anryo
huviline
Registreerunud 03.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.06.13 09:43
|
|
|
EMV II etapp kiirendusvõistlustes. 13. juuli 2013, Haapsalu Klitsi lennuväli.
Võistluse koduleht:
http://www.bhra.ee/DRAGRACE/
Ajakava:
13. juulil 2013 - Haapsalus, Kiltsi lennuväljal.
Sissepääs pealtvaatajatele avatakse kell 10.30
08.00 - 10.15 CHECK IN, tehniline kontroll. Võistlejate ja võistlusmeeskondade sissepääs ja akrediteerimine, dokumentide kontroll (litsentsid jm) /
mootorsõidukite tehniline ülevaatus/ võistlusnumbrite väljastamine, protokolli kinnitamine.
10.30 - Võistlejate koosolek (kõigi võistlejate, sh „Test and Tune“ klassis sõitjate kohalolek kohustuslik)
11.00 - 15.00 Ajasõidud, Eesti Meistrivõistluste ja Karikasarja klassidele ning sõidud „Test and tune“ klassi autodele
15.00 - 15.30 Vaheaeg / Finaalsõitude ettevalmistamine
15.30 - 18.00 Finaalid, autasustamine, (finaalide pauside ajal saavad sõita Test and Tune klassi sõitjad)
Pealtvaatajate info:
Piletihind 10 EUR
Õpilased/üliõpilased ja ürituse flaieri ettenäitamisel piletihind 8 EUR
Lastele vanuses kuni 10 eluaastat sissepääs tasuta
Flaierid on saadaval:
Ameerika Auto salongis, Sõpruse pst. 27, Tallinn
AMEERIKA AUTO TARTUS – ATLANTE OÜ, Jaama 143, Tartu
AMEERIKA AUTO VILJANDIS- Leholaautokeskus OÜ, Pärnu mnt.18A, Viljandi
Gagerage OÜ, Lao 8, boks 7 (Reldor)
NB! Flaierga soodustus -15% varuosadelt ja teeninduselt, Ameerika Auto Tallinna esinduses kuni 31.08.2013!
Võistlejate info:
Võistlusklassid:
Eesti Meistrivõistlused - autod
- Street Modified. Autode indeksklass, ilma mootori piiranguta. Kiireim ajaindeks 10,000 sek. Klassi tähis ST/MOD.
- Outlaw. „Backhalfitud“ kereautod ja toruraamil autod ilma mootori piiranguta. Klassi tähis OL.
- Bracket. Mootori töömahu piirangud puuduvad, ajalimiit on 11.000 - 16.000 sek. Klassi tähis BR.
Eesti Meistrivõistlused – mootorrattad
- Street Bike. Võistlusratta ümberehitused keelatud, mootori kubatuuripõhine piirang puudub. Klassi tähis SB.
- Pro Bike. Võistlusratta ümberehitused lubatud, mootori kubatuuripõhine piirang puudub. Klassi tähis PB
Eesti kiirenduse karikasari
- Street A: Indeksklass tänavasõiduautodele. Ilma mootori ja veoskeemi piiranguta autod, mis ei sõida kiiremini, kui 14.0 sek.
- Street B: Indeksklass tänavasõiduautodele. Ilma mootori ja veoskeemi piiranguta autod, mis ei sõida kiiremini, kui 11.5 sek.
Test and Tune. Klassi tähis TT.
NB! Klassi registreerimine toimub 13.07 kohapeal.
- Klass on mõeldud autodele, kes soovivad oma autot EMV-võistluse väliselt seadistada, tuunida või kes soovivad katsetada oma autot või
autoga
kiirendada kontrollitud olukorras.
- Klassis toimuvad vaid ajasõidud, vastavalt ajakavale, finaale ning autasustamist ei toimu.
- Klassis osaleja ei saa osaleda EMV võistluse klassides (EMV- ja karikasari).
- Sõitjalitsents on nõutav kui auto sõidab kiiremini kui 10,999 sek.
- Klassi autodele kehtivad kõik kehtivad tehnilised reeglid.
Võistluse juhend: Kliki siia
Võistlusele registreerimine: Kliki siia
Võistluse kodukord ja reeglid: Kliki siia
Mida peaks teadma enne võistlust: Kliki siia
Tulemused enne 2. etappi: Kliki siia
Osalustasud:
Osalemistasu EMV-klasside võistlejatele sisaldab võistleja, võistlussõiduki, saateauto ja 3 inimese (sealhulgas võistleja registreeritud mehhaanikud)
pääsu võistluspaika.
Osalemistasu Eesti kiirenduse karikasarja- , StreetBike-, ja Test and Tune klassis sisaldab võistleja, võistlussõiduki ja 1 inimese pääsu
võistluspaika.
Osalemistasu eelregistreerimisega EMV klassides on 35 EUR, kohapeal, 13.07 - 45 EUR
Osalemistasu eelregistreerimisega Eesti kiirenduse karikasarja klassides on 20 EUR, kohapeal, 13.07 - 30 EUR
Osalemistasu Test and Tune klassides on 25 EUR.
(Osalemistasu maksmine toimub: BHRA (MTÜ Baltic Hot Rod Association) , a/a 221027636702, Selgitus: klass + võistleja nimi).
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 10.07.13 16:35
|
|
|
Vaatan, et mõistlik otsus pealtvaatajale ka piletihinda tõsta, oligi raja ääres liiga vähe ruumi
Krt käisin aga ei mäleta või on olnud see pilet kogu aeg 10€ ?
|
|
|
anryo
huviline
Registreerunud 03.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.07.13 17:12
|
|
|
Võistlusi tutvustav reklaamklipp
http://www.youtube.com/watch?v=Ujv5JxsHTwg&feature=youtu.be
Ilmaprognoos Kiltsi lennuväljale
http://www.yr.no/place/Estonia/L%C3%A4%C3%A4nemaa/Kiltsi/long.html
Tähelepanu osalejad
Osalemistasu eelregistreerimisega kuni 12.07 EMV klassides on 35 EUR, kohapeal - 45 EUR
Osalemistasu eelregistreerimisega kuni 12.07 Eesti kiirenduse karikasarja klassidesse on 20 EUR, kohapeal - 30 EUR
Osalemistasu Test and Tune klassis kohapeal - 25 EUR. Sõitude arv sõltub osalejate arvust ja kohapealsetest oludest, kuid 2-3 sõitu kindlasti.
Võistlustele etteregistreerimine toimub http://www.bhra.ee/register/. Osalemistasu
maksmine toimub: MTÜ Baltic Hot Rod Association , a/a 221027636702, Selgitus: klass + võistleja nimi).
Osalemistasu EMV-klasside võistlejatele sisaldab võistleja, võistlussõiduki, saateauto ja 3 inimese (sealhulgas võistleja registreeritud mehhaanikud)
pääsu võistluspaika.
Osalemistasu Eesti kiirenduse karikasarja- , StreetBike-, ja Test and Tune klassis sisaldab võistleja, võistlussõiduki ja 1 inimese pääsu
võistluspaika.
Tähelpanu pealtvaatajad
Väravad avatakse kell 10:30. Pileti hind 10 EUR, flaieriga 8 EUR.
Lastele on batuut, maiustused ning joonistamise võimalus, naistele on spetsiaalne ala, kuhu meestel sissepääsu pole
ja meestele pakuvad silmailu Laitse Lossi eksklusiivsed inglise
sportautod ja kenad neiud!
Tulge laupäeval, 13.07 Haapsalu Kiltsi lennuväljale kogu perega - ning tegevust ja vaatamist jätkub kõigile!
Korraldajad ja kohtunikud on juba kohal, ja ootavad teid!!!
|
|
|
lorenzo
huviline
Registreerunud 05.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B7 avant quattro, 2x 82' Ford Capri
|
postitati 10.07.13 17:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
Vaatan, et mõistlik otsus pealtvaatajale ka piletihinda tõsta, oligi raja ääres liiga vähe ruumi
Krt käisin aga ei mäleta või on olnud see pilet kogu aeg 10€ ? |
Keegi rikkaks selle pileti hinna pealt ei saa, see on vaid selleks et kulud natuke väiksemad ja korraldajatel ka edaspidi motti neid üritusi
korraldada oleks.
Eesti dragiüritused ei ole juba aastaid enam kasumlikud ettevõtmised olnud.
Jutud liiguvad et ka Kuriks on stardis, kuigi reganud veel pole. OL klassi viimaste aastate suurim osalejate arv sel juhul kui ma ei eksi.
|
|
|
paranormaalne
klubiliige
Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY
|
postitati 11.07.13 13:17
|
|
|
Ärge jumala eest juba registreerunute nimekirja üles pange!
värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi,
ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll
(mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor,
sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
|
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 11.07.13 13:28
|
|
|
Reklaamklipp on ka asjalik
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 11.07.13 14:44
|
|
|
EMV'l jääb kindlasti paljudel asi litsentside taha, kui neid veel eraldi ostma ei peaks hakkama, võtaksid sellest tõenäoliselt veel mitmedki sõitjad
osa.
Lihtsalt need ajavad ühe võistluse/päeva maksumuse lõppkokkuvõttes üpris kõrgeks. Juhul kui ei soovi tervest hooajast osa võtta, vaid näiteks ühel
võistlusel osaleda.
Jube kahju, et see suvi AC Drag'e ei toimu
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 11.07.13 18:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Jube kahju, et see suvi AC Drag'e ei toimu |
Leidke järgmiseks aastaks 50 kindlat sõitjat ja siis võib asja kaaluma hakata taas. Eelmise aasta põhjal ei näinud mõtet see aasta sellele hakata aega
raiskama ja momendil üldpilti vaadates ei näe seda mõtet ka veel järgmine aasta kahjuks...
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 11.07.13 23:34
|
|
|
Ma usun, et need sõitjad leiaks ka sest tean juba tutvus ringkonnast pärispaljusi kes osaleks ac dragil. Huvipärast võiks ju mingi küsitluse teha vms.
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 12.07.13 05:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Ma usun, et need sõitjad leiaks ka sest tean juba tutvus ringkonnast pärispaljusi kes osaleks ac dragil. Huvipärast võiks ju mingi küsitluse teha vms.
|
Nii kaua on käpad, kuni regamiseks läheb - vana teada tõde.
|
|
|
|
kcl
huviline
Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 12.07.13 08:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
EMV'l jääb kindlasti paljudel asi litsentside taha, kui neid veel eraldi ostma ei peaks hakkama, võtaksid sellest tõenäoliselt veel mitmedki sõitjad
osa.
Lihtsalt need ajavad ühe võistluse/päeva maksumuse lõppkokkuvõttes üpris kõrgeks. Juhul kui ei soovi tervest hooajast osa võtta, vaid näiteks ühel
võistlusel osaleda.
Jube kahju, et see suvi AC Drag'e ei toimu |
Võistlusmoment küll puudub aga TT klass tundub ,et selleks loodud ongi ,et saaksid sõita ka need mehed, kes litsentsi osta ei raatsi kuid huvi sõita
ja testida on.
Ise plaanin just antud klassi hüvesi kasutada.
Metallide termiline töötlemine.
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 12.07.13 10:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kcl
Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
EMV'l jääb kindlasti paljudel asi litsentside taha, kui neid veel eraldi ostma ei peaks hakkama, võtaksid sellest tõenäoliselt veel mitmedki sõitjad
osa.
Lihtsalt need ajavad ühe võistluse/päeva maksumuse lõppkokkuvõttes üpris kõrgeks. Juhul kui ei soovi tervest hooajast osa võtta, vaid näiteks ühel
võistlusel osaleda.
Jube kahju, et see suvi AC Drag'e ei toimu |
Võistlusmoment küll puudub aga TT klass tundub ,et selleks loodud ongi ,et saaksid sõita ka need mehed, kes litsentsi osta ei raatsi kuid huvi sõita
ja testida on.
Ise plaanin just antud klassi hüvesi kasutada. |
Sellega on muidugi see asi, et juhul kui peaks ajakava venima, siis kärbitakse just TT klassi sõite
Kuigi kirjas, et 2-3 sõitu saab kindlasti teha.
|
|
|
tom
huviline
Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw
|
|
anryo
huviline
Registreerunud 03.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.07.13 09:48
|
|
|
Head võistlejad, pealtvaatajad, kohtunikud, toetajad ning kaas-korraldajad!
EMV II etapp on nüüd seljataga. Oli väsitav, kuid elamusi pakkuv ja alatiseks meeldejääv nädalavahetus. See tõi järjekordselt kokku palju toredaid
inimesi ning eeskätt palju uusi rekordeid, mis teevadki sellest üritusest ajaloolise ürituse. See jääb meelde kõikidele sellega, et esmakordset
sõideti autodega Eestimaa pinnal kiirendusaegadega alla 8,00 sekundi, mis veel paar aastat tagasi tundus, on pikka aega kättesaamatu ja võimatu. Kuid
nagu näitasid meie Outlaw klasside tegijad - me oleme liikumas jällegi samm edasi tõsiseltvõetava dragrace'i suunas. Ja tõenäoliselt ei lõppe
üllatused ka mootorrataste klassides ning paljud ei ole veel "oma sõna öelnud". Nagu Nils Laur seekord tõestas, siis järjekindlus ja seatud kõrged
sihid viivad soovitud tulemusteni.
Tähelepanuväärsemad ja märkimisväärsemad olid tulemused kõige võimsamate autode kassis - Outlaw ning mootorrataste klassis - ProBike. Veljo Einberg,
oma Buick Grand National'il purustas Eesti kõigi aegade senini kehtinud kiirendusrekordi, mis oli küll mitteametlik, kuid mille sõitis kunagi välja
soomlane Seppo Saapola, ajaks oli 7,893 sek. See oli sõidetud samuti Kiltsi lennuväljal. Nüüd sai see rekord löödud ning Veljo teenis auga välja Eesti
kõige kiirema mehe tiitli, püsitades oma 7,836 sekundiga nii uue Eesti kiirendusrekordi kui ka uue rajarekordi Eestis. Uus Eesti rekord püstitati ka
lõppkiiruses, kus Kristjan Käbi tegi uueks margiks teisetele ette kiiruse 285,70 km/h. ProBike klassis sõitis Nils Laur, Kawasaki ZX12R'l välja
samuti kiireima aja Eestis - 8,747 sekundit.
Täpsem info rekordite kohta juba lähiajal, pärast rekordite kinnitamist Kiirendusvõistluste Alakomitee poolt
Tänud pealtvaatajatele, kes eelistasid nii palaval laupäeval rannailmale mootorite maailma. Kes on endiselt huvilised ning hoiavad ikka veel
dragrace'i alal silma peal ja huvituvad, mis toimub kõige kiiremate ja võimsamate autode ning moototrrataste valdkonnas. Tulge ikka ja jälle
rehvisuitsu hingama ning nautima seda vaatemängulist võidusõitu!
Tänud topetajatele ja sponsoritele! Ameerika Autole - sügav kummardus ja tänud toetuse eest! Niisamuti kõik teised abilised, koostöö-partnerid - Karol
Kikkas, Aivo Halanurm ja Riivo Sinijärv. Ja loomulikult meie dragrace kohtunikele suur, suur tänu - olete küll raskest tööpäevast väsinud, kuid
hoidke lippu kõrgel. Ilma teieta ei saa ju ühtegi võistlust tehtud.
Tulemused:
Street A
1. Evar Raudsepp
2. Martin Veedler
3. Ketlin Semidotski
Street B
1. Frans-Henrik Wasström
2. Toomas Tuuling
3. Erik Olesk
Street Modified
1. Lauri Soots
2. Andres Arnover
3. Ako Luts
Outlaw
1. Veljo Einberg
2. Jevgeni Bulankin
3. Juhani Kautto
Bracket
1. Tarmo Naarits
2. Ago Kravets
3. Delvis Siimson
Streetbike
1. Erko Poska
2. Priit Serk
3. Raine Lemvald
Probike
1. Nils Laur
2. Erki Anto
3. Petri Koivuniemi
Võistluse logi XLS formaadis:
http://www.bhra.ee/register/public/race_files/13.07.2013-logi.xls
|
|
|
|