raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.05.13 01:12
|
|
|
A4 2.5tdi 110kw 99a. Mootor kutu???
Juhtus siis selline asi, et auto suri sõidupealt ära, jõud kadus ära järsku ja mootoris julm klõbin sees. Seisma jättes ja uuesti käima pannes käib
mõni sekund õige häälega ja siis lööb järsku korraliku lagina sisse ja jääbki laginaga käima . Õli oli normis, jahutus samuti. Oskab keegi ehk midagi
öelda esialgsete andmete järgi ?
99a. a4 avant 2.5tdi 110kW Nukad tundusid korralikud, rante sees polnud ühelgi kui paar päeva tagasi kambrikaane tihendeid vahetasin.
|
|
|
raitzzz
huviline
Registreerunud 25.08.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9tdi 81kW, e36 325i
|
postitati 25.05.13 14:12
|
|
|
Kas peale seda jama oled veel klapikambrikaane alla vaadanud? Kui ei siis soovitan sinna pilk peale visata. Kas rihmamärgid on paigas?
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.05.13 14:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raitzzz
Kas peale seda jama oled veel klapikambrikaane alla vaadanud? Kui ei siis soovitan sinna pilk peale visata. Kas rihmamärgid on paigas?
|
Täna võtsin kaaned maha, jätkuvalt 2 hüdrotõukurit puudu rohkem pole minema loopind. Ühesõnaga ülemine ots tundub kõik ilus. Sai käima ka pandud
korraks, kui eile veel käivitasin peale seda oli mõni sekund ilus hääl aga siis lõi lagina sisse. Nüüd tänase käivitamisega oli juba nii, et läks
käima oli lagin sees kohe, hakkas pöördeid kõigutama ja suri välja isegi. Gaasi andes pöördesse ei läinud, vaikselt gaasiga mängides mingilmääral
pöörded tõusid väga uimaselt, ja siis järsku lõi sellise laginaga kuskil 4-5tuhat pööret, ühesõnaga väga väga järsku läks pöördesse, korras isend
läheb ka aeglasemalt pöördesse. Tagant tuli valget sinakat tossu hoolega. Vedelikud normis, turbo välistatud.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 25.05.13 15:00
|
|
|
Pump otsas. Ja kust otsast see normaalne on, et 2 hüdrotüukurit puudu on?
12.301@181km/h
|
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.05.13 15:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi
Pump otsas. Ja kust otsast see normaalne on, et 2 hüdrotüukurit puudu on? |
Ma võibolla vähe eksisin, pole veel päris mootorisse küündinud. Ühesõnaga tegu on hüdrotõukurite otsas olevate labadega mis nuka vastu käivad,
tõukurid ise on pesas aga need 2 laba on sealt vahelt minema lennanud. Üks ühelpool, teine teiselpool kaanes. Avastasin selle siis kui siin mõni päev
tagasi klapikambrikaane tihendeid vahetasin, võtsin nad sealt välja, kuna arvasin, et tagasi pole mõtet panna, kuna arvatavasti kulunud, muidu välja
ei lendaks. Panin siis kokku tagasi ja sain paar kolm päeva sõita ja siin ma nüüd olen, õnnetusehunniku otsas.
Kuidas kindlaks teha, kas pump läbi või ei ? Diagnost näitaks midagi ?
|
|
|
sank
huviline
Registreerunud 02.11.11
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 C5 Avant (hitler)
|
postitati 25.05.13 15:33
|
|
|
Ilma osade nookuriteta ei saagi mootor ilusti käia. Veel enam, klapi peale käivad seibid ning need ka niikuinii kuskil mootoris juba. Ega siin muud
pole ilmselt kui mootori ülemise otsa remont vaja ette võtta arvan mina.
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.05.13 15:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sank
Ilma osade nookuriteta ei saagi mootor ilusti käia. Veel enam, klapi peale käivad seibid ning need ka niikuinii kuskil mootoris juba. Ega siin muud
pole ilmselt kui mootori ülemise otsa remont vaja ette võtta arvan mina. |
No aga saab küll, panin ju ilma nende kahe labata kokku tagasi ja asi käis jumala ilusti. Läks edasi ka hästi paar kolm päeva.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 25.05.13 16:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raidoaudics
No aga saab küll, panin ju ilma nende kahe labata kokku tagasi ja asi käis jumala ilusti. Läks edasi ka hästi paar kolm päeva. |
Ära enam mootori remondiga tegele, tuleb odavam.
|
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.05.13 16:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: raidoaudics
No aga saab küll, panin ju ilma nende kahe labata kokku tagasi ja asi käis jumala ilusti. Läks edasi ka hästi paar kolm päeva. |
Ära enam mootori remondiga tegele, tuleb odavam. |
Enne kui siin targutama hakkad, võiksid teema läbi ka lugeda eks. Esiteks vahetasin klapikambrikaane tihendeid ja selle käigus avastasin, et need olid
vahelt ära lendand, võtsin nad sealt ära ja "panin kokku tagasi" , kas seda nimetavad kõvad tegijad mootoriremondiks? Kui kritiseerida tahad mine
kuskile mujale foorumisse või teemasse.
Kõike head !
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 25.05.13 16:51
|
|
|
Ära tõmble siin. Kui tihendite vahetuse käigus juba nägid, et jubinad kulunud ja irdunud siis oleksid pidanud ehk uued sinna panema või terve ülemise
otsa remondi tegema nagu nende mootoritega ikka tehakse.
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 25.05.13 18:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
Ära tõmble siin. Kui tihendite vahetuse käigus juba nägid, et jubinad kulunud ja irdunud siis oleksid pidanud ehk uued sinna panema või terve ülemise
otsa remondi tegema nagu nende mootoritega ikka tehakse. |
+1
Pigem hoia kapote alt eemale,
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.05.13 19:46
|
|
|
Vahepeal olen siis niipalju targemaks saanud, et panin kaabli järgi ja andis sellised vead: Kõigepealt oli selline viga, et immo blokeerib mootori
tööd( immobilizer blocked engine start vms )kustutasin siis selle vea ära ja kohe ilmus pumba viga ( 01318 control module for injection pump), seda
viimast siis enam ära kustutada ei saa, ilmub kohe uuesti. Klapikambrikaaned on maas alles ja peale immo vea kustutamist ei ole proovinud ka enam,
nookurid ja hüdrotõukurid lähvad järgmine nädal vahetusse, kuna seal on nii mõnigi tõukur veel läbi. Küsimus siis, et kas on võimalik selline asi et
immo blokeerib pumba ära, kuna saab aru, et osad klapid ei tööta korralikult vms ? Või siis on ikkagi pumbal mingi kala juures, pole seda veakoodi
veel lähemalt uurinud, ehk keegi teab sellest miskit .
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 25.05.13 19:50
|
|
|
Suure tõenäosusega ei ole kadunud nookuritel ja kirjeldatud probleemil omavahelist seost.
Lahe on jh väide, et "ülemise otsaga on kõik hästi", ainult 2 nookurit puudu ju.
Olen üsna veendunud, et sellise vea korral mingid üsna konkreetsed veateated olemas?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.05.13 20:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Suure tõenäosusega ei ole kadunud nookuritel ja kirjeldatud probleemil omavahelist seost.
Lahe on jh väide, et "ülemise otsaga on kõik hästi", ainult 2 nookurit puudu ju.
Olen üsna veendunud, et sellise vea korral mingid üsna konkreetsed veateated olemas? | ''
No tõesti ma jah ei pööranud sellele nii suurt tähelepanu, kuna mootor töötas aga eks see on siililegi selge, et asi pole õige kui junnid vahelt minema hakkavad lendama. Küsimus ongi rohkem nüüd selles teises
asjas, ehk siis veakoodis. Ehk selgitaksid oma viimase lause üle, ei jaga matsu esimese hooga
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 25.05.13 20:30
|
|
|
Midagi sellist mõtlesingi, st on ju veateated olemas. Ei ole sellised asjad klappidega seotud.
Ma arvan, et pumbaga, pumbaelektroonikaga (v mõlemaga) probleem, googelda veateateid, saad täpsemalt teada.
Nookurite-tõukurite vahetus on õige jh, kui veel nukkvõllid korras on, saab mõistlike kuludega hakkama. Loomulikult tuleb nad kõik vahetada.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 25.05.13 20:59
|
|
|
Juhul, kui rihmade vahetus ka mingi aja pärast ees, siis soovitan need ka ühtasi ära vahetada.
Kindel, et nukad täiesti korras on? Minu omal oli ka 2 nookurit minema pannud ja nukad olid täiesti läbi.
Võimalus muidugi see, et uued nukad pandud mingi aeg ja muu sellega seonduv vahetamata jäänud.
EDIT: veateate selgitus
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|
|
|