Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: S6, C5 "ujub" (Vastuseid: 34 | Vaatamisi: 7357)
EgertP
huviline

Avatar


Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 S-line

postitati 04.11.13 17:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kelluke
Mina kasutan hetkel 18x8 velge ET-40,koos 20mm flantsiga ja selline kompott on paeaegu kena silmale vaadata.



Ka minul sama kompott ning auto püsib kenasti teel. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 21.11.13 09:46 Tsiteeri


Vahepeal kiire olnud ning pole saanud autoga pikalt tegeleda.

Aga mõni asi mis teinud olen.

Veljed nüüd 18" ET 35 + 14 mm flants, seega peaks olema ET 21. Välimust väga OK

Vahetasin ära roolilati kuna servo ei toiminud korralikult. See aitas ainult rooli toimimisele kuid juhitavust see ei parandanud.


Keegi võiks midagi veel välja pakkuda :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 21.11.13 10:36 Tsiteeri


Oled saanud ka reaalselt teisi rehve proovida? Ei suuda välja lugeda siit teemast seda.
Oli omal kunagi sama anomaalia, lihtsalt vana rehv (5a), piisavalt kulunud, koordid vigased ja tolgendas teel kuidas ise soovis. Sai käidud ja otsitud samuti halliks ennast. Peale seda kui keset sirget teed otsustas hakata juba meeter kõrvale "astuma" ilma mingi hoiatuseta, sai proovitud uusi rehve ja voilaa. Peale seda pole ostnud enam ühtki kasutatud rehvi.

Praegu oli just oma autoga teema, 3 aastat on all olnud tutikana ostetud Hankooki K416 215/60/R15 (rehv aastast 2009). Juhitavus teelpüsivus oli super, nüüd hakkas aina hullemini ja hullemini teed otsima. Sillad paigas, rõhud paigas, rehvid pole hammasrattad ega miskit, mustrijääk 3+mm.
Viskasin tutikad Barumid alla, auto on totaalselt uuesti sündinud. Ei miskeid tõmblemisi.
Miskine 18" võimendab seda teemat tänapäevase sillageomeetria puhul ilmselt hulleminigi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.11.13 10:54 Tsiteeri


Tahtsin just samu mõtteid edastada, mis Kauri.

Teine rehv muudab asja kindlasti. Endal kunagi kogemus ühe C5 V8-ga kui Pirelli P Zero asemele läks miski Barum vms pehmem rehv. Kusjuures rehvimõõt oli täpselt sama (245/40/18).

Samas jääb ikka väike kahtlus, et midagi on sellisel juhul korrast ära ning pehmema rehviga "petad" sa lihtsalt ennast ära. Siin samas teemaski mõni kirjutab, et sõidab sama mõõduga, mis Sul ja kõik korras, ei kisu kuhugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 21.11.13 11:01 Tsiteeri


Minu jutu point pole mitte "petmises", vaid pigem selles, et rehvi koostisosad vananedes kaotavad oluliselt oma omadusi, lisaks kõikvõimalikud peidetud vigastused/rebendid koortides tänu meie supersiledatele teedele jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
melnits
huviline

Avatar


Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a

postitati 21.11.13 11:26 Tsiteeri


Omal oli kunagi sama jama, et rehvid olid vanad ja sai käidud stendis ja puha ok kuid auto ei seisnud kuidagi teel. Lõpuks pandi stendi kohas uued rehvid prooviks alla ja see tõmblemine lõppes sellega! :) Ja selle koha omanik oskas ka rääkida, et kunagi oli 1 hooaja sõitnud rehvid teisele autole alla pannud ja oli sama jama, et auto ei seisnud teel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 21.11.13 14:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Oled saanud ka reaalselt teisi rehve proovida? Ei suuda välja lugeda siit teemast seda.
Oli omal kunagi sama anomaalia, lihtsalt vana rehv (5a), piisavalt kulunud, koordid vigased ja tolgendas teel kuidas ise soovis. Sai käidud ja otsitud samuti halliks ennast. Peale seda kui keset sirget teed otsustas hakata juba meeter kõrvale "astuma" ilma mingi hoiatuseta, sai proovitud uusi rehve ja voilaa. Peale seda pole ostnud enam ühtki kasutatud rehvi.

Praegu oli just oma autoga teema, 3 aastat on all olnud tutikana ostetud Hankooki K416 215/60/R15 (rehv aastast 2009). Juhitavus teelpüsivus oli super, nüüd hakkas aina hullemini ja hullemini teed otsima. Sillad paigas, rõhud paigas, rehvid pole hammasrattad ega miskit, mustrijääk 3+mm.
Viskasin tutikad Barumid alla, auto on totaalselt uuesti sündinud. Ei miskeid tõmblemisi.
Miskine 18" võimendab seda teemat tänapäevase sillageomeetria puhul ilmselt hulleminigi.




Olen testimise mõttes ikka mõned km suutnud sõita, kuigi suht ebamugav on liigelda kui auto ette hoiatamatta lihtsalt kuhugi poole kiskuma hakkab.

Erinevaid komplekte rehve on all olnud juba kolm.

225/ 45 R18 ET 42 Kõigepealt olid need. Kuna istusid eriti koopas siis kahtlustasingi kohe, et nendes viga.
235/ 40 R 18 ET 35 Nendega ei muutunud mitte midagi
Nüüd on all 245/40 R18 ET 35 + 14 mm flants, ikka ei midagi

Siinkohal mainin ära, et esimesel jooksul oli rehvi sügavus 6 + mm, teasel jooksul ca 3-4 mm, ning sellel mis praegu all ca. 5mm.



Lisaks veel see, et niiöelda "ujumine" on pidev, ehk siis pole vahet kui kiiresti sõidan. Kas 25-30 km/h või 100 + km/h


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 21.11.13 14:40 Tsiteeri


Ei hakanud uut teemat tegema ning küsin siin ühe kõrvalise küsimuse.

Mis vahe on lambdal mis asub enne ja pärast katalüsaatorit?
Nimelt see mis enne kat-i on sellel on 5 juhet ning teistsugune pistik, ning pärast kat-i oleval on 4 juhet nagu ikka.

PS: mootoriks on 1,8 T


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 21.11.13 19:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: niffu
Ei hakanud uut teemat tegema ning küsin siin ühe kõrvalise küsimuse.

Mis vahe on lambdal mis asub enne ja pärast katalüsaatorit?
Nimelt see mis enne kat-i on sellel on 5 juhet ning teistsugune pistik, ning pärast kat-i oleval on 4 juhet nagu ikka.

PS: mootoriks on 1,8 T


Kas teemade tegemine on tasuline? :) Kui sulle nüüd selle 1.8T lambdade kohta vastus antakse, kuidas siis teab sarnase küsimusega inimene sellele tulevikus S6 ujumise teemast vastust otsida? Sulle võib tunduda, et ühe teema jätkuv kasutamine on mõistlik, aga tegelikkuses teed teistele sellega karuteene.

PS. Teine lambda on peamiselt katalüsaatori töö kontrollimiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 22.11.13 18:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat:
Algselt postitas: niffu
Ei hakanud uut teemat tegema ning küsin siin ühe kõrvalise küsimuse.

Mis vahe on lambdal mis asub enne ja pärast katalüsaatorit?
Nimelt see mis enne kat-i on sellel on 5 juhet ning teistsugune pistik, ning pärast kat-i oleval on 4 juhet nagu ikka.

PS: mootoriks on 1,8 T


Kas teemade tegemine on tasuline? :) Kui sulle nüüd selle 1.8T lambdade kohta vastus antakse, kuidas siis teab sarnase küsimusega inimene sellele tulevikus S6 ujumise teemast vastust otsida? Sulle võib tunduda, et ühe teema jätkuv kasutamine on mõistlik, aga tegelikkuses teed teistele sellega karuteene.

PS. Teine lambda on peamiselt katalüsaatori töö kontrollimiseks.




Teemade tegemine pole tasuline, kuid ei pidanud seda vajalikuks. Ning sinu manitsused ei pea paika selle poolest, et kui sa nüüd trükid otsingusse sisse 1,8 T lambda siis tuleb minu teema esimesena esile hetke seisuga. Seega otsing leiab nii või naa selle teema üles!

Ning sinu PS-iga ei ole mul suurt midagi peale hakata. Minu küsimus oli, et mis vahe on lambdal mis asub enne kat-i. Tean, et on laiariba lambda. Lihtsalt võrdlesin enda autot ühe vanema 1,8 T-ga (1998.a.) ning sellel oli ainult üks lambda ning nelja juhtmega.

Aga las see teema jääb!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 67.6% - SQL: 32.4%]