Rtuning
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.06.13 09:14
|
|
|
2005 a 3,0 td 165 kw Vag-com veakood P3348 - 005 - Electrical Malfunction
Tere,
Mure selline, et viskas keset sõitmist turbo plastist toru ja kummi lõdviku ühenudest lahti. Ennem seda u 10 km jooksul sõitsin 3-4 korda mõnest
masinast mööda (85-120 km/h) vaatasin, et suitseb rohkem kui tavaliselt. Viimane möödasõit oli efekt võimas, olin teise autoga kõrvuti kui käis paras
pauk/mütakas ja tee oli paksu musta suitsu täis ja seal minu sõit
lõppes.
Mõni päev ennem(u.20 km ennem) oli juhus, kus vajutasin lapatsi põhja (oli vist 2 käik sees) ja peale möötori pöörete tõusmise muud efekti polnud
(auto lihtsalt kustus ära. Lasin siis pöörde maha ja mõne sekundipärast sõitis normaalselt edasi.
Mis olen teinud:
Panin lõdviku kinni ja proovisin vea kustutamist, kuid ei kustu ära. (kustutab ära, kontrollin uuesti ja näitab jälle seda sama viga. Sõitsin, kuid
minekut ei ole. Proovisn pikemat kiirendust ja kiirendamisel on turbo hääl teine (uimane masin ja vilina/undamise segune hääl) ja tulemusek efektne
mütakas,lahtine toru/voolik ja must suits keset linna
u 6000 km tagasi on HMK autos uus soft peale pandud ja DPF ka enam pole. Siiani on masin sõitnud hästi, suts rohkem musta suitsu tuleb ainult
kiirendamisel.
Mis selle vea põhjustab
1 Fault Found:
013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724)
P3348 - 005 - Electrical Malfunction
Freeze Frame:
Fault Status: 01100101
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 29
Mileage: 180031 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 1785 /min
Torque: 409.5 Nm
Speed: 90.7 km/h
Temperature: 85.5°C
Duty Cycle: 67.5 %
Voltage: 13.91 V
Duty Cycle: 12.6 %
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.06.13 12:38
|
|
|
Päris palju nalja pakub see sulle ma vaatan.
Arvad, et asi läheb ise korda, kui elu eest edasi peenestad seda?
Parimal juhul on vaja sisselase üle survestada ja rõhulekked korda teha. Halvimal juhul on uut turbot vaja.
|
|
|
|
Rtuning
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.06.13 15:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Päris palju nalja pakub see sulle ma vaatan.
Arvad, et asi läheb ise korda, kui elu eest edasi peenestad seda?
Parimal juhul on vaja sisselase üle survestada ja rõhulekked korda teha. Halvimal juhul on uut turbot vaja. |
Naljast on asi oi, oi kui kaugel. Olen sinna masinasse pannud viimase 6500 km jooksul rohkem kui 4000 eur.
Sellepärast rohkem ei soovi seda ka niisama enam remonti viia, ennem kui tean mis ja kus võib asi olla.
Täpsusta palun seda sisselaske survestamise asja.
Tänan
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 28.06.13 04:52
|
|
|
Turbo geomeetriat juhitakse sellel ju elektriliselt. Alusta sealt. Tavaliselt läheb selle vea puhul mootor avariireziimi ja pöörded ning jõud
piiratakse. Hiljuti oli mul ühe Q7-ga sama lugu, tagasidet aga muidugi ei saanud, kuidas lahenes asi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Rtuning
huviline
Registreerunud 13.02.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.13 12:01
|
|
|
Turbo geomeetria, kuidas/kus seda kotrollida saab?
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.13 12:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rtuning
Turbo geomeetria, kuidas/kus seda kotrollida saab? |
Kui oled Tallinnas, siis näiteks Flameko.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 28.06.13 15:59
|
|
|
Seda viga loobib ka jumala eduliselt, kui sisselase tihe ei ole.
Ei pea üldse olema midagi turbol viga. Vaatab, et rõhk ei ole õige ja lööbki selle vea sisse.
Mitmel autol näinud seda... aga võib vabalt ka aktuaatori teema olla või turbo teema.
Foorumis ei ole midagi teha, peab näpud õliseks tegema ja hakkama kontrollima järjest asju.
|
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 06.07.13 19:03
|
|
|
Tänapäeval remonditakse autosid interneti kaudu
|
|
|
kevinjoe
huviline
Registreerunud 19.12.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.07.13 20:14
|
|
|
Endal oli sama probleem. Lahenduseks oli uus turbo geomeetria servomootor. Peale paigaldust vaja kindlasti teha adaptsioon.
|
|
|