Asi edeneb, aga teosammul.
Vahepeal olen vaikselt nokitsenud
Tehtud asjad:
Vahetasin tagumised pidurisupordid, kettad, klotsid ja käsipiduritrossid uute vastu.
Eemaldasin Katalüsaatori mis oli täiesti umbes.
Vahetasin sisselaske ja väljalaske kollektori tihendid ära.
Egr-i tegin pimedaks.
Vahetasin Abs-i kaitsme ära ja nüüd toimetab see ka.
Puhastasin sisselaske kollektori ja cooleri ära.
Vahetasin jahutusvedeliku flantsid ja temp. anduri.
Vahetasin e.p püstaku koos uue laagriga, kuna laager tegi häält, ja kui lahti keerasin sarniiri poldi, kukkus pool sarniiri kinnitust põrandale (Hea
et ma otsustasin autot remontida sellel päeval, mitte sõitma minna).
Vahetasin stabika puksid.
Kaitsmeid, releesid, voolikuid, pirne jms vahetanud vastavalt vajadusele.
Vahetasin ka ära kaitsme nimega motorielekter 1 vms, mis juhib süütenurka, turbo solenoidi tööd, egri tööd ja muid selliseid asju, kõik pole meeles,
aga tähtis kaitse see igatahes on. Mul jäi see märkamata kui eelmine kord kütusekogus ja süütenurk sai paika pandud. Nüüd on kaitse terve ja süütenurk
ja kütusekogus lõpuks paigas ja auto käitub auto moodi.
Kõik muud asjad mida algul kahtlustasin et on läbi; juhtpihusti, õhulugeja jne on kõik töökorras ja hetkel näitab arvuti ainult pumba elektroonika
veakoode.
Hetkel otsingi töökorras vana tüüpi pumpa.
|