Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 1.9TDI vallutab miilisõidud varsti? (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 5376)
diffas
huviline



Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI

postitati 11.06.13 19:14 Tsiteeri


Chipitud 81kw pakkub max. 100kw ja sellega ei kindlasti miili peale ei sõida 200km/h.
Enamvähem 200hp on sellejaoks vaja et mingi A4 sõidab miilile 200. Mul on siin kaks 66kw 1.9tdit mida on muudetud nats rohkem ja eelmine aasta teine sõitis miilile 233 ja teine 232. Jõudu oli nendes mingi 280-300 vahelt. Nüüdselt nendel on peal jõudu, teises 330+ ja teises 360+.
Speedpartyl äkki näeme kuidas liigub sellel aastal....vähemält teise.


Teine nendest sõitis ka 1/4miilile 12.8/178


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 12.06.13 09:02 Tsiteeri


Lihtsam oleks öelda, et teema algataja on hetkel kogenud chipitud AFN-i, mis tema mõistes liigub "püssilt". Paraku kui ta istuks nüüd miilil rekordi teinud Eriku Audi S6 peale, usun ma, et tema mõtted muutuksid kardinaalselt.
Auto mootori konditsioonist ma hetkel ei hakka rääkimagi, sest siin on mõlemat - nii stock kui ka ehitatud mootoreid. Liikumine on suhteline mõiste ja seda kajastabki selline üritus nagu One Mile. Kindlasti aga on teema algataja pisut eksinud vahemaadega. Kas viie inimesega ja 200 km/h spidomeetri järgi tuli 1609 m peale? GPS võtaks seal ikka üht teist maha.
Paljude arvates liigub "Sierrari" ka rajult edasi.
Vastuväidete korral teeb düno asjad selgeks.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 12.06.13 09:34 Tsiteeri


Simo sul on õigus Cosworth Sierra liigub päris kenasti kuni 300kmh chipituna :) nii mõnegi arvates.

Olles 8 aastat sõitnud 85kw ja 96kw 1.9 diislitega nii chipiga kui ka ilma, lisaksin teile arutellu paar mõtet:

Kõik kes on diisliga sõitnud teavad, et diisli parim minek on ca 1800 - ca 2800, ehk 1000 rpm aga minek on väga kontrastselt jõuline võrreldes bensiinimoootoriga autoga. Enamasti diisliga võrreldav tõmme tekib 2x võimsamas bensumootoriga autos. Aga ära ei tohi unustada ka diisli lühikesi käike! Kui bensukaga kõrvuti siis selle aja peale kui bensu moootriga on vahetatud esimeselt teisele on diilimehel 4 sees, et minek jätkuks. Ning 1.9 stock seades minek kustub 74 kw -> 74kmh ja 96kw -> 96kmh stiilis, sõltub loomulikult sõiduki kaalust ja muudest kehtivatest füüsika seadustel põhinevast parameetirtest ;). Samas tänaval hästi käima aetud 1.8 turboga ei saa legaalsuse piiires isegi teist käiku linnas kasutada. Diisliga saad mõnusa tõmbamise tunde 1 ja teise käiguga tõmmates, siis on ca 55kmh. Ka on nii, et enmasti võimsad järele aidatud bensukad tõmbavad ka ainult vahemikus 1500rp mis on diislimehele kõrvale kriiskavates pööretevahemikes 5-7t rpm. Meil ju piiraja enmasti 4500!

Aga veel faktidest mis tihtipeale unustatakse sellises kukepoksis,

1. mida mõnusamalt sumps löriseb seda efektsem on tõmbe tunne (petab kuidagi inimese ära).
2. mida võimsam mootor tehasest, seda pikemad käigud ja lahjem tõmbe tunnev kw kohta tegelikult. Meeles tuleb pidada, et rehvi haardumisel on oluline funktsioon tõmbe tekkimisel! Kui siiski rehv suudetakse liigse jõu tõttu ringi ajada siis ju ei tekki tõmmet sõidukis, seega rehv peab jõu ja ülekande suhtgea balansis olema.
3. automaat vs manuaal. Iga käiguvahetus tekitab ajus võrdlusefekti ehk kiirenduse muutuse, kui sind kiirendatakse ühtlaselt väheneb kiirenduse tunne kui selline (keha harjub). Seda saab 400m peal kontrolilda muidugi.

Seega pole mõtet joonele panna tehnopassi arve! Mistõttu on viimasel ajal 2 näitu mida vaadata kiirenduse aeg ja kg/kw suhe.

Seega sõbrad, jänes peabki jooksma kahe kilkonnaga võidu :D nagu onu Reemuse juttudes, aga proovigu jänes sellist maja seljas kanda nagu kilpkonnal kilp!

Lõbusat lugemist,
Rain.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 12.06.13 10:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diffas
Chipitud 81kw pakkub max. 100kw ja sellega kindlasti miili peale ei sõida 200km/h.
Enamvähem 200hp on sellejaoks vaja et mingi A4 sõidab miilil 200.


Olen ise sarnased tähelepanekud teinud.
Ja Martin võiks vist diislitest ja nende minekust midagi teada küll :P


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 12.06.13 17:18 Tsiteeri


Mida arutelu:D.
Et diisel liiguks peab seda nii palju ümber ehtitama, et seda "tõmmet" jätkuks ka pikemalt ja kõrgematel pööretel kui 2800rpm

http://www.youtube.com/watch?v=eet8Q-Y5NVw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.8% - SQL: 60.2%]