Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 2.8 quattro (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 1730)
raido61
huviline



Registreerunud 21.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.13 19:40 Tsiteeri
Audi 80 B4 2.8 quattro



Tere.
Küsimus audi spetsidele ja omanikele?
Plaan osta siis audi 80 2.8 quattro, mida arvate sellest autos, kuidas vastu peab ja mis põhi probleemid autol(mida peaks ostmisel vaatama). Kas seda autot ültse mõtet osta, vaatasin enam levinud auto müügi portaale ja ei leia väga selliseid isendeid, kas siis asi selles, et liiga defitsiit või lihtsalt on euroopast otsa saanud(ära mädanenud :D.

Tagasisidet ootama jäädes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 21.06.13 19:58 Tsiteeri


Arvestades, et neid masinaid toodeti kuni 1994a keskpaigani, siis pole mingi ime, et Euroopast neid enam väga ei tooda siia, pigem tuuakse sama mootoriga B5 A4-sid. Ja eks nad ole omajagu defka kah- hea kooslus: kerge kere, võimas mootor, nelikvedu ja töökindel tehnika.
Kui on korralik auto, siis mina ostaks igal juhul. Jupid ei maksa enam midagi, lisaks on talvel sõiduomadused omaette klassist ja ka oma fun-factor on tal olemas (päris suur factor on see :P ). Muidugi on ka kütusekulu korralik. Aga kes tahab ökot, võtku 1.9TDI.
Kestab B4 üle keskmise hästi, on lihtsa ehitusega ja ka kodus nö põlveotsas remonditav, kui käed just tagauksest välja ei kasva. Põhilised kuluosad on õõtsa- ja stabikapuksid (maksavad kõik ca 5€/tk), lisaks kipuvad neil kiiresti ka amordi tugilaagrid väsima (samuti odavad, ca 15€/kmpl). Nelikvedu on väga töökindel.
Nagu vana V6 ikka, kipub ta mootorist õli välja ajama, seda kindlasti kontrollida ostes, et mootor kuiv ja kena oleks. Igasugused anomaaliad (kõikuv tühikäik, klõbisevad tõukurid jms) peaksid kindlasti ettevaatlikuks tegema.
Ahjaa, avariivaba B4 ei roosteta üldjuhul. Omal oli eelmisel talvel-kevadel 94a B4 Coupe ja kere-põhi olid nagu uuel autol, mitte üht roostetäppi. Muidugi, ajaga võivad mõned kivitäkked ja kriimud pindmist roostet tekitada, kuid tõsisem rooste viitab avariile ja selle kehvasti likvideeritud tagajärgedele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.7% - SQL: 73.3%]