Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 2,8L pidurid kiiluvad kinni (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 2297)
nomercy
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V6 142kW

postitati 03.07.13 17:30 Tsiteeri
A6 2,8L pidurid kiiluvad kinni



Probleem on auto esimese parempoolse rattaga, mis kiilub kinni. Nii umbes 20-30km peal. Esimesena arvasin, et viga on supportis, mille ma kohe uue vastu vahetasin. Viga püsis. Siis sai välja vahetatud piduri voolik (öeldi, et õli tungib voolikus kahe kihi vahele, ega lähe tagasi). Vahetasin ka selle välja.
Tiba nagu oleks parem, kuid pole ikka see mis varem. Sõitsin maha ca. 40km. Piduriketas lausa õhkas kuuma, oleks vabalt suitsule sealt tuld saanud. Tungisin üles ja proovisin kas käib ringi. Korraliku lihaste töö peale ma ta suutsin ringi ajada, aga seda ka ainult veerand, või vähemgi pööret.
Enam ei oska midagi peale hakata, ega taha enam osta varuosi mis tegelikult katkigi pole.
Targad ja teadjad mehed, öelge milles võiks olla probleem, kus võiks viga olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 03.07.13 19:07 Tsiteeri


Kas vahetasid täiesti tutika või uue vana vastu? Alustaks äkki siit. :)


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
nomercy
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V6 142kW

postitati 03.07.13 20:46 Tsiteeri


Keilast, Pakiautokeskuse taga olevast audi remondimeeste käest ostetud uus kasutatud support. Esmapilgul tundus suht kobe support, aga milline selle sisu on, ei tea keegi. Võibolla vaid tema ise. Garantii isegi julges anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 03.07.13 20:50 Tsiteeri


Siis mine sinna samade meeste juurde ja näita ette. Kui asi suportis, siis ju garantii ja teevad äkki hoolduse ka ära supportile, et kolb korralikult liiguks sisse tagasi ka!?


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
nomercy
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V6 142kW

postitati 03.07.13 20:58 Tsiteeri


mainiks ära et külmalt, ehk kui veel õli külm on, liigub silinder ilusasti. Pidurdab ja laseb ketta lahti, nii nagu peab. Sõites ta kiilub üha rohkem kinni. Seda on väga hästi hetkelisest küttekulust aru saada.
Support toimib nii nagu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nomercy
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V6 142kW

postitati 03.07.13 21:03 Tsiteeri


Pigem olen arvama hakanud, et viga võib olla selles "alumiinium karbis" kapotti all. Täpset nimetust ei oska öelda. Võiboll õlisurveregulaator vms.
Äkki on lihtsalt mustus kuskil klappide vahel? Pidurdades pressib õli läbi aga tagasi ei lase.

Imelik on aga see, et külmalt toimib, soojalt aga jääb pidur üha rohkem peale.

Täna pidureid õhutades tuli sealt süsimusta piduriõli välja muide. Kohe arvasin, et see ei ole õige. Musta õli tuli mõlemalt poolt piduritest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.13 21:11 Tsiteeri


Mis info ABS mooduli registris?


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nomercy
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V6 142kW

postitati 03.07.13 21:13 Tsiteeri


kuidas ma seda vaatan? Arvutiga? Mul pole kahjuks selliseid vahendeid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.13 21:15 Tsiteeri


Seda küll. Kas armatuuris ABS märgutuli ok?

Tsitaat:
Algselt postitas: nomercy
kuidas ma seda vaatan? Arvutiga? Mul pole kahjuks selliseid vahendeid.



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nomercy
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V6 142kW

postitati 03.07.13 21:19 Tsiteeri


Ei. ABS ja veojõukontroll ei tööta juba aasta. Ühel päeval lihtsalt lülitas ennast välja. Ei hakanud kohe remontima ka, kuna tundus liialt keeruline ja automaatselt arvasin, et selle remont oleks pool minu kuupalka :D Seega jäi sinnapaika.
Siiamaani sõitis ilma nende kaheta täiesti normaalselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.13 21:40 Tsiteeri


Ilma arvutita on raske midagi antud probleemi sügavusest või asjaoludest arvata.
Sellel supportil pole ilmselt midagi viga.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nomercy
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V6 142kW

postitati 03.07.13 22:52 Tsiteeri


aga milles võiks viga olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 03.07.13 23:09 Tsiteeri


Mine kuhugi, kus vastav tarkvara olemas. ABS moodul tuksis, siis ei lase sinna ligigi. Sealt võiks siis ka alustada, et see korda teha.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.13 23:14 Tsiteeri


Näiteks sellises jubinas;
http://repairpal.com/images/managed/content_images/encyclopedia/CM_Brakes/ABS_Pump_Source_01.16.12.png

Tsitaat:
Algselt postitas: nomercy
aga milles võiks viga olla?



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nomercy
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V6 142kW

postitati 03.07.13 23:52 Tsiteeri


ma aimasin ise ka, et seal võib viga olla. Sest viga on siiski ainult ühes rattas. Homme proovin, ehk on ainult elektrilised ühendused oksüdeerunud. Loodan väga, et ei pea hakkama uut ostma. Enne kannan maha. Pole vist väärt nii suuri kulutusi enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 03.07.13 23:58 Tsiteeri


ABS juhtmooduli remont on u 150 eurot. Ma ei tea kas selle summa pärast autot päris maha kanda on vaja. Teinekord maini sellised asjad kohe ära!


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
nomercy
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V6 142kW

postitati 04.07.13 00:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
ABS juhtmooduli remont on u 150 eurot.


Tead Sa kedagi konkreetset, kes selle raha eest teeks asja korda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 04.07.13 00:47 Tsiteeri


Tartus on Dialab, kes minu teada sinna auku küsib selle remondi eest.
Tallinnas ma kahjuks ei tea, mõni teine foorumlane äkki oskab kaasa rääkida või lausa ise teha?

Kõigepealt tuleks ikkagi arvutiga natuke torkida teda.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 04.07.13 10:08 Tsiteeri


Kas peasilinder ei vöi nt sellist jampsi tekitada?
Saan aru, et peasilindri puhul peaks olema probleem 2-l rattal, kuid siiski tasuks uurida.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.07.13 10:20 Tsiteeri


Selle soovitusega tekitab ta suure tõenäosusega lihtsalt kulusid juurde. Lisaks supportile, pidurivoolikule ja õlile lisandub siis veel terve jada jubinaid kuni peasilindrini välja, sest selle "pimesi kontroll" võib vana auto juures lõppeda lihtsalt krahhiga.
Kõik see viitab eeskätt mõne solenoidi puudulikule/piiratud tööle.

Sama välistuse metoodika või loogika kohaselt võib muidu siis ka soovitada uurida, miks 3 ülejäänud ratast normaalselt töötavad. Õpitud tulemustes ja tagajärgedes on enamasti teema, kas sellist teekonda on põhjendatud ette võtta.

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Kas peasilinder ei vöi nt sellist jampsi tekitada?
Saan aru, et peasilindri puhul peaks olema probleem 2-l rattal, kuid siiski tasuks uurida.



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 04.07.13 14:59 Tsiteeri


Kui ABS pumba solenoidi viga, peaks see kasvöi nt mingi märgutulega ennast teavitama vms, sest viga ju pumbas eneses üldiselt, vöi kuidas.
Just hiljuti sai üks säärane juhtum lahendi, pakuti samuti ABS pumba kolvistikku, suporteid ja muud jura, pöhjus aga just peasilindris, kus mingi detail olla end risti keeranud. Söidu ajal kruvis aga piduri peale, jahtudes vabastas, piduri probleem oli diagonaalis, üks tagumine ja üks esimene ratas.
Kui aga möistus töesti ei vöta, tuleb kokkuvöttes odavam ja kiirem lahend siiski vastava asutuse külastusega, kes probleemi lahendab.

tl4...., see oli soovitus, mitte kindel teguviis, alati saab enne lammutamist kasvöi konsultatsiooni korras vöimalikke pöhjuseid uurida, iseasi kui palju ollakse nöus "vorstiviilu laualt" loovutama.
Ei möelnudgi, et koheselt peaks ükshaaval detaile vahetama asuma.

E: ABS ja veojöukontroll ei toimi, siis pole ju ka pumbal midagi uristada ja solenoidega mängida, isiklikult seda viga ei poolda.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.07.13 15:02 Tsiteeri


Vaata kümnes postitus 03.07.13 23:19 - ABS ei tööta ja juba ammu.

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Kui ABS pumba solenoidi viga, peaks see kasvöi nt mingi märgutulega ennast teavitama vms, sest viga ju pumbas eneses üldiselt, vöi kuidas.
Just hiljuti sai üks säärane juhtum lahendi, pakuti samuti ABS pumba kolvistikku, suporteid ja muud jura, pöhjus aga just peasilindris, kus mingi detail olla end risti keeranud. Söidu ajal kruvis aga piduri peale, jahtudes vabastas, piduri probleem oli diagonaalis, üks tagumine ja üks esimene ratas.
Kui aga möistus töesti ei vöta, tuleb kokkuvöttes odavam ja kiirem lahend siiski vastava asutuse külastusega, kes probleemi lahendab.

tl4...., see oli soovitus, mitte kindel teguviis, alati saab enne lammutamist kasvöi konsultatsiooni korras vöimalikke pöhjuseid uurida, iseasi kui palju ollakse nöus "vorstiviilu laualt" loovutama.
Ei möelnudgi, et koheselt peaks ükshaaval detaile vahetama asuma.



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nomercy
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V6 142kW

postitati 04.07.13 18:02 Tsiteeri


Arvan ise ka et pigem on viga ABS juhtmooduli hüdraulilises pooles praegu. Elektrililine pool ei ole toiminud juba aasta vähemalt. Aga see pole oluline.
Teen uue postituse, kus ostan kasutatud juhtmoodulit. Midagi ei jää üle. Auto omaniku rõõmud :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nomercy
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V6 142kW

postitati 06.07.13 21:46 Tsiteeri


Tere taas.

Sai välja vahetatud siis see ABS peamoodul ja tööle ta ka peagi hakkas. Kuigi ABS/ESB tuled armatuuris siiani põlevad. 100 euri see vidin siis maksis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 06.07.13 22:38 Tsiteeri


Veakoodid kustutada ja siis vaadata, mis tagasi tuleb.


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 71.1% - SQL: 28.9%]