nomercy
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V6 142kW
|
postitati 03.07.13 17:30
|
|
|
A6 2,8L pidurid kiiluvad kinni
Probleem on auto esimese parempoolse rattaga, mis kiilub kinni. Nii umbes 20-30km peal. Esimesena arvasin, et viga on supportis, mille ma kohe uue
vastu vahetasin. Viga püsis. Siis sai välja vahetatud piduri voolik (öeldi, et õli tungib voolikus kahe kihi vahele, ega lähe tagasi). Vahetasin ka
selle välja.
Tiba nagu oleks parem, kuid pole ikka see mis varem. Sõitsin maha ca. 40km. Piduriketas lausa õhkas kuuma, oleks vabalt suitsule sealt tuld saanud.
Tungisin üles ja proovisin kas käib ringi. Korraliku lihaste töö peale ma ta suutsin ringi ajada, aga seda ka ainult veerand, või vähemgi pööret.
Enam ei oska midagi peale hakata, ega taha enam osta varuosi mis tegelikult katkigi pole.
Targad ja teadjad mehed, öelge milles võiks olla probleem, kus võiks viga olla?
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 03.07.13 19:07
|
|
|
Kas vahetasid täiesti tutika või uue vana vastu? Alustaks äkki siit.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
nomercy
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V6 142kW
|
postitati 03.07.13 20:46
|
|
|
Keilast, Pakiautokeskuse taga olevast audi remondimeeste käest ostetud uus kasutatud support. Esmapilgul tundus suht kobe support, aga milline selle
sisu on, ei tea keegi. Võibolla vaid tema ise. Garantii isegi julges anda.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 03.07.13 20:50
|
|
|
Siis mine sinna samade meeste juurde ja näita ette. Kui asi suportis, siis ju garantii ja teevad äkki hoolduse ka ära supportile, et kolb korralikult
liiguks sisse tagasi ka!?
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
nomercy
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V6 142kW
|
postitati 03.07.13 20:58
|
|
|
mainiks ära et külmalt, ehk kui veel õli külm on, liigub silinder ilusasti. Pidurdab ja laseb ketta lahti, nii nagu peab. Sõites ta kiilub üha rohkem
kinni. Seda on väga hästi hetkelisest küttekulust aru saada.
Support toimib nii nagu peab.
|
|
|
nomercy
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V6 142kW
|
postitati 03.07.13 21:03
|
|
|
Pigem olen arvama hakanud, et viga võib olla selles "alumiinium karbis" kapotti all. Täpset nimetust ei oska öelda. Võiboll õlisurveregulaator
vms.
Äkki on lihtsalt mustus kuskil klappide vahel? Pidurdades pressib õli läbi aga tagasi ei lase.
Imelik on aga see, et külmalt toimib, soojalt aga jääb pidur üha rohkem peale.
Täna pidureid õhutades tuli sealt süsimusta piduriõli välja muide. Kohe arvasin, et see ei ole õige. Musta õli tuli mõlemalt poolt piduritest.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.13 21:11
|
|
|
Mis info ABS mooduli registris?
|
|
|
|
nomercy
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V6 142kW
|
postitati 03.07.13 21:13
|
|
|
kuidas ma seda vaatan? Arvutiga? Mul pole kahjuks selliseid vahendeid.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.13 21:15
|
|
|
Seda küll. Kas armatuuris ABS märgutuli ok?
Tsitaat: | Algselt postitas: nomercy
kuidas ma seda vaatan? Arvutiga? Mul pole kahjuks selliseid vahendeid. |
|
|
|
|
nomercy
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V6 142kW
|
postitati 03.07.13 21:19
|
|
|
Ei. ABS ja veojõukontroll ei tööta juba aasta. Ühel päeval lihtsalt lülitas ennast välja. Ei hakanud kohe remontima ka, kuna tundus liialt keeruline
ja automaatselt arvasin, et selle remont oleks pool minu kuupalka Seega
jäi sinnapaika.
Siiamaani sõitis ilma nende kaheta täiesti normaalselt.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.13 21:40
|
|
|
Ilma arvutita on raske midagi antud probleemi sügavusest või asjaoludest arvata.
Sellel supportil pole ilmselt midagi viga.
|
|
|
|
nomercy
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V6 142kW
|
postitati 03.07.13 22:52
|
|
|
aga milles võiks viga olla?
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 03.07.13 23:09
|
|
|
Mine kuhugi, kus vastav tarkvara olemas. ABS moodul tuksis, siis ei lase sinna ligigi. Sealt võiks siis ka alustada, et see korda teha.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.13 23:14
|
|
|
Näiteks sellises jubinas;
Tsitaat: | Algselt postitas: nomercy
aga milles võiks viga olla? |
|
|
|
|
nomercy
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V6 142kW
|
postitati 03.07.13 23:52
|
|
|
ma aimasin ise ka, et seal võib viga olla. Sest viga on siiski ainult ühes rattas. Homme proovin, ehk on ainult elektrilised ühendused oksüdeerunud.
Loodan väga, et ei pea hakkama uut ostma. Enne kannan maha. Pole vist väärt nii suuri kulutusi enam.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 03.07.13 23:58
|
|
|
ABS juhtmooduli remont on u 150 eurot. Ma ei tea kas selle summa pärast autot päris maha kanda on vaja. Teinekord maini sellised asjad kohe ära!
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
nomercy
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V6 142kW
|
postitati 04.07.13 00:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
ABS juhtmooduli remont on u 150 eurot. |
Tead Sa kedagi konkreetset, kes selle raha eest teeks asja korda?
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 04.07.13 00:47
|
|
|
Tartus on Dialab, kes minu teada sinna auku küsib selle remondi eest.
Tallinnas ma kahjuks ei tea, mõni teine foorumlane äkki oskab kaasa rääkida või lausa ise teha?
Kõigepealt tuleks ikkagi arvutiga natuke torkida teda.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.07.13 10:08
|
|
|
Kas peasilinder ei vöi nt sellist jampsi tekitada?
Saan aru, et peasilindri puhul peaks olema probleem 2-l rattal, kuid siiski tasuks uurida.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.07.13 10:20
|
|
|
Selle soovitusega tekitab ta suure tõenäosusega lihtsalt kulusid juurde. Lisaks supportile, pidurivoolikule ja õlile lisandub siis veel terve jada
jubinaid kuni peasilindrini välja, sest selle "pimesi kontroll" võib vana auto juures lõppeda lihtsalt krahhiga.
Kõik see viitab eeskätt mõne solenoidi puudulikule/piiratud tööle.
Sama välistuse metoodika või loogika kohaselt võib muidu siis ka soovitada uurida, miks 3 ülejäänud ratast normaalselt töötavad. Õpitud tulemustes ja
tagajärgedes on enamasti teema, kas sellist teekonda on põhjendatud ette võtta.
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Kas peasilinder ei vöi nt sellist jampsi tekitada?
Saan aru, et peasilindri puhul peaks olema probleem 2-l rattal, kuid siiski tasuks uurida. |
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.07.13 14:59
|
|
|
Kui ABS pumba solenoidi viga, peaks see kasvöi nt mingi märgutulega ennast teavitama vms, sest viga ju pumbas eneses üldiselt, vöi kuidas.
Just hiljuti sai üks säärane juhtum lahendi, pakuti samuti ABS pumba kolvistikku, suporteid ja muud jura, pöhjus aga just peasilindris, kus mingi
detail olla end risti keeranud. Söidu ajal kruvis aga piduri peale, jahtudes vabastas, piduri probleem oli diagonaalis, üks tagumine ja üks esimene
ratas.
Kui aga möistus töesti ei vöta, tuleb kokkuvöttes odavam ja kiirem lahend siiski vastava asutuse külastusega, kes probleemi lahendab.
tl4...., see oli soovitus, mitte kindel teguviis, alati saab enne lammutamist kasvöi konsultatsiooni korras vöimalikke pöhjuseid uurida, iseasi kui
palju ollakse nöus "vorstiviilu laualt" loovutama.
Ei möelnudgi, et koheselt peaks ükshaaval detaile vahetama asuma.
E: ABS ja veojöukontroll ei toimi, siis pole ju ka pumbal midagi uristada ja solenoidega mängida, isiklikult seda viga ei poolda.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.07.13 15:02
|
|
|
Vaata kümnes postitus 03.07.13 23:19 - ABS ei tööta ja juba ammu.
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Kui ABS pumba solenoidi viga, peaks see kasvöi nt mingi märgutulega ennast teavitama vms, sest viga ju pumbas eneses üldiselt, vöi kuidas.
Just hiljuti sai üks säärane juhtum lahendi, pakuti samuti ABS pumba kolvistikku, suporteid ja muud jura, pöhjus aga just peasilindris, kus mingi
detail olla end risti keeranud. Söidu ajal kruvis aga piduri peale, jahtudes vabastas, piduri probleem oli diagonaalis, üks tagumine ja üks esimene
ratas.
Kui aga möistus töesti ei vöta, tuleb kokkuvöttes odavam ja kiirem lahend siiski vastava asutuse külastusega, kes probleemi lahendab.
tl4...., see oli soovitus, mitte kindel teguviis, alati saab enne lammutamist kasvöi konsultatsiooni korras vöimalikke pöhjuseid uurida, iseasi kui
palju ollakse nöus "vorstiviilu laualt" loovutama.
Ei möelnudgi, et koheselt peaks ükshaaval detaile vahetama asuma. |
|
|
|
|
nomercy
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V6 142kW
|
postitati 04.07.13 18:02
|
|
|
Arvan ise ka et pigem on viga ABS juhtmooduli hüdraulilises pooles praegu. Elektrililine pool ei ole toiminud juba aasta vähemalt. Aga see pole
oluline.
Teen uue postituse, kus ostan kasutatud juhtmoodulit. Midagi ei jää üle. Auto omaniku rõõmud
|
|
|
nomercy
huviline
Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V6 142kW
|
postitati 06.07.13 21:46
|
|
|
Tere taas.
Sai välja vahetatud siis see ABS peamoodul ja tööle ta ka peagi hakkas. Kuigi ABS/ESB tuled armatuuris siiani põlevad. 100 euri see vidin siis maksis.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 06.07.13 22:38
|
|
|
Veakoodid kustutada ja siis vaadata, mis tagasi tuleb.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|