Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A4 b5 2.5 v6 tdi quattro 110kW - 1999 - Nihhuja (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 8912)
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 01.01.14 20:37 Tsiteeri


Juhipoolt tuleb vaakumpump ära keerata ja kõrvalistuja poolt kork ära võtta. Siis saad rakise peale panna. Alt vända punn ka sisse muidugi.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 01.01.14 20:58 Tsiteeri


Kui hammasrihm täpselt samaoodi tagasi sai nagu vana siis miskit ei muutu tegelt. Rakistega võiks üle kontrollida kas enne oli paigas asi kuid see nõuab palju lisatööd ja uusi klapikambri kaane tihendeid. Selle väntvõlli fikseerimisaugu ülesleidmine on paras jura kui enne teinud pole. Nii vahetades jääb süüde ka alati paika nagu enne oli. Kui nukarattad lahti lasta ja rakisetga panna muutub pumba nurk suht kindlalt. Olen seda nii R5 tdi peal testinud kui V6 ja kui simmereid vahetada pole vaja teen ka oma märkidega rihmavahetuse. Asja juures tuleb mõistusega olla ja peab kindel olema, et asi õige saab. Hea on vanale rihmale ka märgid ja pöörlemissuund peale märkida ja se kanda uuele rihmale siis ei saa kuidagi eksida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Nihhuja
huviline



Registreerunud 30.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.14 21:11 Tsiteeri


Nojah, koduste vahenditega sai vähemalt rihm vahetatud, kuid tõesti, kuna auto liikus nii nagu varem, käivitus ka väga hästi, seega ei põdenud väga, et midagi sai seal valesti minna., kuid millest niimodi rihmaratas katki võib minna? lihtsalt väga halb ebaõnn?


Kelleks sa saada tahad? Kaineks.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 01.01.14 22:06 Tsiteeri


Ei pannud seda rihmaratta asja tähele teemas. Seal ju otsad jummla roostes. Ju avarii olnud ja mõrad rattal sees. Niisama se küll katki ei lähe. Nüüd rihma vahetades liigutasid seda ja ju andis järgi. Sul klapid ka peas ju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
WVP
huviline



Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.14 00:13 Tsiteeri


Vaata ikka klapikambri kaane alla ka, arvatavasti lendas nookur minema ja jäi kuidagi halvasti nuka vahele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Nihhuja
huviline



Registreerunud 30.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.14 22:41 Tsiteeri


Nonii, sai auto vahetatud siis uue A4 ja vastu 1996a., 1.9 tdi, 81k + 22kw chip, lisasid pole, kliima , 2x elektri aknad, kaltsusisu , kuid ise rahul.


Võib teema lukku panna.


Kelleks sa saada tahad? Kaineks.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]