Lehekülgi: 1 2 |
EgertP
huviline
Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 S-line
|
postitati 04.11.13 16:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kelluke
Mina kasutan hetkel 18x8 velge ET-40,koos 20mm flantsiga ja selline kompott on paeaegu kena silmale vaadata. |
Ka minul sama kompott ning auto püsib kenasti teel. 
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 21.11.13 08:46
|
|
|
Vahepeal kiire olnud ning pole saanud autoga pikalt tegeleda.
Aga mõni asi mis teinud olen.
Veljed nüüd 18" ET 35 + 14 mm flants, seega peaks olema ET 21. Välimust väga OK
Vahetasin ära roolilati kuna servo ei toiminud korralikult. See aitas ainult rooli toimimisele kuid juhitavust see ei parandanud.
Keegi võiks midagi veel välja pakkuda 
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 21.11.13 09:36
|
|
|
Oled saanud ka reaalselt teisi rehve proovida? Ei suuda välja lugeda siit teemast seda.
Oli omal kunagi sama anomaalia, lihtsalt vana rehv (5a), piisavalt kulunud, koordid vigased ja tolgendas teel kuidas ise soovis. Sai käidud ja
otsitud samuti halliks ennast. Peale seda kui keset sirget teed otsustas hakata juba meeter kõrvale "astuma" ilma mingi hoiatuseta, sai proovitud
uusi rehve ja voilaa. Peale seda pole ostnud enam ühtki kasutatud rehvi.
Praegu oli just oma autoga teema, 3 aastat on all olnud tutikana ostetud Hankooki K416 215/60/R15 (rehv aastast 2009). Juhitavus teelpüsivus oli
super, nüüd hakkas aina hullemini ja hullemini teed otsima. Sillad paigas, rõhud paigas, rehvid pole hammasrattad ega miskit, mustrijääk 3+mm.
Viskasin tutikad Barumid alla, auto on totaalselt uuesti sündinud. Ei miskeid tõmblemisi.
Miskine 18" võimendab seda teemat tänapäevase sillageomeetria puhul ilmselt hulleminigi.
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.11.13 09:54
|
|
|
Tahtsin just samu mõtteid edastada, mis Kauri.
Teine rehv muudab asja kindlasti. Endal kunagi kogemus ühe C5 V8-ga kui Pirelli P Zero asemele läks miski Barum vms pehmem rehv. Kusjuures rehvimõõt
oli täpselt sama (245/40/18).
Samas jääb ikka väike kahtlus, et midagi on sellisel juhul korrast ära ning pehmema rehviga "petad" sa lihtsalt ennast ära. Siin samas teemaski mõni
kirjutab, et sõidab sama mõõduga, mis Sul ja kõik korras, ei kisu kuhugi.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 21.11.13 10:01
|
|
|
Minu jutu point pole mitte "petmises", vaid pigem selles, et rehvi koostisosad vananedes kaotavad oluliselt oma omadusi, lisaks kõikvõimalikud
peidetud vigastused/rebendid koortides tänu meie supersiledatele teedele jne.
|
|
|
|
melnits
huviline
Registreerunud 19.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 (162 kw) sedaan 2002.a
|
postitati 21.11.13 10:26
|
|
|
Omal oli kunagi sama jama, et rehvid olid vanad ja sai käidud stendis ja puha ok kuid auto ei seisnud kuidagi teel. Lõpuks pandi stendi kohas uued
rehvid prooviks alla ja see tõmblemine lõppes sellega! Ja selle koha
omanik oskas ka rääkida, et kunagi oli 1 hooaja sõitnud rehvid teisele autole alla pannud ja oli sama jama, et auto ei seisnud teel.
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 21.11.13 13:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Oled saanud ka reaalselt teisi rehve proovida? Ei suuda välja lugeda siit teemast seda.
Oli omal kunagi sama anomaalia, lihtsalt vana rehv (5a), piisavalt kulunud, koordid vigased ja tolgendas teel kuidas ise soovis. Sai käidud ja
otsitud samuti halliks ennast. Peale seda kui keset sirget teed otsustas hakata juba meeter kõrvale "astuma" ilma mingi hoiatuseta, sai proovitud
uusi rehve ja voilaa. Peale seda pole ostnud enam ühtki kasutatud rehvi.
Praegu oli just oma autoga teema, 3 aastat on all olnud tutikana ostetud Hankooki K416 215/60/R15 (rehv aastast 2009). Juhitavus teelpüsivus oli
super, nüüd hakkas aina hullemini ja hullemini teed otsima. Sillad paigas, rõhud paigas, rehvid pole hammasrattad ega miskit, mustrijääk 3+mm.
Viskasin tutikad Barumid alla, auto on totaalselt uuesti sündinud. Ei miskeid tõmblemisi.
Miskine 18" võimendab seda teemat tänapäevase sillageomeetria puhul ilmselt hulleminigi. |
Olen testimise mõttes ikka mõned km suutnud sõita, kuigi suht ebamugav on liigelda kui auto ette hoiatamatta lihtsalt kuhugi poole kiskuma hakkab.
Erinevaid komplekte rehve on all olnud juba kolm.
225/ 45 R18 ET 42 Kõigepealt olid need. Kuna istusid eriti koopas siis kahtlustasingi kohe, et nendes viga.
235/ 40 R 18 ET 35 Nendega ei muutunud mitte midagi
Nüüd on all 245/40 R18 ET 35 + 14 mm flants, ikka ei midagi
Siinkohal mainin ära, et esimesel jooksul oli rehvi sügavus 6 + mm, teasel jooksul ca 3-4 mm, ning sellel mis praegu all ca. 5mm.
Lisaks veel see, et niiöelda "ujumine" on pidev, ehk siis pole vahet kui kiiresti sõidan. Kas 25-30 km/h või 100 + km/h
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 21.11.13 13:40
|
|
|
Ei hakanud uut teemat tegema ning küsin siin ühe kõrvalise küsimuse.
Mis vahe on lambdal mis asub enne ja pärast katalüsaatorit?
Nimelt see mis enne kat-i on sellel on 5 juhet ning teistsugune pistik, ning pärast kat-i oleval on 4 juhet nagu ikka.
PS: mootoriks on 1,8 T
|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 21.11.13 18:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
Ei hakanud uut teemat tegema ning küsin siin ühe kõrvalise küsimuse.
Mis vahe on lambdal mis asub enne ja pärast katalüsaatorit?
Nimelt see mis enne kat-i on sellel on 5 juhet ning teistsugune pistik, ning pärast kat-i oleval on 4 juhet nagu ikka.
PS: mootoriks on 1,8 T |
Kas teemade tegemine on tasuline? Kui sulle nüüd selle 1.8T lambdade kohta
vastus antakse, kuidas siis teab sarnase küsimusega inimene sellele tulevikus S6 ujumise teemast vastust otsida? Sulle võib tunduda, et ühe teema
jätkuv kasutamine on mõistlik, aga tegelikkuses teed teistele sellega karuteene.
PS. Teine lambda on peamiselt katalüsaatori töö kontrollimiseks.
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 22.11.13 17:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
Ei hakanud uut teemat tegema ning küsin siin ühe kõrvalise küsimuse.
Mis vahe on lambdal mis asub enne ja pärast katalüsaatorit?
Nimelt see mis enne kat-i on sellel on 5 juhet ning teistsugune pistik, ning pärast kat-i oleval on 4 juhet nagu ikka.
PS: mootoriks on 1,8 T |
Kas teemade tegemine on tasuline? Kui sulle nüüd selle 1.8T lambdade kohta
vastus antakse, kuidas siis teab sarnase küsimusega inimene sellele tulevikus S6 ujumise teemast vastust otsida? Sulle võib tunduda, et ühe teema
jätkuv kasutamine on mõistlik, aga tegelikkuses teed teistele sellega karuteene.
PS. Teine lambda on peamiselt katalüsaatori töö kontrollimiseks. |
Teemade tegemine pole tasuline, kuid ei pidanud seda vajalikuks. Ning sinu manitsused ei pea paika selle poolest, et kui sa nüüd trükid otsingusse
sisse 1,8 T lambda siis tuleb minu teema esimesena esile hetke seisuga. Seega otsing leiab nii või naa selle teema üles!
Ning sinu PS-iga ei ole mul suurt midagi peale hakata. Minu küsimus oli, et mis vahe on lambdal mis asub enne kat-i. Tean, et on laiariba lambda.
Lihtsalt võrdlesin enda autot ühe vanema 1,8 T-ga (1998.a.) ning sellel oli ainult üks lambda ning nelja juhtmega.
Aga las see teema jääb!!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |