Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 ostuabi (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2373)
ott1
klubiliige



Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDi 2012a.quattro automaat

postitati 18.06.13 20:39 Tsiteeri
A6 ostuabi



Tere.
Plaan soetada omale natuke värskem liikur. Esialgu on jäänud sõelale need 2
http://www.auto24.ee/used/1396992
ja
http://www.auto24.ee/used/1381736

Kumba neist eelistada. Või on kellegil veel mingeid häid variante?
On äkki keegi neid vaatamas käinud?


algaja audihoolik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
q_max
huviline

Avatar


Registreerunud 11.05.13
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3.0TDIq '04

postitati 18.06.13 20:43 Tsiteeri


Kindlasti eelistaks S-Line'i, juba istmete pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 18.06.13 20:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: q_max
Kindlasti eelistaks S-Line'i, juba istmete pärast.

Mitte ainult istmed, vaid juba varustusnimekiri on asjalikum, MMI ja värki särki, teisel lisana Parrot HF ;) .
Samas esimese masina hinna juures leiaks ka 2.7/3.0 TDI nelikveolise pea sama varustusega ja 2008/2010 väljalaskega.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ott1
klubiliige



Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDi 2012a.quattro automaat

postitati 18.06.13 20:57 Tsiteeri


2.0 valikus just kahel põhjusel - kütusekulu ja teine - jutud 2.7 ning 3.0 sisselaske kollektoritest,kettidest jne. Või on 2.7 nendest probleemidest vaba?


algaja audihoolik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 18.06.13 21:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ott1
2.0 valikus just kahel põhjusel - kütusekulu ja teine - jutud 2.7 ning 3.0 sisselaske kollektoritest,kettidest jne. Või on 2.7 nendest probleemidest vaba?



Tsitaat:

Diisleid oli valikus kolme töömahuga: 2-, 2,7- ja 3liitrine. Sarnaselt Volkswagenitele on kõige rohkem probleeme esinenud kaheliitriste (140 hj) mootoritega, kus väsivad kahemassilised hoorattad ning pihustid, suuremad mootorid on töökindlamad. 2,7liitrise vanematüübilistel mootoritel (163/180 hj) on juhtunud, et väntvõlli otsas olev rihmaratas (hind u 4500 kr) võib lahti tulla, kolmeliitristel mootoritel on üksikjuhtudel kettajam hakanud häält tegema, üldjuhul on piisanud ühe või teise ketipinguti vahetusest, hind 2500 krooni.
Käigukaste oli kolme liiki: kuuekäiguline manuaalne või automaatne (Tiptronic) ja variaatorülekandega Multitronic, millel seitse fikseeritud käiku. Võrreldes varasemate Multitronic-käigukastidega, kaebused selle kohta praktiliselt puuduvad.



Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ott1
klubiliige



Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDi 2012a.quattro automaat

postitati 18.06.13 21:11 Tsiteeri


Ma 3.0 teemast jälle sellise jutu leidsin

Natukene ka omapoolsest uuringust, mida teostanud viimastel nädalatel. Sai siin veel kuulatud mootoreid, mis Auto24 müügil, kokku veel 8 autot ja 7 tegi kett häält. kusjuures, kui sooja oli siin 23-24 kraadi, siis käivitamisel kõva hääl kuulda isegi 3-4 sekundit. ja minu üllatus suur, kui tuli jutuks, et miks autot müüakse, pea kõik müüvadki selle sama keti hääle pärast!!!! tundub, et müüme oma 3.0 TDI maha ja soetame pooletoobise lollikindla 2.0TDI.:(


algaja audihoolik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 18.06.13 21:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ott1
Ma 3.0 teemast jälle sellise jutu leidsin

Natukene ka omapoolsest uuringust, mida teostanud viimastel nädalatel. Sai siin veel kuulatud mootoreid, mis Auto24 müügil, kokku veel 8 autot ja 7 tegi kett häält. kusjuures, kui sooja oli siin 23-24 kraadi, siis käivitamisel kõva hääl kuulda isegi 3-4 sekundit. ja minu üllatus suur, kui tuli jutuks, et miks autot müüakse, pea kõik müüvadki selle sama keti hääle pärast!!!! tundub, et müüme oma 3.0 TDI maha ja soetame pooletoobise lollikindla 2.0TDI.:(

Investeerid ketiliini 2000 raha ja sõidad sina oma sõitmised muretult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ott1
klubiliige



Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDi 2012a.quattro automaat

postitati 18.06.13 21:20 Tsiteeri


Miks peaks autole veel 2k juurde panema. Ja teine teema see kütusekulu siit lugedes siis inimesed kes natukenegi linna vahel ka sõidavad siis ega v6 kulu alla 10 keskmine eriti olema ei kipu.


algaja audihoolik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 18.06.13 21:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ott1
Miks peaks autole veel 2k juurde panema. Ja teine teema see kütusekulu siit lugedes siis inimesed kes natukenegi linna vahel ka sõidavad siis ega v6 kulu alla 10 keskmine eriti olema ei kipu.

Kui sa küttekulu juba vaatad, siis vii ennast kurssi, mis hindadega selle auto jupid on...odav osta, kallis pidada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 19.06.13 05:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ott1
Ma 3.0 teemast jälle sellise jutu leidsin

Natukene ka omapoolsest uuringust, mida teostanud viimastel nädalatel. Sai siin veel kuulatud mootoreid, mis Auto24 müügil, kokku veel 8 autot ja 7 tegi kett häält. kusjuures, kui sooja oli siin 23-24 kraadi, siis käivitamisel kõva hääl kuulda isegi 3-4 sekundit. ja minu üllatus suur, kui tuli jutuks, et miks autot müüakse, pea kõik müüvadki selle sama keti hääle pärast!!!! tundub, et müüme oma 3.0 TDI maha ja soetame pooletoobise lollikindla 2.0TDI.:(


See on väga vana ja tol ajal veel ärevust tekitanud postitus.
Kindlasti vali kolmene. Soovitaks proovida mõlemat enne otsustamist, eriti talvel :).


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
via101
huviline

Avatar


Registreerunud 14.10.11
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI

postitati 19.06.13 08:32 Tsiteeri


See 3.0 ketiteema ei ole küll asi mille pärast põdeda.
Enamustel juhtudel piisab pingutite vahetusest mis läheb kokku 350 EUR mis ei ole nagu eriline väljaminek minuarust.
Samas kui asi tehtud siis sina seda muret enam ei kuule.
Ise jätsin 2.0 valikust välja, kuna sellel puudub 4 vedu ja selle mootori taga olev automaatkast ei kõlba karu ..... ka.
Samuti kui ma arvan et ma sõidan teisest autost mööda, siis ma ei pea kaasa jõnksutama et hoog üles läheks.
Sisselaske teema kohalt, mine puhasta sisselase peale ostu ära mis maksab max 100 Eur ja ei ole need mured enam sinujaoks.

Edu
Mario


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.13 08:36 Tsiteeri


Omast kogemusest võin öelda, et need kollektorid lähevad ka siis kui alguses selle profülaktilise puhastuse ära teed, siis on muidugi valik kas progred klapid välja või ostad uued kolded, kui remontkomplekt ei aita. Minul oli teine variant ja investeerisin 1000€ uude sisselaskesse.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 19.06.13 09:46 Tsiteeri


Kui viitsid kannatada, siis nädala-paari jooksul saabub kolmene quattro S-line. Äkki hakkab meeldima.

http://www.upload.ee/image/3392560/_T2eC16FHJF4FFkk5MVVMBRliHbn2UQ__48_27.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ott1
klubiliige



Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDi 2012a.quattro automaat

postitati 02.07.13 10:05 Tsiteeri


Tundub et asi läheb selle auto peale.

http://www.auto24.ee/used/1381412

Kiitke või laitke siis.


algaja audihoolik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 02.07.13 11:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ott1
Tundub et asi läheb selle auto peale.

http://www.auto24.ee/used/1381412

Kiitke või laitke siis.


Usun, et parim pakututest. Omal kasutuses sama varustusega 3,0TFSI kuid bensukas ja täitsa ok.


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ott1
klubiliige



Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDi 2012a.quattro automaat

postitati 06.07.13 21:49 Tsiteeri


Ja kodus ta ongi;)


algaja audihoolik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
JanisL
klubiliige



Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003

postitati 06.07.13 22:03 Tsiteeri


Tulemas ka eraldi teema sõiduki kohta ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 06.07.13 23:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ott1
Ja kodus ta ongi;)

Siis 3,0TFSI ?


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ott1
klubiliige



Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDi 2012a.quattro automaat

postitati 07.07.13 07:44 Tsiteeri


Ikka tdi, ma ei saa kuidagi loobuda traktoritest.:D
Eraldi teema kohta nii palju et kui tekib midagi millest rahvale ka jutustada siis teeb.


algaja audihoolik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.0% - SQL: 49.0%]