolisem on? Kas relee on ka kuskil, või peab mootorit kahtlustama? :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 26.01.05 20:45 Tsiteeri


kõigepealt kontrolli kaitset, kui terve, siis võta mootori küljest pistik lahti ja kontrolli algatuseks kas vool tuleb peale. Süütega peab tulema must/kollasega juhtmele toide ja pruun on mass.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
anttix
huviline



Registreerunud 31.01.05
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.05 20:02 Tsiteeri


Teine variant on see ,et sul vee "pritsimise" voolik seal kojamehe mootori ligidal katki, seetõttu asi roostes. Voolikut müüakse ka eraldi (vähemalt a6 jaoks). Hiljem õlita mootor ilusti ära ja kärab veel aastaid. :-)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaiz
huviline



Registreerunud 06.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S-type 2.0 TDI

postitati 01.02.05 17:57 Tsiteeri


Tänud, hakkan uurima. Veepihusti liikus küll miskit aega nagu omasoodu. ;)
Aga ega ei leiagi, et tagakojamehel oleks (eraldi) kaitset.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 17.10.09 08:52 Tsiteeri


Endal hakkis tagakojamees just tagasi tulles, lahenduseks oli mootori laialikiskumine ja seal suure ümmarguse hammasratta all olevate kahe klemmi ülespoole painutamine. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
cyrus
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi neli

postitati 05.01.10 20:35 Tsiteeri


Tere,

Tekkis olukord, kus tagakojamees ei jää enam seisma ja töötab vahetpidamata.
Kas on kuidagi võimalik kontrollida, kas mootor on terve? Diagnostika ütles, et kojameheni viiva pistikuni on kõik korras, elektrik jälle väidab(püüdis mootorit parandada), et kusagil lülitis on viga. Teist autot võtta ei ole, kus saaks katsetada.
Autoks on 2002 A4 avant.


Mina näiteks ei saaks enam öösel rahulikult magada, kui mootor õli võtaks.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaimagk
huviline



Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1,4 tsi vag

postitati 05.01.10 21:53 Tsiteeri


Ma arvaks ka et lülitis mingi kala. Nii kui süüte sisse keerad hakkab vehkima või?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cyrus
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi neli

postitati 05.01.10 22:01 Tsiteeri


Jah, täpselt nii teeb.


Mina näiteks ei saaks enam öösel rahulikult magada, kui mootor õli võtaks.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cyrus
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi neli

postitati 07.01.10 10:52 Tsiteeri


Kas tõesti keegi ei oska öelda?


Mina näiteks ei saaks enam öösel rahulikult magada, kui mootor õli võtaks.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.7% - SQL: 64.3%]