Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli. (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3831)
anryo
huviline



Registreerunud 03.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.13 09:43 Tsiteeri
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.



http://www.bhra.ee/DRAGRACE/images/main.jpg

Võistluse koduleht:
http://www.bhra.ee/DRAGRACE/


Ajakava:
13. juulil 2013 - Haapsalus, Kiltsi lennuväljal.
Sissepääs pealtvaatajatele avatakse kell 10.30
08.00 - 10.15 CHECK IN, tehniline kontroll. Võistlejate ja võistlusmeeskondade sissepääs ja akrediteerimine, dokumentide kontroll (litsentsid jm) / mootorsõidukite tehniline ülevaatus/ võistlusnumbrite väljastamine, protokolli kinnitamine.
10.30 - Võistlejate koosolek (kõigi võistlejate, sh „Test and Tune“ klassis sõitjate kohalolek kohustuslik)
11.00 - 15.00 Ajasõidud, Eesti Meistrivõistluste ja Karikasarja klassidele ning sõidud „Test and tune“ klassi autodele
15.00 - 15.30 Vaheaeg / Finaalsõitude ettevalmistamine
15.30 - 18.00 Finaalid, autasustamine, (finaalide pauside ajal saavad sõita Test and Tune klassi sõitjad)


Pealtvaatajate info:
Piletihind 10 EUR
Õpilased/üliõpilased ja ürituse flaieri ettenäitamisel piletihind 8 EUR
Lastele vanuses kuni 10 eluaastat sissepääs tasuta

Flaierid on saadaval:
Ameerika Auto salongis, Sõpruse pst. 27, Tallinn
AMEERIKA AUTO TARTUS – ATLANTE OÜ, Jaama 143, Tartu
AMEERIKA AUTO VILJANDIS- Leholaautokeskus OÜ, Pärnu mnt.18A, Viljandi
Gagerage OÜ, Lao 8, boks 7 (Reldor)
NB! Flaierga soodustus -15% varuosadelt ja teeninduselt, Ameerika Auto Tallinna esinduses kuni 31.08.2013!


Võistlejate info:
Võistlusklassid:
Eesti Meistrivõistlused - autod
- Street Modified. Autode indeksklass, ilma mootori piiranguta. Kiireim ajaindeks 10,000 sek. Klassi tähis ST/MOD.
- Outlaw. „Backhalfitud“ kereautod ja toruraamil autod ilma mootori piiranguta. Klassi tähis OL.
- Bracket. Mootori töömahu piirangud puuduvad, ajalimiit on 11.000 - 16.000 sek. Klassi tähis BR.

Eesti Meistrivõistlused – mootorrattad
- Street Bike. Võistlusratta ümberehitused keelatud, mootori kubatuuripõhine piirang puudub. Klassi tähis SB.
- Pro Bike. Võistlusratta ümberehitused lubatud, mootori kubatuuripõhine piirang puudub. Klassi tähis PB

Eesti kiirenduse karikasari
- Street A: Indeksklass tänavasõiduautodele. Ilma mootori ja veoskeemi piiranguta autod, mis ei sõida kiiremini, kui 14.0 sek.
- Street B: Indeksklass tänavasõiduautodele. Ilma mootori ja veoskeemi piiranguta autod, mis ei sõida kiiremini, kui 11.5 sek.

Test and Tune. Klassi tähis TT.
NB! Klassi registreerimine toimub 13.07 kohapeal.
- Klass on mõeldud autodele, kes soovivad oma autot EMV-võistluse väliselt seadistada, tuunida või kes soovivad katsetada oma autot või autoga
kiirendada kontrollitud olukorras.
- Klassis toimuvad vaid ajasõidud, vastavalt ajakavale, finaale ning autasustamist ei toimu.
- Klassis osaleja ei saa osaleda EMV võistluse klassides (EMV- ja karikasari).
- Sõitjalitsents on nõutav kui auto sõidab kiiremini kui 10,999 sek.
- Klassi autodele kehtivad kõik kehtivad tehnilised reeglid.

Võistluse juhend: Kliki siia
Võistlusele registreerimine: Kliki siia
Võistluse kodukord ja reeglid: Kliki siia
Mida peaks teadma enne võistlust: Kliki siia
Tulemused enne 2. etappi: Kliki siia

Osalustasud:
Osalemistasu EMV-klasside võistlejatele sisaldab võistleja, võistlussõiduki, saateauto ja 3 inimese (sealhulgas võistleja registreeritud mehhaanikud) pääsu võistluspaika.
Osalemistasu Eesti kiirenduse karikasarja- , StreetBike-, ja Test and Tune klassis sisaldab võistleja, võistlussõiduki ja 1 inimese pääsu võistluspaika.
Osalemistasu eelregistreerimisega EMV klassides on 35 EUR, kohapeal, 13.07 - 45 EUR
Osalemistasu eelregistreerimisega Eesti kiirenduse karikasarja klassides on 20 EUR, kohapeal, 13.07 - 30 EUR
Osalemistasu Test and Tune klassides on 25 EUR.
(Osalemistasu maksmine toimub: BHRA (MTÜ Baltic Hot Rod Association) , a/a 221027636702, Selgitus: klass + võistleja nimi).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 10.07.13 16:35 Tsiteeri


Vaatan, et mõistlik otsus pealtvaatajale ka piletihinda tõsta, oligi raja ääres liiga vähe ruumi :D
Krt käisin aga ei mäleta või on olnud see pilet kogu aeg 10€ ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
anryo
huviline



Registreerunud 03.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 10.07.13 17:12 Tsiteeri


Võistlusi tutvustav reklaamklipp
http://www.youtube.com/watch?v=Ujv5JxsHTwg&feature=youtu.be


Ilmaprognoos Kiltsi lennuväljale
http://www.yr.no/place/Estonia/L%C3%A4%C3%A4nemaa/Kiltsi/long.html


Tähelepanu osalejad
Osalemistasu eelregistreerimisega kuni 12.07 EMV klassides on 35 EUR, kohapeal - 45 EUR
Osalemistasu eelregistreerimisega kuni 12.07 Eesti kiirenduse karikasarja klassidesse on 20 EUR, kohapeal - 30 EUR
Osalemistasu Test and Tune klassis kohapeal - 25 EUR. Sõitude arv sõltub osalejate arvust ja kohapealsetest oludest, kuid 2-3 sõitu kindlasti.
Võistlustele etteregistreerimine toimub http://www.bhra.ee/register/. Osalemistasu maksmine toimub: MTÜ Baltic Hot Rod Association , a/a 221027636702, Selgitus: klass + võistleja nimi).
Osalemistasu EMV-klasside võistlejatele sisaldab võistleja, võistlussõiduki, saateauto ja 3 inimese (sealhulgas võistleja registreeritud mehhaanikud) pääsu võistluspaika.
Osalemistasu Eesti kiirenduse karikasarja- , StreetBike-, ja Test and Tune klassis sisaldab võistleja, võistlussõiduki ja 1 inimese pääsu võistluspaika.


Tähelpanu pealtvaatajad
Väravad avatakse kell 10:30. Pileti hind 10 EUR, flaieriga 8 EUR.
Lastele on batuut, maiustused ning joonistamise võimalus, naistele on spetsiaalne ala, kuhu meestel sissepääsu pole ja meestele pakuvad silmailu Laitse Lossi eksklusiivsed inglise sportautod ja kenad neiud!



Tulge laupäeval, 13.07 Haapsalu Kiltsi lennuväljale kogu perega - ning tegevust ja vaatamist jätkub kõigile!

http://www.bhra.ee/admin/upload/Dokumendid/BHRA_meeskond.jpg
Korraldajad ja kohtunikud on juba kohal, ja ootavad teid!!! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lorenzo
huviline



Registreerunud 05.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B7 avant quattro, 2x 82' Ford Capri

postitati 10.07.13 17:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raemees
Vaatan, et mõistlik otsus pealtvaatajale ka piletihinda tõsta, oligi raja ääres liiga vähe ruumi :D
Krt käisin aga ei mäleta või on olnud see pilet kogu aeg 10€ ?


Keegi rikkaks selle pileti hinna pealt ei saa, see on vaid selleks et kulud natuke väiksemad ja korraldajatel ka edaspidi motti neid üritusi korraldada oleks.
Eesti dragiüritused ei ole juba aastaid enam kasumlikud ettevõtmised olnud.

Jutud liiguvad et ka Kuriks on stardis, kuigi reganud veel pole. OL klassi viimaste aastate suurim osalejate arv sel juhul kui ma ei eksi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
paranormaalne
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal

Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY

postitati 11.07.13 13:17 Tsiteeri


Ärge jumala eest juba registreerunute nimekirja üles pange!


värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi, ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll (mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor, sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 11.07.13 13:28 Tsiteeri


Reklaamklipp on ka asjalik :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.13 13:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: paranormaalne
Ärge jumala eest juba registreerunute nimekirja üles pange!

Nagu ikka, 7 klassi peale keskmiselt alla 4 osaleja klassis :)
http://www.bhra.ee/register/?page=25&race_id=25&


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 11.07.13 14:44 Tsiteeri


EMV'l jääb kindlasti paljudel asi litsentside taha, kui neid veel eraldi ostma ei peaks hakkama, võtaksid sellest tõenäoliselt veel mitmedki sõitjad osa.
Lihtsalt need ajavad ühe võistluse/päeva maksumuse lõppkokkuvõttes üpris kõrgeks. Juhul kui ei soovi tervest hooajast osa võtta, vaid näiteks ühel võistlusel osaleda.

Jube kahju, et see suvi AC Drag'e ei toimu:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 11.07.13 18:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Jube kahju, et see suvi AC Drag'e ei toimu:)


Leidke järgmiseks aastaks 50 kindlat sõitjat ja siis võib asja kaaluma hakata taas. Eelmise aasta põhjal ei näinud mõtet see aasta sellele hakata aega raiskama ja momendil üldpilti vaadates ei näe seda mõtet ka veel järgmine aasta kahjuks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 11.07.13 23:34 Tsiteeri


Ma usun, et need sõitjad leiaks ka sest tean juba tutvus ringkonnast pärispaljusi kes osaleks ac dragil. Huvipärast võiks ju mingi küsitluse teha vms. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mtaudi
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf Variant '17

postitati 12.07.13 05:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Ma usun, et need sõitjad leiaks ka sest tean juba tutvus ringkonnast pärispaljusi kes osaleks ac dragil. Huvipärast võiks ju mingi küsitluse teha vms. ;)


Nii kaua on käpad, kuni regamiseks läheb - vana teada tõde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kcl
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 12.07.13 08:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
EMV'l jääb kindlasti paljudel asi litsentside taha, kui neid veel eraldi ostma ei peaks hakkama, võtaksid sellest tõenäoliselt veel mitmedki sõitjad osa.
Lihtsalt need ajavad ühe võistluse/päeva maksumuse lõppkokkuvõttes üpris kõrgeks. Juhul kui ei soovi tervest hooajast osa võtta, vaid näiteks ühel võistlusel osaleda.

Jube kahju, et see suvi AC Drag'e ei toimu:)


Võistlusmoment küll puudub aga TT klass tundub ,et selleks loodud ongi ,et saaksid sõita ka need mehed, kes litsentsi osta ei raatsi kuid huvi sõita ja testida on.
Ise plaanin just antud klassi hüvesi kasutada.


Metallide termiline töötlemine.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 12.07.13 10:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kcl
Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
EMV'l jääb kindlasti paljudel asi litsentside taha, kui neid veel eraldi ostma ei peaks hakkama, võtaksid sellest tõenäoliselt veel mitmedki sõitjad osa.
Lihtsalt need ajavad ühe võistluse/päeva maksumuse lõppkokkuvõttes üpris kõrgeks. Juhul kui ei soovi tervest hooajast osa võtta, vaid näiteks ühel võistlusel osaleda.

Jube kahju, et see suvi AC Drag'e ei toimu:)


Võistlusmoment küll puudub aga TT klass tundub ,et selleks loodud ongi ,et saaksid sõita ka need mehed, kes litsentsi osta ei raatsi kuid huvi sõita ja testida on.
Ise plaanin just antud klassi hüvesi kasutada.


Sellega on muidugi see asi, et juhul kui peaks ajakava venima, siis kärbitakse just TT klassi sõite:P
Kuigi kirjas, et 2-3 sõitu saab kindlasti teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tom
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw

postitati 14.07.13 15:43 Tsiteeri


Pildimaterjali
http://tom.riismaa.eu/wp-content/uploads/galleries/800/IMG_6010.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
anryo
huviline



Registreerunud 03.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 15.07.13 09:48 Tsiteeri


Head võistlejad, pealtvaatajad, kohtunikud, toetajad ning kaas-korraldajad!
EMV II etapp on nüüd seljataga. Oli väsitav, kuid elamusi pakkuv ja alatiseks meeldejääv nädalavahetus. See tõi järjekordselt kokku palju toredaid inimesi ning eeskätt palju uusi rekordeid, mis teevadki sellest üritusest ajaloolise ürituse. See jääb meelde kõikidele sellega, et esmakordset sõideti autodega Eestimaa pinnal kiirendusaegadega alla 8,00 sekundi, mis veel paar aastat tagasi tundus, on pikka aega kättesaamatu ja võimatu. Kuid nagu näitasid meie Outlaw klasside tegijad - me oleme liikumas jällegi samm edasi tõsiseltvõetava dragrace'i suunas. Ja tõenäoliselt ei lõppe üllatused ka mootorrataste klassides ning paljud ei ole veel "oma sõna öelnud". Nagu Nils Laur seekord tõestas, siis järjekindlus ja seatud kõrged sihid viivad soovitud tulemusteni.
Tähelepanuväärsemad ja märkimisväärsemad olid tulemused kõige võimsamate autode kassis - Outlaw ning mootorrataste klassis - ProBike. Veljo Einberg, oma Buick Grand National'il purustas Eesti kõigi aegade senini kehtinud kiirendusrekordi, mis oli küll mitteametlik, kuid mille sõitis kunagi välja soomlane Seppo Saapola, ajaks oli 7,893 sek. See oli sõidetud samuti Kiltsi lennuväljal. Nüüd sai see rekord löödud ning Veljo teenis auga välja Eesti kõige kiirema mehe tiitli, püsitades oma 7,836 sekundiga nii uue Eesti kiirendusrekordi kui ka uue rajarekordi Eestis. Uus Eesti rekord püstitati ka lõppkiiruses, kus Kristjan Käbi tegi uueks margiks teisetele ette kiiruse 285,70 km/h. ProBike klassis sõitis Nils Laur, Kawasaki ZX12R'l välja samuti kiireima aja Eestis - 8,747 sekundit.
Täpsem info rekordite kohta juba lähiajal, pärast rekordite kinnitamist Kiirendusvõistluste Alakomitee poolt
Tänud pealtvaatajatele, kes eelistasid nii palaval laupäeval rannailmale mootorite maailma. Kes on endiselt huvilised ning hoiavad ikka veel dragrace'i alal silma peal ja huvituvad, mis toimub kõige kiiremate ja võimsamate autode ning moototrrataste valdkonnas. Tulge ikka ja jälle rehvisuitsu hingama ning nautima seda vaatemängulist võidusõitu!
Tänud topetajatele ja sponsoritele! Ameerika Autole - sügav kummardus ja tänud toetuse eest! Niisamuti kõik teised abilised, koostöö-partnerid - Karol Kikkas, Aivo Halanurm ja Riivo Sinijärv. Ja loomulikult meie dragrace kohtunikele suur, suur tänu - olete küll raskest tööpäevast väsinud, kuid hoidke lippu kõrgel. Ilma teieta ei saa ju ühtegi võistlust tehtud.


Tulemused:
Street A
1. Evar Raudsepp
2. Martin Veedler
3. Ketlin Semidotski

Street B
1. Frans-Henrik Wasström
2. Toomas Tuuling
3. Erik Olesk

Street Modified
1. Lauri Soots
2. Andres Arnover
3. Ako Luts

Outlaw
1. Veljo Einberg
2. Jevgeni Bulankin
3. Juhani Kautto

Bracket
1. Tarmo Naarits
2. Ago Kravets
3. Delvis Siimson

Streetbike
1. Erko Poska
2. Priit Serk
3. Raine Lemvald

Probike
1. Nils Laur
2. Erki Anto
3. Petri Koivuniemi


Võistluse logi XLS formaadis:
http://www.bhra.ee/register/public/race_files/13.07.2013-logi.xls


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.7% - SQL: 51.3%]