geenius78
huviline
Registreerunud 17.01.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.05 07:10
|
|
|
Kuidas pingutada esiamorti?
Kas esiamordi puhul tuleb viimast pingutada maksimaalselt kinni või peab seal olema mingi liikumiseruum ka padjale? Pean silmas kapoti all olevad
mutrit. On keegi kokku puutunud?
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 24.01.05 07:17
|
|
|
mis autoga tegu?
|
|
|
maxs30
huviline
Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 TDI
|
postitati 24.01.05 08:15
|
|
|
Enda autol sai ka kõik eest vahetatud.Oleks ka huvi nende pingutamise lohta.
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 24.01.05 08:29
|
|
|
amort peab olema nii oma pesas (püstikus) kui ka amordi padja küljes korralikult kinni. mõõdukalt! ei pea hakkama njuutonmeetriga mõõtma 
|
|
|
|
geenius78
huviline
Registreerunud 17.01.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.05 13:19
|
|
|
Mul B4-l vaja pingutada ilmselt.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 24.01.05 18:26
|
|
|
Keerake üle või pooleks ja siis pool ringi tagasi
Tegalikult on nii et see mutter peab olema konkreetselt kinni.
Ja kui tunnete et kobiseb eest vms,ning mutter on kinni siis on tõenäoliselt amordipadjad läbi vajunud.Eriti valus teema B3 ja B4 kerega audidel
millel on R5 või V6 moto.
|
|
|
|
galen
huviline
Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2.6 V6, koda kahene aiatraktor
|
postitati 24.01.05 18:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Ja kui tunnete et kobiseb eest vms,ning mutter on kinni siis on tõenäoliselt amordipadjad läbi vajunud.Eriti valus teema B3 ja B4 kerega audidel
millel on R5 või V6 moto. |
Err... miks eriti valus just neil? saavad tänu pidevale tallamisele hullult laksu või lihtsalt mootori suurem raskus?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 24.01.05 19:37
|
|
|
Ise vastasid.
Just suurem koormus esisillale.
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 24.01.05 19:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: galen
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Ja kui tunnete et kobiseb eest vms,ning mutter on kinni siis on tõenäoliselt amordipadjad läbi vajunud.Eriti valus teema B3 ja B4 kerega audidel
millel on R5 või V6 moto. |
Err... miks eriti valus just neil? saavad tänu pidevale tallamisele hullult laksu või lihtsalt mootori suurem raskus? |
lihtsalt eriti loll ehitus
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 24.01.05 21:37
|
|
|
krt, ongi nii vist. Mõni kuu tagasi vahetasin ja nüüd jälle kobin sees. Variant on veel, et sarniir. Jupe see B4 esisild ...
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
postitati 25.01.05 08:18
|
|
|
A4'jal keerasin tagumisi amorte oma 3 korda - kui oli lõdvalt siis kolises, kui oli liiga tugevalt viskas mingi seibi üle. Positiivset asja juures on
see et A4 amordi võtaks vist lahti ka une pealt 
@ topic - keera nii kinni kui saab (mõõdukalt).....hea oleks muidugi mingi njuutonvõtmega asi üle käia.
jalgratturid jalgrattateele
|
|
|
|