Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Õlirõhk kadunud 2,5 Tdi V6 (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2188)
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 14.07.13 12:43 Tsiteeri
Õlirõhk kadunud 2,5 Tdi V6



Vaevalt jõudsin ära harjuda, et masin on korras ja sõidab suurepäraselt, kui uus häda kallal- äkki kadus õlirõhk, st hakkas põlema punane kann. Ei osanud esimese hooga midagi põhjalikumat diagnoosida, keerasin lahti ülemisest õlikanalist anduri, ja tõepoolest rõhku pole. Kust peaks hakkama asja lahkama? Esiots ja mootor jälle laiali vaja tõmmata?:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
J.Aru
huviline



Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.07.13 18:32 Tsiteeri


Mina keeraks prooviks filtri ära, et välistada selle umbes oleku. Ma usun, et seda sa vaatasid aga igaks-juhuks ikka küsin, kas õli ikka on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 14.07.13 18:41 Tsiteeri


Mingeid imelikke hääli ei olnud ennem?
Õlipumba saab alt kätte muidu. Võtad alumise karteri ära.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 15.07.13 07:04 Tsiteeri


Ei olnud jh mingeid hääli ei enne ega hiljem.:D
Tõmbasin põhja maha ja selgus, et katki on kõrv mille sees liigub pinguti kolb. Nüüd ongi järgmine küsimus, et mille küljes see kõrv on, kas ploki või otsakaane? Ja kas õlipumba ketti ning vändahammasratast saab ilma mootorit maha ja lahti võtmata vahetada?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 15.07.13 19:38 Tsiteeri


Kas keegi teab, mismoodi õlipumba keti hammasratas vända pealt maha tuleb? Mingi spetstõmmitsaga?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 16.07.13 07:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Kas keegi teab, mismoodi õlipumba keti hammasratas vända pealt maha tuleb? Mingi spetstõmmitsaga?

http://static4.album.ee/files/1126/12/orig_28153011_uqfn.jpg
Tagasi paigaldatakse hammasratas kuumalt 220°C.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 16.08.13 17:56 Tsiteeri


Tänud infoga abistajatele, õlirõhk taas olemas.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.3% - SQL: 64.7%]